AnonymBruker Skrevet 8. april 2020 #1 Skrevet 8. april 2020 Har hatt vondt i magen siden i går. Var så redd for at Oslo ikke skulle åpne barnehagene, men nå gjør de det! Jeg er høygravid i et risikosvangerskap og har gått en måned med barn hjemme nå, når jeg egentlig skulle ligget rett ut på sofaen. Kan ikke beskrive hvor glad jeg er for å få barnehagen tilbake! Anonymkode: dfaee...4c9 3
AnonymBruker Skrevet 8. april 2020 #3 Skrevet 8. april 2020 Vi kommer absolutt ikke til å sende vårt barn i bhg i Oslo for det er ikke kontroll på smitten i Oslo og 80% av alle nye tilfeller og innlagte er i Oslo. Så det er ikke trygt i Oslo... Anonymkode: 85da6...734 2
AnonymBruker Skrevet 8. april 2020 #4 Skrevet 8. april 2020 Endelig kan man omfavne koronaen. Anonymkode: 20544...32d
AnonymBruker Skrevet 8. april 2020 #5 Skrevet 8. april 2020 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har hatt vondt i magen siden i går. Var så redd for at Oslo ikke skulle åpne barnehagene, men nå gjør de det! Jeg er høygravid i et risikosvangerskap og har gått en måned med barn hjemme nå, når jeg egentlig skulle ligget rett ut på sofaen. Kan ikke beskrive hvor glad jeg er for å få barnehagen tilbake! Anonymkode: dfaee...4c9 Hvis du er i risiko så skal vel barna strengt tatt holdes hjemme? Anonymkode: 95122...a01
AnonymBruker Skrevet 8. april 2020 #6 Skrevet 8. april 2020 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har hatt vondt i magen siden i går. Var så redd for at Oslo ikke skulle åpne barnehagene, men nå gjør de det! Jeg er høygravid i et risikosvangerskap og har gått en måned med barn hjemme nå, når jeg egentlig skulle ligget rett ut på sofaen. Kan ikke beskrive hvor glad jeg er for å få barnehagen tilbake! Anonymkode: dfaee...4c9 Hadde vært veldig bekymra for å sende barnet ditt i barnehagen om jeg var deg. Du risikerer å bli smittet av korona som høygravid og måtte føde i isolasjon, samt at det er uvisst hvilke skader det ufødte barnet kan få om du blir smittet. Så vanskelig å forstå hvorfor du synes dette er så fantastiske nyheter... Anonymkode: 113c1...d4c 5
AnonymBruker Skrevet 8. april 2020 #8 Skrevet 8. april 2020 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvis du er i risiko så skal vel barna strengt tatt holdes hjemme? Anonymkode: 95122...a01 Jeg er ikke i risikogruppen, jeg har et risikosvansgerskap. TS Anonymkode: dfaee...4c9 2
AnonymBruker Skrevet 8. april 2020 #9 Skrevet 8. april 2020 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hadde vært veldig bekymra for å sende barnet ditt i barnehagen om jeg var deg. Du risikerer å bli smittet av korona som høygravid og måtte føde i isolasjon, samt at det er uvisst hvilke skader det ufødte barnet kan få om du blir smittet. Så vanskelig å forstå hvorfor du synes dette er så fantastiske nyheter... Anonymkode: 113c1...d4c Jeg greier rett og slett ikke ta vare på dem hjemme, og mannen jobber døgnet rundt. å føde på isolat gjør jeg gladelig over å utsette meg selv og barna for det vi har vært igjennom de este ukene. Norge definerer ikke gravide som en del av risikogruppen. Anonymkode: dfaee...4c9 1
AnonymBruker Skrevet 8. april 2020 #10 Skrevet 8. april 2020 Hurra for svenske tilstander i Oslo 🥳 Anonymkode: d5c52...5d7 1
AnonymBruker Skrevet 8. april 2020 #11 Skrevet 8. april 2020 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg greier rett og slett ikke ta vare på dem hjemme, og mannen jobber døgnet rundt. å føde på isolat gjør jeg gladelig over å utsette meg selv og barna for det vi har vært igjennom de este ukene. Norge definerer ikke gravide som en del av risikogruppen. Anonymkode: dfaee...4c9 Flere barn enn du kan ta vare på?? Anonymkode: 1ee5f...770 2
AnonymBruker Skrevet 8. april 2020 #12 Skrevet 8. april 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Flere barn enn du kan ta vare på?? Anonymkode: 1ee5f...770 I den situasjonen vi er i nå, ja. Jeg har fått beskjed av sykehuset om at jeg burde ta det helt med ro og slappe av frem til fødsel, så smalt denne bomben. Ellers ( utenom den ekstraordinære situasjonen vi er i nå) er jeg frisk, mannen jobber vanlige arbeidstider, vi har stort nettverk som kan avlaste oss. Da er det ikke noe problem. ts Anonymkode: dfaee...4c9 3
AnonymBruker Skrevet 8. april 2020 #13 Skrevet 8. april 2020 4 hours ago, AnonymBruker said: I den situasjonen vi er i nå, ja. Jeg har fått beskjed av sykehuset om at jeg burde ta det helt med ro og slappe av frem til fødsel, så smalt denne bomben. Ellers ( utenom den ekstraordinære situasjonen vi er i nå) er jeg frisk, mannen jobber vanlige arbeidstider, vi har stort nettverk som kan avlaste oss. Da er det ikke noe problem. ts Anonymkode: dfaee...4c9 Ikke bry deg TS, å svare. Du er glad for at barnehager åpner, og du kan selvsagt få lov til å være det. Du har dine grunner. Ikke minst, du har barn. Jeg vet ikke hvorfor , men det er massevis av folk som har mening om barnehager skal åpne eller ikke, folk som ikke selv har barn i barnehagen. De er altså svært engasjerte og har en mening om noe som absolutt ikke angår dem i det hele tatt. Akkurat dette klarer jeg ikke å forstå. Har du ikke barnehagebarn - trenger vi ikke å vite din mening om barnehageåpning. Virkelig. Har du barn i barnehagealder, kan man selvsagt enten sende dem i barnehagen eller ikke. Da er jo dette reelt problem man MÅ ha en mening om. For vår del, vi trives overraskende bra hjemme. Anonymkode: 0fc94...c88
Anbefalte innlegg