Gå til innhold

YES! Oslo åpner også skoler og barnehager!

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har hatt vondt i magen siden i går. Var så redd for at Oslo ikke skulle åpne barnehagene, men nå gjør de det! Jeg er høygravid i et risikosvangerskap og har gått en måned med barn hjemme nå, når jeg egentlig skulle ligget rett ut på sofaen. Kan ikke beskrive hvor glad jeg er for å få barnehagen tilbake!

Anonymkode: dfaee...4c9

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Av alle dårlige forsøk..😂

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Vi kommer absolutt ikke til å sende vårt barn i bhg i Oslo for det er ikke kontroll på smitten i Oslo og 80% av alle nye tilfeller og innlagte er i Oslo. Så det er ikke trygt i Oslo...

Anonymkode: 85da6...734

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Endelig kan man omfavne koronaen.

Anonymkode: 20544...32d

AnonymBruker
Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har hatt vondt i magen siden i går. Var så redd for at Oslo ikke skulle åpne barnehagene, men nå gjør de det! Jeg er høygravid i et risikosvangerskap og har gått en måned med barn hjemme nå, når jeg egentlig skulle ligget rett ut på sofaen. Kan ikke beskrive hvor glad jeg er for å få barnehagen tilbake!

Hvis du er i risiko så skal vel barna strengt tatt holdes hjemme? 

Anonymkode: 95122...a01

AnonymBruker
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hadde vært veldig bekymra for å sende barnet ditt i barnehagen om jeg var deg. Du risikerer å bli smittet av korona som høygravid og måtte føde i isolasjon, samt at det er uvisst hvilke skader det ufødte barnet kan få  om du blir smittet. Så vanskelig å forstå hvorfor du synes dette er så fantastiske nyheter...

Anonymkode: 113c1...d4c

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Lykke til.

Anonymkode: 22bb8...30a

AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvis du er i risiko så skal vel barna strengt tatt holdes hjemme? 

Anonymkode: 95122...a01

Jeg er ikke i risikogruppen, jeg har et risikosvansgerskap. 

TS

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hadde vært veldig bekymra for å sende barnet ditt i barnehagen om jeg var deg. Du risikerer å bli smittet av korona som høygravid og måtte føde i isolasjon, samt at det er uvisst hvilke skader det ufødte barnet kan få  om du blir smittet. Så vanskelig å forstå hvorfor du synes dette er så fantastiske nyheter...

Anonymkode: 113c1...d4c

Jeg greier rett og slett ikke ta vare på dem hjemme, og mannen jobber døgnet rundt. å føde på isolat gjør jeg gladelig over å utsette meg selv og barna for det vi har vært igjennom de este ukene. Norge definerer ikke gravide som en del av risikogruppen. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hurra for svenske tilstander i Oslo 🥳

Anonymkode: d5c52...5d7

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg greier rett og slett ikke ta vare på dem hjemme, og mannen jobber døgnet rundt. å føde på isolat gjør jeg gladelig over å utsette meg selv og barna for det vi har vært igjennom de este ukene. Norge definerer ikke gravide som en del av risikogruppen. 

Flere barn enn du kan ta vare på??

Anonymkode: 1ee5f...770

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Flere barn enn du kan ta vare på??

Anonymkode: 1ee5f...770

I den situasjonen vi  er i nå, ja. Jeg har fått beskjed av sykehuset om at jeg burde ta det helt med ro og slappe av frem til fødsel, så smalt denne bomben. 

Ellers ( utenom den ekstraordinære situasjonen vi er i nå) er jeg frisk, mannen jobber vanlige arbeidstider, vi har stort nettverk som kan avlaste oss. Da er det ikke noe problem. 

ts

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
4 hours ago, AnonymBruker said:

I den situasjonen vi  er i nå, ja. Jeg har fått beskjed av sykehuset om at jeg burde ta det helt med ro og slappe av frem til fødsel, så smalt denne bomben. 

Ellers ( utenom den ekstraordinære situasjonen vi er i nå) er jeg frisk, mannen jobber vanlige arbeidstider, vi har stort nettverk som kan avlaste oss. Da er det ikke noe problem. 

ts

Ikke bry deg TS, å svare. Du er glad for at barnehager åpner, og du kan selvsagt få lov til å være det. Du har dine grunner. Ikke minst, du har barn.

Jeg vet ikke hvorfor , men det er massevis av folk som har mening om barnehager skal åpne eller ikke, folk som ikke selv har barn i barnehagen. De er altså svært engasjerte og har en mening om noe som absolutt ikke angår dem i det hele tatt. Akkurat dette klarer jeg ikke å forstå. Har du ikke barnehagebarn - trenger vi ikke å vite din mening om barnehageåpning. Virkelig.

Har du barn i barnehagealder, kan man selvsagt enten sende dem i barnehagen eller ikke. Da er jo dette reelt problem man MÅ ha en mening om. For vår del, vi trives overraskende bra hjemme. 

Anonymkode: 0fc94...c88

• Opprett ny...