AnonymBruker Skrevet 8. april 2020 #1 Del Skrevet 8. april 2020 Er det noen som her som bare trener hjemme? Synes dere det er greit? hvordan trener dere? er det noen av dere som tar en økt på trenings sykkel hjemme? Anonymkode: 5002d...1b2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. april 2020 #2 Del Skrevet 8. april 2020 Jeg trener hjemme hver dag. Bruker tredemølle og ellipsemaskin, ikke sykkel. Styrketrening med egen kroppsvekt, strikker og ryggsekk fylt med tunge bøker. Yoga, tabata og annen "gruppetrening" til filmer på Youtube. Alt gjøres i stua. Super investering å kjøpe treningsutstyr, liker mye bedre å trene innendørs hjemme enn på senter. Er været strålende løper jeg ute, men den terskelen er høy. Anonymkode: e73ae...152 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. april 2020 #3 Del Skrevet 10. april 2020 Jeg trener riktignok på gressplenen, men trener styrke med vekter, knebøy, armhevinger osv Anonymkode: 64c8a...322 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. april 2020 #4 Del Skrevet 10. april 2020 Jeg gjør det Anonymkode: 0f723...7b4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ralu Skrevet 10. april 2020 #5 Del Skrevet 10. april 2020 Jeg har sykkel i leiligheten. 10 minutter oppvarming, intervall med 2 min på og 1 minutts pause. Blir god og svett av det. Så tar jeg noen øvelser med manualer. Knebøy, gående utfall, markløft, biceps, triceps, russian twist og sit-ups med vektskiver. Alt dette kan gjøres med strikk, eller en sekk/bag med fylte flasker feks. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. april 2020 #6 Del Skrevet 10. april 2020 Ja trener hjemme og digger det! Vil ikke trene mere på studio.. slipper å vente på tur på utstyr også. Anonymkode: f1997...174 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. april 2020 #7 Del Skrevet 10. april 2020 Trener bare hjemme ja, alltid gjort det. Har eget treningsrom, og er medlem i live gym. Anonymkode: 16d01...635 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. april 2020 #8 Del Skrevet 13. april 2020 Trener bare hjemme, i tillegg til å gå turer ute med hunden da. Har minibands, to sett manualer og yogamatte. Det holder lenge. Finner økter på YouTube eller hos treningsprofiler ellers. Fungerer helt supert! Anonymkode: 6726a...108 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MartheNN Skrevet 14. april 2020 #9 Del Skrevet 14. april 2020 Trener hjemme med tredemølle og Lamove online trening. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lesehøne Skrevet 14. april 2020 #10 Del Skrevet 14. april 2020 Trener hjemme med manualer. Har også kjøpt meg nå stativ, stang og vektskiver, fordi det ser ut som sentrene kommer til å forbli stengt i lengre tid. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå