mocci Skrevet 19. juni 2005 #1 Skrevet 19. juni 2005 Hei! Jeg satte på en vanlig finvask 30 grader, og klærne endte opp med å bli fullstendig ihjel kokt!! Av en eller anna grunn gikk vaskemaskina bananas, dette har aldri skjedd før!! Klærne ble fullstendig ødelagt! Har noen av dere opplevd dette og fikk dere noen slags økonomisk erstatning for de ødelagte klærne?? Jeg er fullstendig knust over de at mine yndlingsplagg er fullstendig ubrukelige.... :cry: Tusen takk for alle svar! hilsen Mocci
Gjest oppvaskbørste Skrevet 19. juni 2005 #2 Skrevet 19. juni 2005 Har du fått en fagmann til å se på maskina og bekrefte at den er ødelagt? Hvor gammel er maskina?
Nella Skrevet 19. juni 2005 #3 Skrevet 19. juni 2005 Dersom maskina er over 5 år er det ingen erstatning å hente dessverre. Da er garanti og reklamasjonstid gått ut. Ring et serviceverksted å få de til å kikke på det. Kan være et kort som må byttes. Undersøk hva en sånn reparasjon vil komme på og vurder om det er lønnsomt i lengden dersom maskinen er gammel. Er den under 5 år må du jo skrive et brev med hva du ønsker å få erstattet og pris og levere butikken du kjøpte den i så vil de ta det opp med leverandør. Du kan også sende brev rett til leverandøren, tror jeg ville valgt det for mange ganger kommer man lengre som privatperson enn butikk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå