Gå til innhold

Takk til alle som jobber i barnehage! Dere får samfunnet til å gå rundt!!

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Den siste tiden nå har jeg lest at folk er så misfornøyde med barnehageansatte. Syns det er så trist å lese. 
De har jo bidratt like mye i denne corona-krisa, men enda er det absolutt ingen som hyller dem eller gir dem en klapp på skuldra. 
De gjør så godt de kan utefra rammene de har fått som alle oss andre! 

Syns at barnehageyrket har fått mye ufortjent (og det gjelder ellers også, ikke bare i løpet av den siste tiden).

Så her kommer en liten hyllest fra meg! Tusen takk alle barnehageansatte: Vikarer, assistenter, fagarbeidere, førskolelærere og pedledere! Hadde det ikke vært for dere så kunne jeg ikke vært på jobb. Takk for at dere gir barna våre så mange verdier og får alt hva dere lærer dem! Dere skaper virkelig morgendagens helter! 

Syns vi kan lage en tråd der hvor vi kan si hva vi liker best med ansatte og barnehager, ikke hva vi misliker👊🏻

Anonymkode: 898eb...379

• Liker 4
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

De har gjort en fantastisk jobb i den perioden hvor de aller fleste barn har vært hjemme..?

Anonymkode: 05cc7...60f

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg elsker barnehageansatte som respekterer myndighetenes avgjørelse om åpning av barnehagene 20.april uten å klage❤

Anonymkode: 2d0a3...e3b

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Jeg elsker barnehageansatte som respekterer myndighetenes avgjørelse om åpning av barnehagene 20.april uten å klage❤

Anonymkode: 2d0a3...e3b

Og jeg elsker foreldre som støtter barnehagepersonell uansett om samfunnet ber de å stenge eller holde åpent! 
#dugnadsånd 

• Liker 2
Gjest Lawyam
Skrevet

Full støtte til dere fra meg også! ❤

AnonymBruker
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Og jeg elsker foreldre som støtter barnehagepersonell uansett om samfunnet ber de å stenge eller holde åpent! 
#dugnadsånd 

Ja, uten de foreldrene kunne samfunnet risikere å kollapse helt. Og all ære til barnehage ansatte.

Regner dog med at innlegget ditt var ironisk, men du får trøste deg med at ingen skal fortsatt gå på jobb eller sende barna i bhg ved minste tegn til symptomer. Ja, det kan smitte uansett, men den sjansen er mye mindre.

Anonymkode: 3c403...6d1

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, uten de foreldrene kunne samfunnet risikere å kollapse helt. Og all ære til barnehage ansatte.

Regner dog med at innlegget ditt var ironisk, men du får trøste deg med at ingen skal fortsatt gå på jobb eller sende barna i bhg ved minste tegn til symptomer. Ja, det kan smitte uansett, men den sjansen er mye mindre.

Anonymkode: 3c403...6d1

Så lenge foreldrene er flinke til å holde barna hjemme ved tegn til sykdom/ symptomer, så blir det mindre smitte.

Dessverre er jeg redd for holdningen om at det skal bli så DEILIG å slippe maset til de forbanna ungene, så jeg sender de i barnehagen uansett. 
Det er ikke oss det går utover uansett. 
😢

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Norges klart mest sexy yrke, sammen med sykepleier.

Anonymkode: 5836d...298

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Norges klart mest sexy yrke, sammen med sykepleier.

Anonymkode: 5836d...298

Hahah! What? 

• Opprett ny...