Gjest Jamaica Skrevet 19. juni 2005 #1 Skrevet 19. juni 2005 Er det noen her som selger tingene dere lager på hobbybasis?
Snuppelure Skrevet 19. juni 2005 #2 Skrevet 19. juni 2005 ja jeg gjør det. Men nå begynner det å bli så mye at jeg er redd det er næringsvirksomhet snart. Noen som vet noe om disse grensene?
Gjest frua Skrevet 19. juni 2005 #3 Skrevet 19. juni 2005 Jeg og..... Men, blir ikke rik!!! Lager og selger kort, men det er jo så himla dyrt med innkjøpa, så det eri kke mye en tjener i det store og hele. Har helt dilla på å kjøpe stempel, og det er ikke akkuratt billig. Men, da gjør jeg ikke no annet galt i den tia
Theolina Skrevet 20. juni 2005 #6 Skrevet 20. juni 2005 Jeg og..... Men, blir ikke rik!!! Lager og selger kort, men det er jo så himla dyrt med innkjøpa, så det eri kke mye en tjener i det store og hele. Har helt dilla på å kjøpe stempel, og det er ikke akkuratt billig. Men, da gjør jeg ikke no annet galt i den tia Som jeg skulle sagt det selv Men jeg lager smykker også da, er bare det jeg har solgt til nå, men har tenkt å begynne å selge kort også.
Gjest nique Skrevet 20. juni 2005 #7 Skrevet 20. juni 2005 hvor selger dere det dere lager da? jeg lager masse forskjellig og ender opp med å gi bort når plassen blir for liten, og da får jeg høre at jeg burde selge det jeg lager...men hvor og hvordan? noen råd?
Gjest frua Skrevet 20. juni 2005 #8 Skrevet 20. juni 2005 Jeg selger på en cafe her jeg bor, og på en kunst cafe`. Blir ikke rare pengene av salget, men får jo inn litt å shoppe for . Jeg tar 35 kr for store kort, åssen ligger dere andre an i pris??? Kort i bokhandelen koster jo masse de og!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå