Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg må vaske håret daglig, for det blir fett og stygt i løpet av dag 2. Slik har det vært i årevis, og jeg har alltid ønsket å kunne vaske håret noe sjeldnere. Nå som jeg jobber hjemmefra har jeg benyttet muligheten til å stå i det med fett hår noen dager og bare vaske hver 2. eller 3. dag for å se om håret mitt kan vende seg til å bli vasket sjeldnere, men foreløpig blir det like fort fett som før, jeg merker ingen endring. Er det noen som har gjort noe tilsvarende og faktisk opplevd at det hadde noen effekt? Jeg begynner å bli lei av å leve med fett hår, så hvis det ikke er sannsynlig at jeg faktisk kan vaske håret sjeldnere etterhvert gidder jeg ikke dette særlig mye lenger.

Anonymkode: 08652...9a4

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ja, gikk fra to ganger i uka, til en gang i uka, for noen år siden. 

Nå har jeg hatt hjemmekontor i seks uker, og er på hver 10-11. dag. Det har blitt litt bedre, men er ikke helt der at dag 10-11 fungerer i en normalsituasjon. Tror jeg skal tilbake til hver uke når dette er over. Det blir jo ikke fett, men samler seg jo litt støv, produkter og svette på en uke. 

Bruker tørrshampoo, primært forebyggende da tørrshampoo i fett hår nesten gjør ting verre. 

Anonymkode: 999f4...618

AnonymBruker
Skrevet

Jeg vasker håret hver 3-4 dag. Har gjort det i mange år. Før det så vasket jeg det annenhver dag. Det tok nok nærmere 6-8 uker før håret ikke ble fett før på dag 3-4.  

Anonymkode: b9faa...543

Skrevet

Vasker håret en gang i uka, trener en del også. Det blir veldig blankt og fint syntes jeg!

AnonymBruker
Skrevet
13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg må vaske håret daglig, for det blir fett og stygt i løpet av dag 2. Slik har det vært i årevis, og jeg har alltid ønsket å kunne vaske håret noe sjeldnere. Nå som jeg jobber hjemmefra har jeg benyttet muligheten til å stå i det med fett hår noen dager og bare vaske hver 2. eller 3. dag for å se om håret mitt kan vende seg til å bli vasket sjeldnere, men foreløpig blir det like fort fett som før, jeg merker ingen endring. Er det noen som har gjort noe tilsvarende og faktisk opplevd at det hadde noen effekt? Jeg begynner å bli lei av å leve med fett hår, så hvis det ikke er sannsynlig at jeg faktisk kan vaske håret sjeldnere etterhvert gidder jeg ikke dette særlig mye lenger.

Anonymkode: 08652...9a4

Jeg vasker håret 2 ganger i uka, en sjeldent gang 3 ganger. Jeg bruker ikke vanlige sjampoo fra butikk fulle av kjemikalier, heller ikke noe fra frisør. Kjøper naturlige sjampooer uten all kjemikalie dritten på nett. 

Anonymkode: b3347...2d0

AnonymBruker
Skrevet

Prøvde en uke uten å vaske håret, ble fett og jævlig.

Anonymkode: b6284...884

AnonymBruker
Skrevet

Under mammaperm gikk jeg fra annenhver dag til hver 4.dag. Tok 2-3 mnd før det var ok på dag 4. 

Anonymkode: d2c7e...8e7

AnonymBruker
Skrevet

Jeg vasker det 2 ganger i uken ca. Holder seg veldig bra. Men jeg må også bytte shampoo etter et halvt års tid, da virker det som om håret blir mer fettete når jeg bruker shampoo. Veldig rart og vet ikke hvorfor det blir sånn, men  sånn er det bare. Kanskje du skal prøve å bytte shampoo også?

Anonymkode: 920ec...51c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...