AnonymBruker Skrevet 8. april 2020 #1 Skrevet 8. april 2020 Aldri tenkt så mye på dette som mann selv, men jeg har trent endel år nå. Har "sprettrumpe", noe min nåværende dame er veldig opptatt av. Noe som også har endret sexlivet mye, rumpeballene er faktisk sinnsykt følsomme. Å ha sex i misjonær mens dama knar, klappser og behandler rumpeballene er sinnsykt turn-on. Andre tenkt noe på dette? Å bruke tid på rumpa til mannen? Anonymkode: bca30...119
AnonymBruker Skrevet 8. april 2020 #2 Skrevet 8. april 2020 Jeg er ikke sånn kjempeinteressert i rumpa til fyren, iallefall ikke å se på. Men har merket at mange har veldig spretten rumpe, virker som om de bare har det liksom? Er godt å kna litt under sex osv, men har merket at så og si alle menn digger oppmerket der og det er jo en erogen sone. Anonymkode: 9bd5b...5d6
AnonymBruker Skrevet 8. april 2020 #3 Skrevet 8. april 2020 En rumpe er en rumpe. Bryr meg ikke Anonymkode: 7d0c1...4f1 1
AnonymBruker Skrevet 8. april 2020 #4 Skrevet 8. april 2020 Mmm mannerumpe. Får alltid en trang til å ta på den, men vet aldri helt hva de tenker. Når man har sex altså. Anonymkode: 8b127...317 1
AnonymBruker Skrevet 8. april 2020 #5 Skrevet 8. april 2020 Personlige egenskaper er selvsagt det viktigste, men hvis vi bare tenker på kropp er det viktig, ja. En fast og fin sprettrumpe er digg å se og ta på. Flat rumpe er ikke særlig fint. Anonymkode: d63a4...a41
AnonymBruker Skrevet 8. april 2020 #6 Skrevet 8. april 2020 Store rumper på menn kan og være digg! Anonymkode: 086df...7b8
AnonymBruker Skrevet 8. april 2020 #7 Skrevet 8. april 2020 Ikke viktig overhode Anonymkode: d3c33...055 1
Gjest Keikolina Skrevet 8. april 2020 #8 Skrevet 8. april 2020 Store dameromper på menn er avtennende. Liker ikke at rumpa synes særlig.
AnonymBruker Skrevet 8. april 2020 #9 Skrevet 8. april 2020 Jeg liker en fast og fin rumpe på en mann, både for å ta og se på. Anonymkode: 8137d...898 1
AnonymBruker Skrevet 8. april 2020 #10 Skrevet 8. april 2020 3 minutter siden, Keikolina skrev: Store dameromper på menn er avtennende. Liker ikke at rumpa synes særlig. Nei, det synes ikke jeg. Liker både liten og spretten og de mer formfulle. Blir også litt fascinert når jeg ser menn med store rumper. De er litt sjeldne! Anonymkode: 086df...7b8 1
AnonymBruker Skrevet 8. april 2020 #11 Skrevet 8. april 2020 4 minutter siden, Keikolina skrev: Store dameromper på menn er avtennende. Liker ikke at rumpa synes særlig. Enig, men små og flate rumper er heller ikke fint. Jeg liker rumper som synes. Menn flest er jo også så heldige at de ikke får hengerumper slik som kvinner, så mange har jo sprettrumper til de er 70. Anonymkode: d63a4...a41
AnonymBruker Skrevet 8. april 2020 #12 Skrevet 8. april 2020 Kommer vell an på... Om rumpa er helt "vanlig" så tenker jeg ikke noe særlig over den egentlig. Men om det er noe alà dette.... Hmm. Anonymkode: 65404...bad 1
AnonymBruker Skrevet 8. april 2020 #13 Skrevet 8. april 2020 Jeg har en rumpe som jeg kan sitte på og bæsje med. Det får være bra nok Anonymkode: beb02...058 2
Ozlo34 Skrevet 8. april 2020 #14 Skrevet 8. april 2020 Mange damer elsker mannens rumpe , viste ikke at det var på samme måte som vi gutta ser på damerumper 🤣 min samboer er veldig opptatt av min rumpe- sprettrumpe med former - perfekt i jeans 😉 og hun snakker om rumpa mi til hvem som helst 😉 hun elsker å ta på den , hver dag når man legger seg så skal hun klå litt også skal hun alltid stryke mellom og dytte inn noen fingre for å bare fingre litt før man legger seg😉blitt vane men har ikke opplevd andre som har det behovet 😂 kan ikke huske sist jeg ikke fikk disse fingrene inn i rumpa- også i dusjen når jeg kommer ut og ser meg i speilet og tørker meg så kommer hun bak og knar begge og bøyer meg fremover mot vasken og dytter inn 2 fingre - ofte så kan hun fingre meg - g punktet i ca 5 minutter uten å røre penis og jeg spruter. Og mange andre damer har jeg hørt liker å gjøre dette med typen men ingen vil snakke om det . 😝 litt tabu! Men viser seg at mange av venninnene hennes fingrer mannen sin eller bruker dildoer. Dama mi bruker strap on dildo på meg flere ganger i uken og rekorden er vel i strekk å bli pult i ca 4 timer- da var jeg støl i en ule🤣🤣 haha!! tror det er vanligere at damene fingrer mannen i rumpa enn motsatt faktisk 🙂 det er jeg helt sikker på! vi har glidekrem på nattbordet og på badet så jeg får om jeg vil eller ikke disse fingrene opp i ræva!😂 i går ville jeg sove men da hadde en venninne av henne fortalt at hun dytta en dildo i mannens rumpe ofte og dem sov slik med spesial glidekrem. Så da ville hun heller dytte inn en dildo, våknet idag tidlig med den i ræva , funka jo det også🤣
blasfeminist Skrevet 8. april 2020 #15 Skrevet 8. april 2020 15 minutter siden, Ozlo34 said: Så da ville hun heller dytte inn en dildo, våknet idag tidlig med den i ræva , funka jo det også🤣 Jeg oppfattet førsteposten til å handle om utseendet, men praksisen deres funker kanskje på det også? 1
AnonymBruker Skrevet 8. april 2020 #16 Skrevet 8. april 2020 En sterk mannerumpe er nok symbol på seksuell utholdenhet. Hva skal vi med stor kuk hvis vi ikke har motor som driver den. For min del er rumpa et resultat av mange år med trening. At den kan drive stempelet på godt over 20+, er nok årsaken til at damer alltid har likt den. Ikke som over her, en plass de vil dyppe plasten sin i. En solid base, V formet kropp og en dyp røst, har sammen med et rolig, bestemt vesen, gjort det lett å få kvinners oppmerksomhet. Så en trent rumpe er ikke dumt å ha, når en har resten også. Anonymkode: 46a0c...5b0
AnonymBruker Skrevet 8. april 2020 #17 Skrevet 8. april 2020 hvis de har kardashian rumpe to whist, så holder jeg meg unna dem 😂 Anonymkode: 55359...527
AnonymBruker Skrevet 8. april 2020 #18 Skrevet 8. april 2020 En spretten mannerumpe er utrolig deilig! Jeg elsker å kna på rumpa til mannen min! Anonymkode: ce8dd...2f6
AnonymBruker Skrevet 8. april 2020 #19 Skrevet 8. april 2020 Sprettrumpe på menn er faktisk sexy (med mindre han bare har rumpe og ikke muskuløs kropp ellers) legger merke til det på noen, men ellers tenker jeg ikke så mye over hvordan rumpe menn har. Anonymkode: 3dbff...2c7
AnonymBruker Skrevet 8. april 2020 #20 Skrevet 8. april 2020 3 timer siden, Ozlo34 skrev: Mange damer elsker mannens rumpe , viste ikke at det var på samme måte som vi gutta ser på damerumper 🤣 min samboer er veldig opptatt av min rumpe- sprettrumpe med former - perfekt i jeans 😉 og hun snakker om rumpa mi til hvem som helst 😉 hun elsker å ta på den , hver dag når man legger seg så skal hun klå litt også skal hun alltid stryke mellom og dytte inn noen fingre for å bare fingre litt før man legger seg😉blitt vane men har ikke opplevd andre som har det behovet 😂 kan ikke huske sist jeg ikke fikk disse fingrene inn i rumpa- også i dusjen når jeg kommer ut og ser meg i speilet og tørker meg så kommer hun bak og knar begge og bøyer meg fremover mot vasken og dytter inn 2 fingre - ofte så kan hun fingre meg - g punktet i ca 5 minutter uten å røre penis og jeg spruter. Og mange andre damer har jeg hørt liker å gjøre dette med typen men ingen vil snakke om det . 😝 litt tabu! Men viser seg at mange av venninnene hennes fingrer mannen sin eller bruker dildoer. Dama mi bruker strap on dildo på meg flere ganger i uken og rekorden er vel i strekk å bli pult i ca 4 timer- da var jeg støl i en ule🤣🤣 haha!! tror det er vanligere at damene fingrer mannen i rumpa enn motsatt faktisk 🙂 det er jeg helt sikker på! vi har glidekrem på nattbordet og på badet så jeg får om jeg vil eller ikke disse fingrene opp i ræva!😂 i går ville jeg sove men da hadde en venninne av henne fortalt at hun dytta en dildo i mannens rumpe ofte og dem sov slik med spesial glidekrem. Så da ville hun heller dytte inn en dildo, våknet idag tidlig med den i ræva , funka jo det også🤣 Dette høres veldig spesielt ut! 🙃 men whatever floats Your boat... 😅 Anonymkode: edf8f...924 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå