Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Kath!:)
Skrevet

Hei! Venninnen min er stor fornøyd med Estee Lauder produktene hun har kjlpt fra Strawberrynet og de virket veldig bra...

Lurte på om noen her har prøvd disse?

Idealist Micro Deep -peeling som blir varm på huden...

Daywear Plus Lotion

Idealist Skin Refinisher

Lurer på om dette kan være bra produkter for min hud. Jeg har hud som trenger fuktighet,men er nokså fet og sliter med sorte prikker og litt kviser...

Hva tror dere??

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjesta
Skrevet

Jeg har prøvd den peelingen, og jeg ble skikkelig hummerrød i ansiktet av den.

Skrevet

Uff, det hørtes jo ikke bra ut... Har du veldig sensitiv hud eller er den litt for sterk, tror du? Huden min har aldri reagert på noe....

Gjest Gjesta
Skrevet

Jeg har ikke veldig sensitiv hud, tror jeg. Ang. peeling, ville jeg heller anbefalt deg Skin Prep Scrub fra Dermalogica. I mine øyne en bedre peeling, men jeg vil tippe du får den til en lavere pris enn den fra EL.

Skrevet

Okay, takk for tipset! Skal skjekke ut hva det står om den på Strawberrynet...

Tenkte liksom egentlig at den peelingen fra Estee Lauder kunne vært noe for meg siden den varmer på huden så porene åpner seg...litt mer dyptrensende enn vanlig peeling kanskje?! Syns du ikke den funka i det hele tatt??

Har ikke så mye erfaring med dermalogica,men ser at mange her inne skryter merket opp i skyene...

Hmm :o

Er så lei av alle bommkjøpene mine, så flott at du sier ifra om den ikke er vært pengene... :)

Gjest Gjesta
Skrevet

En peeling skal jo fjerne døde hudceller, ikke mer enn det. Den kan ikke rense i dybden, derfor anser jeg det med varmende effekt å være litt hype fra produsentens side.

Forresten, L'Oreal har et sett med en liknende peeling i, til en mye lavere pris. Settet består av en peeling lik den fra EL, og i tillegg en krem ment for etterbehandling. Fås hos H&M, Vita osv. Det heter ReFinish.

For å rense i dybden, er en rensemaske med leire glimrende. Den beste jeg har testet, er faktisk en rensemaske som heter Vertargil, og som koster lite. Fås hos hudpleiere eller helsekost.

Ang. de andre produktene, vil jeg si at Daywear er en super dagkrem. Den inneholder antioksidanter og har solfaktor 15, altså perfekt for sommeren. Men jeg kan ikke si noe om hvordan huden din vil reagere. Idealist gjør at huden ser glatt og jevn ut, men utover det synes jeg den har heller liten effekt.

Gjest Gjest
Skrevet

Nå vet ikke jeg med hudproduktene etc., men jeg synes sminken til EL har veldig rar lukt... Har fått disse juleskrinene etc. av pappa men klarer ikke bruke noe av det pga lukten/smaken og ender opp med å gi bort alt. Lukter litt gammel dame...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...