Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ikke alle som er så ivrige med øyebryns rynkinga. Mange tror det ser smart ut.. 😂

Anonymkode: d7ab5...68d

• Liker 1
Skrevet

Botox og glykolsyre ;)

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Ikke alle som er så ivrige med øyebryns rynkinga. Mange tror det ser smart ut.. 😂

Anonymkode: d7ab5...68d

Ufattelig morsomt. 

Anonymkode: a65ef...2a7

AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, Tapas skrev:

Botox og glykolsyre ;)

Er glykolsyre en form for peeling/eksfoliering?

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Ufattelig morsomt. 

Ikke ta deg så nær da. Smil litt😉

AnonymBruker
Skrevet

Vil gjette på at hun har tatt botox, men vanskelig å si helt sikkert. Noen beveger på mye på bryna når de snakker. De får følgelig flere rynker i panna. livsstil og gener har også mye å si når det kommer til rynker. 

Anonymkode: e92d9...0dd

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Det er ofte genetisk.

Jeg har nesten ikke mimikk i panna, har ikke en eneste linje der tross fylte 40. Klarer ikke løfte øyebrynene med vilje en gang. Mens mannen nærmest er født med to-tre linjer i panna, og har mye mimikk. 

Anonymkode: 46e1a...fbe

• Liker 3
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er glykolsyre en form for peeling/eksfoliering?

Ja det er det! Disse jentene bruker nok en kombinasjon av flere peelinger men som regel så gir glycolsyre best glød/glattene effekt. Dessverre overdriver mange av disse jentene bruken da glycol er avhengighetsskapende i Og med at den gir veldig rask og supereffektiv resultat. 

AnonymBruker
Skrevet
15 minutter siden, Tapas skrev:

Ja det er det! Disse jentene bruker nok en kombinasjon av flere peelinger men som regel så gir glycolsyre best glød/glattene effekt. Dessverre overdriver mange av disse jentene bruken da glycol er avhengighetsskapende i Og med at den gir veldig rask og supereffektiv resultat. 

Beklager OT, men: Jeg har så stygg panne! :sur:  Linjene plager meg ikke så mye, men jeg har noen opphevede punkt i pannen som irriterer vettet av meg, det er som opphevde føflekker, men uten farge. Tror du at dette kunne hjulpet på det? Kan du tipse meg om et produkt i såfall? Har forsøkt et serum fra bodyshop som hjalp, men det var så lite at det sikkert bare var jeg som merket det:P

Anonymkode: eb008...8cd

Skrevet
21 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Beklager OT, men: Jeg har så stygg panne! :sur:  Linjene plager meg ikke så mye, men jeg har noen opphevede punkt i pannen som irriterer vettet av meg, det er som opphevde føflekker, men uten farge. Tror du at dette kunne hjulpet på det? Kan du tipse meg om et produkt i såfall? Har forsøkt et serum fra bodyshop som hjalp, men det var så lite at det sikkert bare var jeg som merket det:P

Mener du kviselignende prikker? Fikk ikke helt beskrivelsen utfra det du skrev.. 

• Liker 1
Skrevet
52 minutter siden, AnonymBruker said:

Klarer ikke løfte øyebrynene med vilje en gang. 

Anonymkode: 46e1a...fbe

Så du kan ikke bli overrasket? :sjokkbla:

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
7 minutter siden, Tapas skrev:

Mener du kviselignende prikker? Fikk ikke helt beskrivelsen utfra det du skrev.. 

Nei, det er ikke kviser. Faen at jeg ikke husker hva hudlegen kalte det, men hun beskrev dem som fargeløse føflekker.
Ta bildet her f.eks., hun har en forhøyet føflekk(den er ikke flat og går ikke i ett med resten av huden). Sånn er det til meg også, bare at jeg ikke har pigment, de har samme farge som resten av huden min.

f2wPi0t7BS6zGEsIOhVX77myn2MKrjxWn6q7wr0k

AnonymBruker
Skrevet

Highlighter? Eller highlighter + botox?

Anonymkode: c5c6d...e78

AnonymBruker
Skrevet

Hun kjendisen du linket til hadde tydligvis fjernet en svulst i hodet, men jeg syns det ser så utrolig latterlig ut at hun ligger der nyoperert, men allikevel så er hun fullsminket som om hun skal rett på fest med fake vipper, leppestift og farga øyenbryn. Så utrolig teit.

https://www.dagbladet.no/kjendis/takker-for-stotten-etter-apenheten/71854270

Anonymkode: d6be5...2b2

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er 22 år og hadde noe linjer i panna som forsvant når jeg startet med isotretinoin. Huden ble strammet opp og er nå helt glatt.

Anonymkode: 8c1d2...a41

Skrevet

Kvinner tenker på mye rart.

AnonymBruker
Skrevet
13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er 22 år og hadde noe linjer i panna som forsvant når jeg startet med isotretinoin. Huden ble strammet opp og er nå helt glatt.

Anonymkode: 8c1d2...a41

Det vil avta, samme skjedde med meg 😫

Anonymkode: 78426...527

AnonymBruker
Skrevet
14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hun kjendisen du linket til hadde tydligvis fjernet en svulst i hodet, men jeg syns det ser så utrolig latterlig ut at hun ligger der nyoperert, men allikevel så er hun fullsminket som om hun skal rett på fest med fake vipper, leppestift og farga øyenbryn. Så utrolig teit.

https://www.dagbladet.no/kjendis/takker-for-stotten-etter-apenheten/71854270

Anonymkode: d6be5...2b2

Hun har snapfilter på bildet. Hun har også vippeekstentions og microblading, ikke bare å fjerne dette fordi man skal operere. 

Og ja, Carina Dahl er ikke fremmed for injeksjoner av det ene og det andre. 

Anonymkode: 97c18...9f8

Skrevet

Botox.  Sofie Elise begynte med botox da hun var 18, hvorfor vet jeg ikke. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...