Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

På det ene øyet vokser vippene nedover og ikke rett ut eller oppover, finnes det noen måte å endre dette på?

Anonymkode: 0d239...cc3

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det går ikke ann å endre retningen de vokser på, men anbefaler å bruke vippetang før mascara. 

Anonymkode: 8de0b...98e

Skrevet

Mine vipper vokser oppover og jeg bruker ikke vippetang men noen få vipper henger litt mer i høyre øyekrok, har alltid gjort det.  Det er genetisk akkurat som krøller.  Ja prøv vippetang. 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg napper bort de som vokser feil 😅

Anonymkode: 905c5...bc1

AnonymBruker
Skrevet
39 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg napper bort de som vokser feil 😅

Anonymkode: 905c5...bc1

Jeg kan ikke nappe bort alle på det ene øyet😂😅

Skrevet

Prøv permanent vippebøy, og farg vippene samtidig. Effekten av maskara blir mye bedre.

AnonymBruker
Skrevet
22 minutter siden, Leonetta skrev:

Prøv permanent vippebøy, og farg vippene samtidig. Effekten av maskara blir mye bedre.

Visste ikke at det fantes. Hvor gjør man det og hvor lenge varer resultatet? Ca pris?

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Visste ikke at det fantes. Hvor gjør man det og hvor lenge varer resultatet? Ca pris?

På de fleste hudpleiesalonger og frisørsalonger vil jeg tro. Varer i ca en måned og koster rundt 700 pluss minus her i byen. Mange salonger har tilbud der de fikser bryn samtidig og da er prisen rundt 1000 kr. Så får en vurdere om en syns det er verdt det, kan være en ganske subtil forskjell på enkelte. 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...