Ruby Skrevet 19. juni 2005 #1 Skrevet 19. juni 2005 Hei på dere! Vil gjerne få invitere dere alle sammen til å komme innom og ta en titt på et helt nytt forum som nå har kommet ut på webben. Vi er 4 foreldre, to kvinner og to menn, som nå er lei av at forum skal forbeholdes mammaer eller pappaer, så nå har vi derfor opprettet et forum for alle. Her samles foreldre, prøvere, ungdom, steforeldre, søsken osv. Her blir ingen glemt, og alle blir med på å få dette til å bli et bra forum hvor folk kan trives. Forumet er nettopp åpnet, og vi vil ha litt aktivitet og mange medlemmer. Håper at dere vil registrere dere som brukere hos oss, og at vi alle sammen kan bli bedre kjent! Velkommen til oss på FORELDRENETTET
Far til 2 Skrevet 19. juni 2005 #2 Skrevet 19. juni 2005 ... Vi er 4 foreldre, to kvinner og to menn, som nå er lei av at forum skal forbeholdes mammaer eller pappaer, så nå har vi derfor opprettet et forum for alle... Her blir ingen glemt, og alle blir med på å få dette til å bli et bra forum hvor folk kan trives.... Jeg synes det er et fint tiltak å skape kommunikasjon på tvers av hvilken funksjon en har som forelder, men setter spørsmål ved om dere virkelig mener det. Dere har områder for alaneforeldre, fosterforeldre og adoptivforeldre, men nevner ikke samværsforeldre som tross alt er den største foreldregruppa i landet ved siden av bostedsforeldre.
Gjest Bellatrix Skrevet 19. juni 2005 #3 Skrevet 19. juni 2005 Dere har visst glemt steforeldre også.
Ruby Skrevet 19. juni 2005 Forfatter #4 Skrevet 19. juni 2005 Jeg synes det er et fint tiltak å skape kommunikasjon på tvers av hvilken funksjon en har som forelder, men setter spørsmål ved om dere virkelig mener det. Dere har områder for alaneforeldre, fosterforeldre og adoptivforeldre, men nevner ikke samværsforeldre som tross alt er den største foreldregruppa i landet ved siden av bostedsforeldre. Og hadde du registrert deg og sendt meg en pm om dette så hadde dette vært fikset på null komma niks. Husk at dette forumet nettopp er kommet i gang, og vi trenger hjelp av dere brukere til å få det til. Jeg skal opprette et forum for samvær, det er ikke noe problem. Håper at du vil bli en av brukerne våre. :-)
Ruby Skrevet 19. juni 2005 Forfatter #5 Skrevet 19. juni 2005 Dere har visst glemt steforeldre også. Ste-foreldre er opprettet! :-)
Gjest Ruby (ikke innlogget) Skrevet 3. august 2005 #6 Skrevet 3. august 2005 Ste-foreldre er opprettet! :-) ← Flytter denne litt opp jeg, dersom fler vil være med!
Gjest Gjest Skrevet 3. august 2005 #7 Skrevet 3. august 2005 Jeg forstår ikke helt hva som er så annerledes med dette forumet i forhold til andre forum?
Lillesøster Skrevet 3. august 2005 #8 Skrevet 3. august 2005 Skal komme innom i neste uke når jeg får tid.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå