AnonymBruker Skrevet 8. april 2020 #1 Skrevet 8. april 2020 Har klart å drete meg ut i forhold til en kollega. Hvordan si dette på best mulig måte? Anonymkode: 92319...32f
AnonymBruker Skrevet 8. april 2020 #2 Skrevet 8. april 2020 Kan folk slutte å lage tråder hvor vi må gjette og spørre oss frem til hva som et problemet?! Hvorfor kan du ikke beskrive situasjonen sånn at du kan få ordentlige svar med en gang? Ingen av oss kan vite hva som har skjedd her. HERREGUD så lei jeg er av tråder hvor hele side 1 blir brukt til å faktisk finne ut av hva som er problemet Anonymkode: 7d8d1...deb 46
AnonymBruker Skrevet 8. april 2020 #3 Skrevet 8. april 2020 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kan folk slutte å lage tråder hvor vi må gjette og spørre oss frem til hva som et problemet?! Hvorfor kan du ikke beskrive situasjonen sånn at du kan få ordentlige svar med en gang? Ingen av oss kan vite hva som har skjedd her. HERREGUD så lei jeg er av tråder hvor hele side 1 blir brukt til å faktisk finne ut av hva som er problemet Anonymkode: 7d8d1...deb Beklager! Anonymkode: 92319...32f
AnonymBruker Skrevet 8. april 2020 #4 Skrevet 8. april 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Beklager! Anonymkode: 92319...32f Det kan du si til kollegaen. Trenger kanskje ikke utbrodere så mye mer, bare si beklager for *sett inn handling*. Anonymkode: e028f...258 12
AnonymBruker Skrevet 8. april 2020 #5 Skrevet 8. april 2020 Har innsett at jeg har vært intens med en kollega med mld på Facebook. Har blitt en del mobbet,holdt utafor oppover og ikke hatt så mange venner oppover livet som har vært trofaste. Når jeg tenker tilbake på konfirmasjons tiden så får jeg gåsehud siden jeg blei holdt utafor osv. Er i forbindelse med dette. Anonymkode: 92319...32f
AnonymBruker Skrevet 8. april 2020 #6 Skrevet 8. april 2020 13 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har innsett at jeg har vært intens med en kollega med mld på Facebook. Har blitt en del mobbet,holdt utafor oppover og ikke hatt så mange venner oppover livet som har vært trofaste. Når jeg tenker tilbake på konfirmasjons tiden så får jeg gåsehud siden jeg blei holdt utafor osv. Er i forbindelse med dette. Anonymkode: 92319...32f Upassende meldinger? Masete meldinger? Her er det jo bare å legge seg flat og beklage det du har gjort. Personlig legger jeg veldig sjelden til kollegaer på Facebook, ganske enkelt fordi det eneste til felles vi har er at vi er kollegaer og de trenger nødvendigvis ikke vite alt om privatlivet mitt. Dersom det er personer jeg kommer til å ha kontakt med dersom en av oss slutter kan jeg legge dem til, hvis ikke ser jeg ikke poenget. Jeg gjorde det tidligere og ble muligens utsatt for det du akkurat har gjort nå og det er bare kleint og slitsomt. Anonymkode: 122ac...1a6 1
AnonymBruker Skrevet 8. april 2020 #7 Skrevet 8. april 2020 38 minutter siden, AnonymBruker skrev: Upassende meldinger? Masete meldinger? Her er det jo bare å legge seg flat og beklage det du har gjort. Personlig legger jeg veldig sjelden til kollegaer på Facebook, ganske enkelt fordi det eneste til felles vi har er at vi er kollegaer og de trenger nødvendigvis ikke vite alt om privatlivet mitt. Dersom det er personer jeg kommer til å ha kontakt med dersom en av oss slutter kan jeg legge dem til, hvis ikke ser jeg ikke poenget. Jeg gjorde det tidligere og ble muligens utsatt for det du akkurat har gjort nå og det er bare kleint og slitsomt. Anonymkode: 122ac...1a6 Ikke upassende mld. Får vell bare manne meg opp og legge meg flat. Anonymkode: 92319...32f
AnonymBruker Skrevet 8. april 2020 #8 Skrevet 8. april 2020 Lær deg å skille mellom jobb og privat du, aldri bland dette. En kollega er noen du jobber sammen med, det er IKKE en venn! Ikke bland roller i livet, det kan fucke opp alt for deg. Anonymkode: 4150c...e14 2
AnonymBruker Skrevet 8. april 2020 #9 Skrevet 8. april 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Lær deg å skille mellom jobb og privat du, aldri bland dette. En kollega er noen du jobber sammen med, det er IKKE en venn! Ikke bland roller i livet, det kan fucke opp alt for deg. Anonymkode: 4150c...e14 Har vell funnet ut dette nå. For å si det slik så er jeg jo kjempe lei meg fordi jeg ønsker ikke å bli uvenner med denne kollegaen siden jeg syns at vedkomne er en kjempe fin fyr. Vi har hatt det greit på jobb med fleiping osv og det virker som om vedkomne liker meg som person. Får vell prøve å be om unnskyldning under 4øyne. Anonymkode: 92319...32f 1
AnonymBruker Skrevet 8. april 2020 #10 Skrevet 8. april 2020 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Det kan du si til kollegaen. Trenger kanskje ikke utbrodere så mye mer, bare si beklager for *sett inn handling*. Anonymkode: e028f...258 Det var dette jeg vurderte å gjøre selv,men blei usikker om det blei kleint etter noen uker/måneder siden jeg går kun dag og denne kollegaen går skift. Anonymkode: 92319...32f
AnonymBruker Skrevet 8. april 2020 #11 Skrevet 8. april 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Lær deg å skille mellom jobb og privat du, aldri bland dette. En kollega er noen du jobber sammen med, det er IKKE en venn! Ikke bland roller i livet, det kan fucke opp alt for deg. Anonymkode: 4150c...e14 Oiiii... Anonymkode: bfb57...eeb 1
AnonymBruker Skrevet 8. april 2020 #12 Skrevet 8. april 2020 Hvis det du har gjort er å sende mange meldinger, så er jo ikke det egentlig noe man trenger å be om unnskyldning for. Er vel best å bare slutte med å sende masse meldinger, så vil han jo merke det. Kan bli litt kleint med unnskyldning for sånt, tenker jeg, for da gjøres det til en større sak enn det er, og han synes synd på deg osv. Anonymkode: 3ee57...96f 4
AnonymBruker Skrevet 8. april 2020 #13 Skrevet 8. april 2020 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvis det du har gjort er å sende mange meldinger, så er jo ikke det egentlig noe man trenger å be om unnskyldning for. Er vel best å bare slutte med å sende masse meldinger, så vil han jo merke det. Kan bli litt kleint med unnskyldning for sånt, tenker jeg, for da gjøres det til en større sak enn det er, og han synes synd på deg osv. Anonymkode: 3ee57...96f Enig. Anonymkode: ed848...66e 1
AnonymBruker Skrevet 8. april 2020 #14 Skrevet 8. april 2020 44 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvis det du har gjort er å sende mange meldinger, så er jo ikke det egentlig noe man trenger å be om unnskyldning for. Er vel best å bare slutte med å sende masse meldinger, så vil han jo merke det. Kan bli litt kleint med unnskyldning for sånt, tenker jeg, for da gjøres det til en større sak enn det er, og han synes synd på deg osv. Anonymkode: 3ee57...96f For å være helt ærlig så vet jeg ikke. Er uansett lei meg. Anonymkode: 92319...32f
AnonymBruker Skrevet 8. april 2020 #15 Skrevet 8. april 2020 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Det kan du si til kollegaen. Trenger kanskje ikke utbrodere så mye mer, bare si beklager for *sett inn handling*. Anonymkode: e028f...258 Takk for godt råd Anonymkode: 92319...32f
AnonymBruker Skrevet 8. april 2020 #16 Skrevet 8. april 2020 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Lær deg å skille mellom jobb og privat du, aldri bland dette. En kollega er noen du jobber sammen med, det er IKKE en venn! Ikke bland roller i livet, det kan fucke opp alt for deg. Anonymkode: 4150c...e14 Takk for godt råd Anonymkode: 92319...32f
AnonymBruker Skrevet 8. april 2020 #17 Skrevet 8. april 2020 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Upassende meldinger? Masete meldinger? Her er det jo bare å legge seg flat og beklage det du har gjort. Personlig legger jeg veldig sjelden til kollegaer på Facebook, ganske enkelt fordi det eneste til felles vi har er at vi er kollegaer og de trenger nødvendigvis ikke vite alt om privatlivet mitt. Dersom det er personer jeg kommer til å ha kontakt med dersom en av oss slutter kan jeg legge dem til, hvis ikke ser jeg ikke poenget. Jeg gjorde det tidligere og ble muligens utsatt for det du akkurat har gjort nå og det er bare kleint og slitsomt. Anonymkode: 122ac...1a6 Takk for gode råd Anonymkode: 92319...32f
AnonymBruker Skrevet 8. april 2020 #18 Skrevet 8. april 2020 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Lær deg å skille mellom jobb og privat du, aldri bland dette. En kollega er noen du jobber sammen med, det er IKKE en venn! Ikke bland roller i livet, det kan fucke opp alt for deg. Anonymkode: 4150c...e14 Hva i all verden? Man er da hele mennesker og ikke en person på jobb og en annen person «privat»? På min arbeidplass er vi ca 50 ansatte, jeg kjenner alle, alles ektefelle/samboer/partner. Vet om barna deres, hobbyer, hytta, båten osv. Betrakter mange av dem som venner og det tror jeg er ganske vanlig for normale mennesker.... Anonymkode: 5f7e4...871 3
AnonymBruker Skrevet 8. april 2020 #19 Skrevet 8. april 2020 25 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hva i all verden? Man er da hele mennesker og ikke en person på jobb og en annen person «privat»? På min arbeidplass er vi ca 50 ansatte, jeg kjenner alle, alles ektefelle/samboer/partner. Vet om barna deres, hobbyer, hytta, båten osv. Betrakter mange av dem som venner og det tror jeg er ganske vanlig for normale mennesker.... Anonymkode: 5f7e4...871 Hva så? Man trenger ikke det vet du 🙂 Lager man syklubb på jobb blir det lett intriger og baksnakking+++ Hold jobben vekk fra fritiden din. Anonymkode: 4150c...e14 2
AnonymBruker Skrevet 8. april 2020 #20 Skrevet 8. april 2020 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Hva så? Man trenger ikke det vet du 🙂 Lager man syklubb på jobb blir det lett intriger og baksnakking+++ Hold jobben vekk fra fritiden din. Anonymkode: 4150c...e14 Syns også det er deilig å skille mellom jobb og fritid:) Anonymkode: 73f9e...e05 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå