AnonymBruker Skrevet 8. april 2020 #1 Skrevet 8. april 2020 Hei! Var på intervju mandag kl 1, og ble bedt om å sende referanser etter intervjuet. Stod mellom meg og 2 til. De sa at jeg var siste som ble intervjuet og at de skulle snakke sammen etterpå og tenkte at de skulle gi svar ganske fort. Har ikke hørt noe til idag (onsdag), tenker dere at jeg ikke fikk den da? Referansen min sa hun skulle gi beskjed etter de hadde ringt men har ikke hørt noe der heller. Anonymkode: 5e552...5a7
AnonymBruker Skrevet 8. april 2020 #2 Skrevet 8. april 2020 De venter sikkert til etter påske Anonymkode: a6c93...2ab
AnonymBruker Skrevet 8. april 2020 #3 Skrevet 8. april 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: De venter sikkert til etter påske Anonymkode: a6c93...2ab Ja kan være med det virket bare som de mente de skulle finne ut av det fort. Jeg var siste de hadde på intervju Anonymkode: 5e552...5a7
Tirius Skrevet 8. april 2020 #4 Skrevet 8. april 2020 Jeg var på andregangsintervju rett etter påske for tre år siden. Tok to uker før jeg fikk svar. De var sikre på at de ville ha med meg, men hadde noen flere intervjuer for å avgjøre om de ville ha en til, derfor dro det ut (og ja, jeg synes de kunne fortalt meg det med en gang det jeg trippet rundt og ventet på drømmejobben).
Gjest Kvinne487 Skrevet 9. april 2020 #5 Skrevet 9. april 2020 Tok akkurat 14 dager fra intervju til jeg fikk tilbud om fast stilling 👍🏻👍🏻
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå