AnonymBruker Skrevet 8. april 2020 #1 Skrevet 8. april 2020 Hei alle, Jeg har en håndtverker hos meg som skulle vært ferdig for en måned siden. Ting ser rett og slett ikke ut. Ting er montert feil vei, lister geiper og er ikke festet ordentlig, kjøkkenskap og dører er montert skjevt, vinduskarm har store sprekker og er skjevt skåret. Det er ikke snakk om "litt" småting. Jeg har sagt ifra nå for tredje gang, og han skal for fjerde gang jobbe i leiligheten min... 😕 Jeg har ingen tro på at det kommer til å bli sånn jeg vil ha det denne gangen heller. Synes bare det er kjipt å tenke på at han går og tråkker ned og sliter på den nye parketten min til ingen nytte. Noen som har vært borti noe lignende? Hva søren gjør man i en sånn situasjon? Virker jo ikke som han aner hva han gjør, sitter med følelelsen av at jeg kunne gjort ting bedre selv 😞 Anonymkode: 2825f...558
AnonymBruker Skrevet 8. april 2020 #2 Skrevet 8. april 2020 Hvor fant du denne håndtverkeren da? Anonymkode: ac42f...fdd
AnonymBruker Skrevet 8. april 2020 #3 Skrevet 8. april 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvor fant du denne håndtverkeren da? Anonymkode: ac42f...fdd Mittanbud.. Det skal sies at det blir litt bedre for hver gang, men det er ikke noen "wow forskjell" fra gang til gang.. Anonymkode: 2825f...558
BMF Skrevet 8. april 2020 #4 Skrevet 8. april 2020 Er det et skikkelig firma eller en privatperson/enkeltmannsforetak ?
AnonymBruker Skrevet 8. april 2020 #5 Skrevet 8. april 2020 2 timer siden, BMF skrev: Er det et skikkelig firma eller en privatperson/enkeltmannsforetak ? Vil ikke henge noen ut, men det er iallefall tre som jobber der. Han sjefen virket så skikkelig da han var her, så var overbevist over at de kom til å gjøre en god jobb.. Anonymkode: 2825f...558
AnonymBruker Skrevet 8. april 2020 #6 Skrevet 8. april 2020 Du må nesten bare kalle han inn på teppet. Gå gjennom med han at dette ikke er bra nok, og konkretisere, skriftlig, hvordan det skal bli. Du må også dokumentere med bilder utførelse, og sende til han. Evner han ikke fikse det, må du poengtere, så får han ikke en sjanse nr 4. Da betaler du ikke, men hyrer inn noen som kan utføre det riktig. Og vær klar for å dra han for forliksrådet om han gjør seg vrien. Ikke vær redd for å bruke den retten. Men, med god dokumentasjon og tilgang på sosiale medier så kan du jo knuse firmaet hans såpass grundig med en veldokumentert dårlig omtale at jeg tipper på at han krediterer regningen. Anonymkode: 646a1...ad2
AnonymBruker Skrevet 8. april 2020 #7 Skrevet 8. april 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du må nesten bare kalle han inn på teppet. Gå gjennom med han at dette ikke er bra nok, og konkretisere, skriftlig, hvordan det skal bli. Du må også dokumentere med bilder utførelse, og sende til han. Evner han ikke fikse det, må du poengtere, så får han ikke en sjanse nr 4. Da betaler du ikke, men hyrer inn noen som kan utføre det riktig. Og vær klar for å dra han for forliksrådet om han gjør seg vrien. Ikke vær redd for å bruke den retten. Men, med god dokumentasjon og tilgang på sosiale medier så kan du jo knuse firmaet hans såpass grundig med en veldokumentert dårlig omtale at jeg tipper på at han krediterer regningen. Anonymkode: 646a1...ad2 Jeg har sendt han en liste med ting som ikke er utført godt nok i tillegg til noe bilder, derfor jeg begynner å bli frustrert.. Tusen hjertelig takk for godt svar, godt å vite at det er håp. Du gjorde dagen min Anonymkode: 2825f...558
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå