AnonymBruker Skrevet 8. april 2020 #1 Skrevet 8. april 2020 Hei! Jeg var ferdig med mensen den 22 mars. og hadde sex med samboeren min dagen før mens, og to-tre dager etter mens. Nå, etter snart tre uker, har jeg vært veldig kvalm de siste to ukene, spesielt på morgenen. kan det være tegn på noe, eller er det bare jeg som innbiller meg det? Anonymkode: 25a88...2f0
AnonymBruker Skrevet 8. april 2020 #3 Skrevet 8. april 2020 Redd for å få negativ svar.. for vi vil så gjerne ha barn.. Anonymkode: 25a88...2f0
nøtta Skrevet 8. april 2020 #4 Skrevet 8. april 2020 Vet du når du hadde eggløsning? Du kan være gravid, men uten mer informasjon er det litt vanskelig å svare. Når startet menstruasjonen? Når venter du neste?
nøtta Skrevet 8. april 2020 #5 Skrevet 8. april 2020 23 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ta. En. Test. Anonymkode: e0d7c...b7b Hvorfor gidde å svare sånn? Om du ikke har noe positiv å bidra med, så klapp igjen.
AnonymBruker Skrevet 8. april 2020 #6 Skrevet 8. april 2020 1 minutt siden, nøtta said: Hvorfor gidde å svare sånn? Om du ikke har noe positiv å bidra med, så klapp igjen. Ingen her på KG vet om TS er gravid. Anonymkode: e0d7c...b7b 10
AnonymBruker Skrevet 8. april 2020 #7 Skrevet 8. april 2020 16 minutter siden, AnonymBruker said: Redd for å få negativ svar.. for vi vil så gjerne ha barn.. Anonymkode: 25a88...2f0 KG har i hvert fall ikke svaret. Ta en test. Anonymkode: e0d7c...b7b 5
AnonymBruker Skrevet 8. april 2020 #8 Skrevet 8. april 2020 Jeg forstår at du er redd for å få en negativ test, har vært der selv. Men det er den eneste måten å få et svar på. I utgangspunktet så hadde dere sex da du ikke hadde EL, men siden man aldri kan vite og sædcellene kan leve i 5 dager så er det en sjanse. Lykke til! Anonymkode: a0bf3...9ec 1
nøtta Skrevet 8. april 2020 #9 Skrevet 8. april 2020 (endret) 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ingen her på KG vet om TS er gravid. Anonymkode: e0d7c...b7b Selvsagt ikke, men dette er et forum hvor man tar opp ting til diskusjon. Så hvorfor i all verden er ikke det da greit å stille spm til ting uten å få unødvendig kommentarer? Kanskje ts, som mange andre, ønsker å diskutere litt rundt før hun muligens får et slag i trynet av en negativ test? Om du ikke er/har vert prøver så skjønner jeg faen ikke hvorfor du er på dette temaet i forumet. Endret 8. april 2020 av nøtta
AnonymBruker Skrevet 8. april 2020 #10 Skrevet 8. april 2020 1 minutt siden, nøtta skrev: Selvsagt ikke, men dette er et forum hvor man tar opp ting til diskusjon. Så hvorfor i all verden er ikke det da greit å stille spm til ting uten å få unødvendig kommentarer? Kanskje ts, som mange andre, ønsker å diskutere litt rundt før hun muligens får et slag i trynet av en negativ test? Om du ikke er/har vert prøver så skjønner jeg faen ikke hvorfor du er på dette forumet. Er det da bedre hvis 20 damer gir falskt håp før hun endelig tar den negative testen?? Det hadde vært mye verre for meg Anonymkode: d7e5d...7db 3
Hjärtat Skrevet 8. april 2020 #11 Skrevet 8. april 2020 Det beste er jo å ta en test. Men tenker du skal senke forventningene dine, for sånn jeg forstår innlegget ditt er det ganske usannsynlig at du er gravid om det er tre uker siden dere hadde sex og du har kjent deg kvalm de siste to ukene. Det er ikke såå vanlig med eggløsning så tett rundt mensen heller, og det er veldig lett å innbille seg at man er kvalm. 4
AnonymBruker Skrevet 8. april 2020 #12 Skrevet 8. april 2020 Hvis dere ønsker å bli gravide, hvorfor har dere da sex på den tiden det er minst sjanse for å bli det? Anonymkode: 04aee...4e5 5
nøtta Skrevet 8. april 2020 #13 Skrevet 8. april 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Er det da bedre hvis 20 damer gir falskt håp før hun endelig tar den negative testen?? Det hadde vært mye verre for meg Anonymkode: d7e5d...7db Kan diskutere og ressonere frem til noe som kan være tilfelle. Skjønner at det er verre for noen, som deg, men for andre er det bedre å få diskusjon rundt før eventuell test. Jeg er som ts, livredd den negative og foretrekker diskutere med andre før jeg får den knyttneven i magen, eventuelt adrenalinkicket
nøtta Skrevet 8. april 2020 #14 Skrevet 8. april 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Hvis dere ønsker å bli gravide, hvorfor har dere da sex på den tiden det er minst sjanse for å bli det? Anonymkode: 04aee...4e5 Før eggløsning er ikke "minst sjangs"? Vet om flere som ble gravid av å ha sex et par dager etter endt menstruasjon. Om ts hadde El på dag 10-11 er det stor sannsynlighet for at hun kan ha blitt gravid:)
AnonymBruker Skrevet 8. april 2020 #15 Skrevet 8. april 2020 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvis dere ønsker å bli gravide, hvorfor har dere da sex på den tiden det er minst sjanse for å bli det? Anonymkode: 04aee...4e5 Ikke så lett å planlegge når man har fullt opp i løpet av dagene.. også har vi/jeg to barn her i tillegg, så vi er jo ganske slitne og trøtte. ikke at det er noen unnskyldning, men prøver så godt vi kan Anonymkode: 25a88...2f0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå