AnonymBruker Skrevet 8. april 2020 #1 Skrevet 8. april 2020 Jeg får i blant Mail fra paypal til et navn i exens familie i utlandet. Jeg blir superstressa!!! Husker at vi bestilte noe fra en nettbutikk en gang, brukte paypal og fikk gaven med hjem fra familiemedlemmer. Dette er mange år siden. Mailen fra paypal er ikke på norsk og jeg sliter med og forstå hva det står. Men er sånn god jul: (annet navn)-Mail og nå er den midlertidig stengt forstod jeg det som. Etter forholdet sliter jeg med angst og disse paypal mailene stresser meg. Kan vi ha bestilt derfra uten og betale for flere år siden? Kan han fortsette og bruke kontoen og vise seg at JEG har en kjemperegning der selv om det står et annet navn enn mitt? Noen som kan hjelpe meg? Anonymkode: d7c75...63b
Million Skrevet 8. april 2020 #3 Skrevet 8. april 2020 Kan du ikke slette kontoen da? Du har jo emailadressen. Logg deg på eller be om nytt passord, logg deg på med det, og sjekk hva som står der og slett den eventuelt. De får opprette ny med egen epostadresse om det er så at de skal handle derfra. 1
AnonymBruker Skrevet 8. april 2020 #4 Skrevet 8. april 2020 I verste fall kan du sperre kortet du har knyttet til kontoen, og dermed blir det umulig for de som måtte disponere kontoen å sette deg i noen form for gjeld. Sannsynligvis så er kortet gått ut på dato uansett, hvis det er mange år siden du opprettet og brukte den. Uten et kort knyttet til seg, så er det veldig lite man kan gjøre med kontoen. Anonymkode: 18dd0...0be
Scherbatsky Skrevet 12. april 2020 #5 Skrevet 12. april 2020 Ring dem og spør dem hva som skjer. De var veldig greie da jeg snakket med de i fjor.
AnonymBruker Skrevet 13. april 2020 #6 Skrevet 13. april 2020 Fjern alle kort og kontoer fra paypal.. bytt passord. Anonymkode: c5d59...59f
AnonymBruker Skrevet 16. april 2020 #7 Skrevet 16. april 2020 Hvis du får mail fra PayPal har jo du tilgang til mailadressen som kontoen er registrert på har jo da full tilgang til konto. Da er det jo bare å avslutte denne. Anonymkode: 3d62a...5c0
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå