Gå til innhold

Han vil bare bli deepthroated konstant.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hver gang jeg skal suge han så prøver jeg å variere litt, finne ut hva han liker osv. Jeg vet at jeg er god til å suge pikk, men så blir han utålmodig eller så bare liker han deepthroating konstant mer enn slikking/suging. Han holder hodet mitt fast, så det er ikke tvil om at det er dette han ønsker. For min del er det igrunn helt ok, jeg kan brekke meg og hoste litt for at han skal nyte det, han gir meg utrolig mye nytelse tilbake. Men blir man ikke lei av det samme hele tiden? Jeg får jo liksom ikke gjort så mye annet enn å bare ha pikken langt inni halsen da? Åpner jo og lukker halsen litt (eller hva jeg skal kalle det) og bruker tungen, men er pikken helt stappet inni der så er det begrenset hvor mye jeg kan bevege munnen også. 

Blir bare nysgjerrig, for har ikke møtt noen menn som er såå glad i dette og bare det.

Anonymkode: b6cda...aa9

Videoannonse
Annonse
Gjest rains of castamere
Skrevet

Hvis han liker det og det er greit for deg er det vel ikke noe problem. Man har jo alle sine ting og enkelte blir temmelig fiksert på en ting om gangen. Det er jo ikke alle damer som deepthroater heller, så kanskje han utnytter sjansen nå når han kan. Du merker det vel om han blir lei og vil at du gjør noe annet. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...