Gå til innhold

Tror han vil ha sex med meg🧐?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

I disse korona tidene blir det mye fritid- og det virker som om sjenerelt mennesker er mere sexuelt frustrerte enn før? Blitt kjent med en gutt pga jogging i skogen og støttet på hverandre oftere og oftere i noen uker nå- kom i prat da vi tar samme rundene i skogen og viser seg at vi ikke bor lange biten unna hverandre. Vi utvekslet tlf nr slik at man kunne avtale joggeturer- Men han ba meg på pils for noen dager siden og jeg fortalte kona om joggeturene og at vi tekster litt og møtes for trening. 
Han er gift han også og har barn , men han hadde huset for seg selv så jeg tenkte det var litt kult å bare få til en pils dag med en ny kamerat. Det var dritt hyggelig og praten går og det fører til mye drikke og vi ender opp i jacuzzien dems- ingen kan si nei til ett boblebad. 
men han var veldig pågående og flørtete og jeg aner ikke hvordan det skjedde men det førte til nakenbading . Det jeg ikke hadde helt sett komme er at han får veldig synlig erigert penis under praten men gutter er gutter så hva så tenker jeg, kvelden tar slutt og jeg må hjem og det resulterer til en veldig intim klem hvor han også presser seg inntil låret mitt så jeg merker utstyret hans. virker som han virkelig vil noe mere - men holdt meg seriøs og dro hjem, fortalte alt til kona og hun begynte å le og fikk litt sjokk ang min nye kompis😁 

hun synes det er koselig at vi trener og jogger sammen , men bør man gjøre det tenker jeg? Er så hyggelig å få nye koselige venner med felles interesse, men blir kansje litt rart nå videre om han vil ha sex? 

Kona vil helst at jeg ikke skal møte han videre i slike sammenhenger om jeg synes det er ubehagelig men at joggingen går greit.    Måtte jo innrømme at jeg ble kåt av han og hun skjønte det. Men hva om han vil ha sex? En knulle venn? En fast kompis / felles interesser og bor nære- kona mi sa til slutt om jeg fortsetter å ha kontakt med han og det utvikler seg slik og om jeg tenker det er noe jeg kunne tenke meg kun som sex med det samme kjønn så må hun bli kjent med han og vite når og hvor osv , men hun ville se det og være i samme rom om det var tema- 

jeg er så usikker - vi hadde en lang samtale- men hvordan skal jeg spørre han?  Jeg vil jo gjerne ha en kompis man kjenner og kunne ha sex med det samme kjønn nå og da. Usikker! Dette kom litt brått på nå- ikke hver dag dette er ett tema! Hva skjer lissom! 
hva tenker folket? Hilsen usikker/ frustrert og tenkende meg😟 

kan man ha en elsker om man får lov å alle blir kjent , dette har jeg fått grønt lys for kun fordi det er en gutt og ikke jente !!

Anonymkode: 928fd...2bc

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Oi XD🤣

Anonymkode: 72e23...60c

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Samme har jeg med venninne, hun presser klemmene så jeg føler puppene hennes, men hvordan vet du han vil ha sex med deg? 

Anonymkode: ea217...31b

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Kona di virker jo som en åpen og fornuftig dame, men jeg hadde villet tatt med kona hans også i diskusjonen.  Kanskje dere kan invitere begge til å bli kjent?  Ser for meg damene med strikketøy og Pepsimax, mens dere suger hverandre i sofaen.😚

Reagerer på at du kaller ham for gutt, når han er gift og har barn. 

Anonymkode: f75f2...97d

• Liker 12
AnonymBruker
Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Samme har jeg med venninne, hun presser klemmene så jeg føler puppene hennes, men hvordan vet du han vil ha sex med deg? 

Da var jeg kommet hjem etter trening med «kompisen» 😁  hvordan jeg vet / tenker at han vil ha sex med meg? Vel- og be en såpass ny venn på pils aften med nakenbading hvor han blir knall stiv og ikke skjuler det så jeg skal se den virker vel noe snodig ? Og han er flørtete på mange områder. 
han tokk det opp og håpet av jeg ikke synes det var ubehagelig?

da svarte jeg:absolutt ikke, synes det var veldig fint å se på jeg🤣haha, for ett svar. 
når vi var ferdig med løpeturen, sliten som faen- tenkte jeg bare at jeg skulle sjekke- så når vi ga hverandre en kompis klem så tokk jeg den ene hånda mi på buksa hans og klemte rundt den- tipper den er nærmere 20 ass- da ble vi stående slik noen sekunder og han smilte 😁 

kom hjem , tokk en dusj - da plinger det i tlf . Han sendte bilde av pikken stiv som juling. Også sto det- lyst på den kansje?  
Svar fra meg: kom hit på lørdag , så skal jeg suge den 😉 

så nå har jeg vel med andre ord fått muligheten til å få meg en fast kompis å ha fremtidig guttesex med- tenkt på det i mange år- savn! 

så bedt han bort til oss i helga på middag og vin med kona . Så da får kona mi også møte han . Hadde Såklart bedt han med kona si også men familien hans er hos besteforeldre på en liten ferie og han er hjemme å jobber. Vet jo ikke om han er åpen eller skjult så. 

endelig!!! Jeg er glad! Gleder meg som en liten unge!! Og det er jo ikke så rart 😁

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kona di virker jo som en åpen og fornuftig dame, men jeg hadde villet tatt med kona hans også i diskusjonen.  Kanskje dere kan invitere begge til å bli kjent?  Ser for meg damene med strikketøy og Pepsimax, mens dere suger hverandre i sofaen.😚

Reagerer på at du kaller ham for gutt, når han er gift og har barn. 

Anonymkode: f75f2...97d

Såklart, helt enig med deg der ☺️ Men dem er bortreist vettu , men skal snakke med han om det. Om han er åpen mot kona si så er jo det fult mulig, jeg kjenner jo ikke henne ,kona mi e litt grei sånn sett. 
men ikke faen om det er snakk om noe damer jeg skal røre!! Haha!! No shitt!! Og heller ikke noen one night stand selv om det er med samme kjønn. 
Skal jeg få lov så må det være en fast gutt som kona kjenner også . Og han må være seriøs og frisk- kun sex med meg. 
men det skal sies at hun har veldig lyst til å ha muligheten til å få lov til å se på oss- hun synes guttesex er skikkelig deilig , så det er kult😁

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Godt forsøk 😂

Anonymkode: 04136...b77

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Godt forsøk 😂

Anonymkode: 04136...b77

Godt forsøk? Hva tenker du?

AnonymBruker
Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Da var jeg kommet hjem etter trening med «kompisen» 😁  hvordan jeg vet / tenker at han vil ha sex med meg? Vel- og be en såpass ny venn på pils aften med nakenbading hvor han blir knall stiv og ikke skjuler det så jeg skal se den virker vel noe snodig ? Og han er flørtete på mange områder. 
han tokk det opp og håpet av jeg ikke synes det var ubehagelig?

da svarte jeg:absolutt ikke, synes det var veldig fint å se på jeg🤣haha, for ett svar. 
når vi var ferdig med løpeturen, sliten som faen- tenkte jeg bare at jeg skulle sjekke- så når vi ga hverandre en kompis klem så tokk jeg den ene hånda mi på buksa hans og klemte rundt den- tipper den er nærmere 20 ass- da ble vi stående slik noen sekunder og han smilte 😁 

kom hjem , tokk en dusj - da plinger det i tlf . Han sendte bilde av pikken stiv som juling. Også sto det- lyst på den kansje?  
Svar fra meg: kom hit på lørdag , så skal jeg suge den 😉 

så nå har jeg vel med andre ord fått muligheten til å få meg en fast kompis å ha fremtidig guttesex med- tenkt på det i mange år- savn! 

så bedt han bort til oss i helga på middag og vin med kona . Så da får kona mi også møte han . Hadde Såklart bedt han med kona si også men familien hans er hos besteforeldre på en liten ferie og han er hjemme å jobber. Vet jo ikke om han er åpen eller skjult så. 

endelig!!! Jeg er glad! Gleder meg som en liten unge!! Og det er jo ikke så rart 😁

Ja det kan jeg kjønne hehe😁😆men var han ikke redd du ikke gjengjelte det da? Jeg har drit lyst å si til venninnen min at keg har lyst på hun men tør ikke. Vi flørtet og

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Ja det kan jeg kjønne hehe😁😆men var han ikke redd du ikke gjengjelte det da? Jeg har drit lyst å si til venninnen min at keg har lyst på hun men tør ikke. Vi flørtet og

Såklart var han nervøs, men vi var så jævlig fulle Iden jacuzzien så tror ikke han tenkte så mye- hadde jeg hatt pikken hans hadde jeg også vært stolt😂ikke det at min er noe dritt- absolutt ikke! Men den var nokk 20 ca og faen så tykk har jeg bare sett på film ass. 
men hvorfor ber du henne ikke over på litt vin og drinker slik at du kan lede samtalen litt den veien , lettere i fylla😂😂 men venninna de og deg flørter åpenlyst? Slik at du innerst inne vet at hun har litt lyst på deg? Kjent hverandre lenge ? Er du gutt eller jente? 😁

AnonymBruker
Skrevet

Nå er det på tide at skolen starter opp igjen..

Anonymkode: ff2b0...892

• Liker 21
AnonymBruker
Skrevet
15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Skjønner at du vil få dette ut og at svaret skal være positivt☺️ 
men ønsker du fast sex-venninne eller kjæreste? 

AnonymBruker
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nå er det på tide at skolen starter opp igjen..

Anonymkode: ff2b0...892

Sånne kommentarer er lite vits.. da har du ingen ting her å gjøre... du virker tydeligvis interessert i hva jeg bedriver tiden min med siden du komenterer, og jeg ser ikke helt hva du vil frem til? 
skjerp deg!!!

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Skjønner at du vil få dette ut og at svaret skal være positivt☺️ 
men ønsker du fast sex-venninne eller kjæreste? 

Å ja. Så lenge samboeren hennes vet om det, og er ok med at meg og hun holder på. Jentesex er utrolig deilig og vil bare ha hun

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Kjenner jeg blir litt misunnelig. Dette er noe jeg alltid har hatt lyst til å utforske, men har til gode å treffe en mann jeg klaffer med på den måten. Skal nok litt mer til enn med ev kvinne 🤷‍♂️

Anonymkode: 490d5...b39

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Såklart var han nervøs, men vi var så jævlig fulle Iden jacuzzien så tror ikke han tenkte så mye- hadde jeg hatt pikken hans hadde jeg også vært stolt😂ikke det at min er noe dritt- absolutt ikke! Men den var nokk 20 ca og faen så tykk har jeg bare sett på film ass. 
men hvorfor ber du henne ikke over på litt vin og drinker slik at du kan lede samtalen litt den veien , lettere i fylla😂😂 men venninna de og deg flørter åpenlyst? Slik at du innerst inne vet at hun har litt lyst på deg? Kjent hverandre lenge ? Er du gutt eller jente? 😁

Er det jeg prøver på, hun vil ha vinkveld og men virker som om han alltid skal noe så hun ikke får tid. Vi flørter på hemmelig chat og lange blikk når vi er med hverandre. Jeg er dame på 32år. Så forstår at du gleder dg. Du er veldig heldig

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Å ja. Så lenge samboeren hennes vet om det, og er ok med at meg og hun holder på. Jentesex er utrolig deilig og vil bare ha hun

Så kult😁ta en vin kveld også slepper du bomben nå til helga!☺️ Bare gjør det, du har ingen ting å tape.  Og jeg er gutt og vet hvordan gutter sitt idiotisk enkle hode funker, han kommer til å godta det, men kanskje kriteriet er å få se på nå og da- det vil kona mi hvertfall.. 

helt enig, jentesex er utrolig deilig å se på😉 er digg å ha sex med samme kjønn om det klaffer, som en kan gjøre nå og da- de som ikke har prøvd det går glipp av en go og annerledes deilig feeling.

AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Så kult😁ta en vin kveld også slepper du bomben nå til helga!☺️ Bare gjør det, du har ingen ting å tape.  Og jeg er gutt og vet hvordan gutter sitt idiotisk enkle hode funker, han kommer til å godta det, men kanskje kriteriet er å få se på nå og da- det vil kona mi hvertfall.. 

helt enig, jentesex er utrolig deilig å se på😉 er digg å ha sex med samme kjønn om det klaffer, som en kan gjøre nå og da- de som ikke har prøvd det går glipp av en go og annerledes deilig feeling.

Hun vil gjerne møtes og men er redd å møtes på corona. Den forstår jeg. Skrev jeg har en overaskelse til hun og da skrev hun, at jeg er en teaser 😈😈😘siden jeg ikke sier hva det er. Og når jeg apurte om hun ville ha DET skrev hun oh ueah og med emojiene😈😈😘😘😜

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er det jeg prøver på, hun vil ha vinkveld og men virker som om han alltid skal noe så hun ikke får tid. Vi flørter på hemmelig chat og lange blikk når vi er med hverandre. Jeg er dame på 32år. Så forstår at du gleder dg. Du er veldig heldig

Dere får til vi kveld vettu, hun må jo bare ta seg tid til det, Samma om mannen hennes driver med ditt og datt ,jeg har go tro på dette- du har jo faktisk kommet så langt at du har møtt personen og dere snakker samme «språk» . Det er det viktigste 😁  synes det er kult at dere flørter , da vet du jo garantert at hun også vil ha jentesex med deg 😉 det er jo drit Bra! 

takk, ja denne lørdagen gleder jeg meg litt extra. Er så sykt mange år siden nå- også med en så kjekk fyr som er kul også , med ett sykt utstyr mellom bena! For en påske!!!😁 Hehe 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...