Gå til innhold

Nei. Jeg sender IKKE mitt barn i bhg!

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Som en forsøkskanin... Det kan de bare glemme. Det er helt uaktuelt å risikere smitte i bhg så barnet kan smitte meg, jeg tar med smitte til pasienter på jobb og risikerer å drepe noen. Eller omvendt. Jeg tar med smitte hjem, smitter barnet og barnet smitter de andre i bhg eller ansatte. Så er helvete løs. 

Her blir barnet hjemme til sommeren. 

Anonymkode: 9d3c4...f62

• Liker 5
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Enig! Godt å lese om folk som ikke bare "hurra, jeg slipper å passe på mitt eget barn noe mer". 

Anonymkode: 75f9a...0c3

• Liker 5
Skrevet

Det holder jeg med deg i. Lurt å ta alle forhåndsreglene man kan nå. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Vel, hadde jeg hatt barn ville jeg sendt de i barnehagen uten tvil, eller hvor lenge tenker du at vi skal holde alt stengt? Helt til vi har fått vaksine, mellom 14-18 måneder? Det ville ført til mye mer skade enn coronaviruset. 

Anonymkode: bff43...575

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Nei vel. Tusen tråder du kunne ha svart istedet for å opprette en ny

Anonymkode: dc971...f67

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Enig! Godt å lese om folk som ikke bare "hurra, jeg slipper å passe på mitt eget barn noe mer". 

Det er så utrolig merkelig. Kommer aldri til å forstå meg på sånne folk

Anonymkode: e25b3...a7e

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vel, hadde jeg hatt barn ville jeg sendt de i barnehagen uten tvil, eller hvor lenge tenker du at vi skal holde alt stengt? Helt til vi har fått vaksine, mellom 14-18 måneder? Det ville ført til mye mer skade enn coronaviruset. 

Anonymkode: bff43...575

Det eneste virkelige som du skrev var " hadde jeg hatt barn" resten er uinteressant svada fra en person som ikke vet hva det betyr. Glem det, du vet ikke det før man får barn. Og før du går i forsvar, jeg hadde heller ikke barn før jeg ble foreldre ( 🤔)

Anonymkode: cce18...32d

• Liker 4
Gjest Tutte
Skrevet
25 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Som en forsøkskanin... Det kan de bare glemme. Det er helt uaktuelt å risikere smitte i bhg så barnet kan smitte meg, jeg tar med smitte til pasienter på jobb og risikerer å drepe noen. Eller omvendt. Jeg tar med smitte hjem, smitter barnet og barnet smitter de andre i bhg eller ansatte. Så er helvete løs. 

Så flott at du har den muligheten. Andre må for å fortsatt ha råd til mat og tak over hodet.

AnonymBruker
Skrevet
28 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvor lenge skal du dryge?

Anonymkode: 1469d...b4f

• Liker 1
Skrevet
23 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er så utrolig merkelig. Kommer aldri til å forstå meg på sånne folk

Anonymkode: e25b3...a7e

De fleste har jobber de må stille opp på da. 

Eller forstår du deg ikke pp folk som må på jobb for å betale regninger?

AnonymBruker
Skrevet
29 minutter siden, AnonymBruker skrev:

28 000 danske foreldre er i skrivende stund enige med deg.

https://ekstrabladet.dk/nyheder/samfund/tusindvis-af-foraeldre-vores-boern-skal-ikke-vaere-corona-forsoegskaniner/8082744

Anonymkode: d7550...b92

• Liker 2
Gjest Tutte
Skrevet
31 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så det er derfor de fleste har barn i barnehage mener du? Har du barn og jobb selv? Tror du kanskje at folk jobber fordi de helst vil slippe og passe barna sine selv?

AnonymBruker
Skrevet

Det er ikke sånn at coronaviruset blir borte. De fleste kommer til å få viruset over de neste 6-24 månedene. Det lureste for en forelder (og alle andre) å håpe på, er at det ikke skjer mens sykehuskapasiteten er sprengt. Derfor «flatten the curve». I mellomtiden bør selvfølgelig barna leve mest mulig normalt, så ikke de tar langvarig skade av å ikke være sammen med andre barn og følge et strukturert opplegg for daglige aktiviteter. 

Og for de som fortsatt er i tvil; det er ikke sånn at vi tror at viruset er borte i løpet av de neste 6 månedene. Smittefare for dette vil være en del av vår daglige bekymring i mange måneder. Pass på at du lever med dette og tar valg for barnet ditt på en god måte.

Anonymkode: 8cc7f...912

• Opprett ny...