poli10 Skrevet 7. april 2020 #1 Skrevet 7. april 2020 Hvorfor i all verden er så mange av dere desperate etter å komme dere på hytta...?
AnonymBruker Skrevet 8. april 2020 #2 Skrevet 8. april 2020 Føler meg tryggere der enn i sentrum... så lenge jeg kan/må ha hjemmekontor, vil jeg heller være der. Ingen naboer der, her bor jeg i blokk. Stor hage der og enorme uteområder uten nærme naboer, her går jeg rett ut i bilveien når jeg går ut av blokken Anonymkode: f21bc...2ff 1
AnonymBruker Skrevet 8. april 2020 #3 Skrevet 8. april 2020 Handler jo ikke om å være desperat etter å dra på hytten. Men det må jo være lov til å savne å dra på hytta, og ønske at man kunne dra dit. Og glede seg til å dra dit igjen etter at coronaviruset er ferdig. Hytta er en plass jeg får ro og fred i en ellers stressende hverdag. Livet på hytta gjør godt for meg. Tipper det er ett eller annet de aller fleste savner, og gleder seg til de kan gjøre igjen. Enten det er å dra på cafe med venner, trene på treningssenteret sitt, sende barna på skole/bhg, dra til frisøren osv. Anonymkode: 7e7b3...213
Anbefalte innlegg