Gjest brud i sommer Skrevet 19. juni 2005 #1 Skrevet 19. juni 2005 Vi skal lage noen CD'er med variert musikk til bryllupet vårt. Ingen av oss har noe særlig peiling på hvilken musikk som er best å ha med. Vi hører på P4 men vet jo ikke hvem som spiller alttid.. Vi er mao litt lost her nå.. Noen bra sanger/slagere som må med? (det er mest venner i bryllupet, ikke tanter og onkler osv)
Gjest Svimle Skrevet 19. juni 2005 #2 Skrevet 19. juni 2005 Hei! Dersom dere hører mye på P4 så anbefaler jeg å holde dere oppdaterte på denne linken: http://www.p4.no/musikk/ Da ser dere hvilken musikk som blir spilt, og hvilke artister som har den og den låten. Stikk innom noen ganger til dagen, så tror jeg dere har en god oversikt
Gjest brud i sommer Skrevet 21. juni 2005 #3 Skrevet 21. juni 2005 Jeg skal følge med der, men setter i tillegg pris på forslag til "party-musikk" (ikke tekno - vi er for gamle for det = 30 år). Gjerne 80-talls osv.. Noe som svinger, kanskje litt latinamerikansk osv.. Trenger hjelp...
Jannibrud Skrevet 21. juni 2005 #4 Skrevet 21. juni 2005 Hiver meg på siste innlegg her...Trenger også litt variert musikk på CD, og har ennå ikke kommet så langt i utviklingen at jeg laster ned selv :oops: må nok kjøpe ferdig...
Martha Stewart Skrevet 21. juni 2005 #5 Skrevet 21. juni 2005 Hiver meg på siste innlegg her...Trenger også litt variert musikk på CD, og har ennå ikke kommet så langt i utviklingen at jeg laster ned selv :oops: må nok kjøpe ferdig... Da ville jeg gått til en platebutikk og funnet samle-CD'er med variert musikk. Selv er jeg veldig glad i filmmusikk, da får man ofte mye variert på én CD. Selv har vi laget en spilleliste, med utvalg fra de CD'ene vi har fra før, som vil legger på IPod som kobles til stereoanlegg. Genialt og gratis - hvis man har IPod da.
Boogie Skrevet 21. juni 2005 #7 Skrevet 21. juni 2005 P4 har også linker som inneholder forskjellige musikkarter. Så der kan du få mye hjelp!! Ellers er jo ABBA en gruppe både store og små kan svinge seg etter, alle kan sangene mer eller mindre
Augustbrud02 Skrevet 22. juni 2005 #8 Skrevet 22. juni 2005 Her finner du tips, og de sangene vi hadde: http://forum.kvinneguiden.no/viewtopic.php?p=1738912
Gjest brud i sommer Skrevet 22. juni 2005 #9 Skrevet 22. juni 2005 du verden, for noen velfylte og flotte lister som lå der! Tusen takk! Litt mer avslappet nå..
Gjest lindas Skrevet 23. juni 2005 #11 Skrevet 23. juni 2005 vi skal også ha musikk på cd, derfor satser vi på å ringe rundt å høre om vi får låne cd av noen av gjestene... da håper vi at utvalget blir såpass bra at alle kan finne noe de liker... er jo ofte stort spenn på alder og musikk smak, hvertfall hos oss... alt fra det tyngste metall til house til danseband... prøve å ha noe som alle kan føle seg vel med,vet selv at det kan være kipt å sitte å høre på noe som du absoludt ikke liker en hel kveld...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå