AnonymBruker Skrevet 7. april 2020 #1 Skrevet 7. april 2020 Jeg synes det har blitt skikkelig ubehagelig å gå på butikken. Ikke fordi jeg er redd for å bli smittet, men jeg kjenner et sterkt ubehag når jeg ser alle de redde menneskene rundt meg. Folk ser på hverandre med stygge blikk for at du skal gå for nærme. Men det er så og si umulig å ikke passere hverandre inne i trange butikker av og til. Spesielt når det er mange. I dag var jeg på matbutikken kl 07.30, parkeringsplassen var helt full. Jeg har prøvd alle tider, alltid fullt. Jeg skjønner at folk er redde, men ikke få anfall inne på butikkene å glo stygt på hverandre. Hvis dere er redde så bestill på kolonial ? Anonymkode: 8e0de...0e5 5
AnonymBruker Skrevet 7. april 2020 #2 Skrevet 7. april 2020 Jeg hadde det helt fint til en idiot ikke forstod gul tape ved kassen og klenger på meg som en mygg i brunst. Skikkelig ekkelt. Anonymkode: 8f9ef...13c 3
AnonymBruker Skrevet 7. april 2020 #3 Skrevet 7. april 2020 Du overanalyserer. Mest sannsynlig så er folk normalt opptatt av å holde avstand, men "redselsfulle og stygge blikk" er mest i ditt eget hode. Slutt å stirr på folk når du er ute og handler, vel! Anonymkode: 4c0a1...1fb 6
GammelKaktus Skrevet 7. april 2020 #4 Skrevet 7. april 2020 Jeg har bare opplevd smilende folk jeg som nøler litt når vi ikke vet hvem som skal gå først for å holde avstand... 3
AnonymBruker Skrevet 7. april 2020 #5 Skrevet 7. april 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg hadde det helt fint til en idiot ikke forstod gul tape ved kassen og klenger på meg som en mygg i brunst. Skikkelig ekkelt. Anonymkode: 8f9ef...13c Anmeld ham for et seksuelt overgrep, i tillegg til brudd på smittevernloven. Han trenger en solid lærepenge! Anonymkode: 21c91...1da
AnonymBruker Skrevet 7. april 2020 #6 Skrevet 7. april 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Anmeld ham for et seksuelt overgrep, i tillegg til brudd på smittevernloven. Han trenger en solid lærepenge! Anonymkode: 21c91...1da Øst- Europeer, måtte finne fram mitt styggeste utrykk og peke strengt på tapen. Ekkelt til vanlig, jævlig under korna Anonymkode: 8f9ef...13c
AnonymBruker Skrevet 7. april 2020 #7 Skrevet 7. april 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Øst- Europeer, måtte finne fram mitt styggeste utrykk og peke strengt på tapen. Ekkelt til vanlig, jævlig under korna Anonymkode: 8f9ef...13c Samme hvor han kommer fra, han er uansett skyldig og bør selv med vår dumsnille lovgiving i hvert fall få et par år bak murene. Anonymkode: 21c91...1da
AnonymBruker Skrevet 7. april 2020 #8 Skrevet 7. april 2020 Men hva tenker dere når man står å pakker varer på hver vår side? Man overholder ikke 1 meter, og hvertfall ikke 2! Skal man vente på tur til å pakke, la det bli lange køer ? Det blir jo litt som han øst europeeren som dere vil bure inne. Anonymkode: 8e0de...0e5 1
AnonymBruker Skrevet 8. april 2020 #9 Skrevet 8. april 2020 1 time siden, FrøkenMånestråle skrev: Jeg har bare opplevd smilende folk jeg som nøler litt når vi ikke vet hvem som skal gå først for å holde avstand... Jeg og 😊 Anonymkode: 226dd...de5
Anbefalte innlegg