AnonymBruker Skrevet 7. april 2020 #1 Skrevet 7. april 2020 Er det flere enn meg som føler at vi som er født i Skorpionens tegn er de mest misforståtte personene. Vi er mystiske, sexy, overdrevent glad i sex, manipulerende, eiesyk, sjalu og utrolig flinke på å lese mennesker og gjennomskue løgner. Om noen gjør oss vondt, glemmer vi det aldri! Jeg synes stjernetegn er super interresant , noe flere burde lese dere opp på. Anonymkode: f20bd...15b
AnonymBruker Skrevet 7. april 2020 #2 Skrevet 7. april 2020 Jeg er skorpion og intet av disse Anonymkode: f3168...e53 6
AnonymBruker Skrevet 7. april 2020 #3 Skrevet 7. april 2020 Hvordan er en vannmann? Lurer på om jeg er det den sier. Anonymkode: b40b3...85f 1
AnonymBruker Skrevet 7. april 2020 #4 Skrevet 7. april 2020 Nei ingen. Ingen skorpioner her inne. Og heller ingen som føler det som du, på noe plan, enten de er skorpion eller ei. Ikke på hele Internett faktisk. Anonymkode: 54e33...e70
AnonymBruker Skrevet 7. april 2020 #5 Skrevet 7. april 2020 Jeg er skorpion og verken jeg selv eller noen jeg kjenner ville beskrevet meg slik du skriver. Jeg er ikke mystisk, jeg er veldig åpen og lett å lese, bærer alle følelsene mine utenpå. Sjalu og eiesyk har jeg aldri vært, er veldig trygg på meg selv. Er glad i sex da, men har aldri tenkt at jeg har vært mer glad i sex enn andre 😅 Føler selv jeg har god emosjonell kompetanse men er nok dessverre ikke så god på å gjennomskue løgner, det har jeg fått kjenne på for å si det sånn... Og til slutt, nei jeg glemmer ikke om noen gjør meg vondt, men jeg tilgir og legger det bak meg om vedkommende genuint ber om min tilgivelse. Så jeg vet ikke jeg, kanskje jeg er trans-horoskopisk, født i feil stjernetegn?🤔 Anonymkode: ef75a...3ea
AnonymBruker Skrevet 7. april 2020 #6 Skrevet 7. april 2020 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvordan er en vannmann? Lurer på om jeg er det den sier. Anonymkode: b40b3...85f Originale, eksentriske, følger sin egen flow. Har gjerne litt uvanlige hobbyer, og gjør litt random, merkelige ting 😅 Veldig morsomme, uavhengige. Anonymkode: afad3...e2c
AnonymBruker Skrevet 7. april 2020 #7 Skrevet 7. april 2020 Jeg er skorpion og akkurat slik som du beskriver. Dog har jeg borderline personlighetsforstyrrelse og tror det er derfor jeg er sånn, ikke pga stjernetegnet mitt. Anonymkode: 1d97c...1d7
AnonymBruker Skrevet 7. april 2020 #8 Skrevet 7. april 2020 2 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg er skorpion og verken jeg selv eller noen jeg kjenner ville beskrevet meg slik du skriver. Jeg er ikke mystisk, jeg er veldig åpen og lett å lese, bærer alle følelsene mine utenpå. Sjalu og eiesyk har jeg aldri vært, er veldig trygg på meg selv. Er glad i sex da, men har aldri tenkt at jeg har vært mer glad i sex enn andre 😅 Føler selv jeg har god emosjonell kompetanse men er nok dessverre ikke så god på å gjennomskue løgner, det har jeg fått kjenne på for å si det sånn... Og til slutt, nei jeg glemmer ikke om noen gjør meg vondt, men jeg tilgir og legger det bak meg om vedkommende genuint ber om min tilgivelse. Så jeg vet ikke jeg, kanskje jeg er trans-horoskopisk, født i feil stjernetegn?🤔 Anonymkode: ef75a...3ea Det er ingenting som heter transhoroskopisk. Men ascendanten din sier ofte noe om hvordan man er «utenpå», eller oppfattes av andre. Så om tegnet mitt er tvilling, men ascendanten min er skorpion, så kan det være jeg har mange trekk fra skorpionen. Anonymkode: 82471...b00
AnonymBruker Skrevet 7. april 2020 #9 Skrevet 7. april 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Det er ingenting som heter transhoroskopisk. Men ascendanten din sier ofte noe om hvordan man er «utenpå», eller oppfattes av andre. Så om tegnet mitt er tvilling, men ascendanten min er skorpion, så kan det være jeg har mange trekk fra skorpionen. Anonymkode: 82471...b00 Det var jo en liten spøk da, haha... Ut fra det jeg skrev ovenfor, hvilket stjernetegn kan være min ascendant? Jeg kan ingenting om slikt, husker bare jeg leste månedshoroskop i ukeblad da jeg var liten! Anonymkode: ef75a...3ea
AnonymBruker Skrevet 7. april 2020 #10 Skrevet 7. april 2020 Er skorpion. Med meg skal det mange år der du beviser at du er tilliten min verdig før en får vite personlige ting om meg, noen ting blir gjerne aldri fortalt. Jeg føler meg til tider ofte misforstått, kan bli litt sjalu - men ikke veldig, var kanskje verre når jeg var ungdom 🤔 men jeg beskytter de rundt meg og kunne nok gått i graven for de som betyr mest. Sårer du meg, er det nok mulig du aldri blir tilgitt. I hverdagen kan små stikk gjerne føles verre enn det som sikkert egentlig var tenkt og jeg kan da tekke meg unna/ta en pause fra vedkommende. Jeg føler mye, veldig sterkt - men deler det sjeldent mdf andre. Jeg er kreativ og har ofte planer og ideer. Jeg leser andre lett, noe som gjør at jeg har behov for alenetid da jeg blir sliten av å føre det alle rundt meg føler. Så jo jeg har nok mange av trekkene til en skorpion 🙆🏻♀️ Anonymkode: a461d...d20
AnonymBruker Skrevet 8. april 2020 #11 Skrevet 8. april 2020 1 hour ago, AnonymBruker said: Det var jo en liten spøk da, haha... Ut fra det jeg skrev ovenfor, hvilket stjernetegn kan være min ascendant? Jeg kan ingenting om slikt, husker bare jeg leste månedshoroskop i ukeblad da jeg var liten! Anonymkode: ef75a...3ea Ascendanten din beregnes ut i fra når og hvor du ble født, så det kan ikke jeg si noe om. Anonymkode: 82471...b00
Rant Skrevet 8. april 2020 #12 Skrevet 8. april 2020 Kanskje tilfeldig, kanskje ikke. Kjenner ganske mange par hvor begge er skorpion.
AnonymBruker Skrevet 8. april 2020 #13 Skrevet 8. april 2020 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvordan er en vannmann? Lurer på om jeg er det den sier. Anonymkode: b40b3...85f Idealistisk, tenker på det store bildet. Ser på alle som likeverdige, er åpen og ikke-dømmende. På Dansk heter Vannmann Vannbærer, som jeg syns er et bedre navn. Vannbæreren er den som bærer livets vann til menneskene. Livets vann er universets kunnskap. Han bærer denne kunnskapen fra det ikke fysiske, fra tankeverdenen, der hans hjemsted er, til dette fysiske planet og menneskene her. han er formidleren av kosmisk visdom. Anonymkode: dba2a...393
AnonymBruker Skrevet 8. april 2020 #14 Skrevet 8. april 2020 Skorpioner er ett av tre dobbelt-tegn i zodiaken, de to andre er Tvilllingene og Fiskene. Skorpionen er egentlig Skorpionen/Ørnen, og ulikt Fiskene og Tvillingene, som konstant veksler mellom å uttrykke den ene eller den andre siden av tegnet sitt og har en slags balanse av disse gjennom livet, så har Skorpionen en transformasjonsmulighet innebygget i sitt tegn. Skorpionen går dypt inn i mørket. Det faktiske dyret skorpionen har en hale som har dødelig gift, og som de kan drepe seg selv med. Stjernetegnet Skorpionenen kan også gjøre noe lignende. Den går så dypt inn i mørket at den "dreper" sitt gamle jeg, og stiger som en Fugl Fønix opp fra asken, som Ørnen. Nå er alle dens egenskaper transformert, og den uttrykker nærmest det motsatte av det den var før. Den vil dog alltid ha med seg dette dype mørket, og ha denne mystiske tiltrekningen på andre, den er bare ikke styrt av det lenger, og forstår mennesker og livet dypere som følge av det den har levd gjennom i den første delen av livet sitt. https://www.adrianlobo.net/blog/scorpio-to-the-eaglephoenix Anonymkode: dba2a...393
AnonymBruker Skrevet 8. april 2020 #15 Skrevet 8. april 2020 Det er litt interessant å sjekke opp ens «moon sign» og «rising sign/ascendant» og sette det sammen og se hvordan det passer deg 😁 Jeg er skytten, månetegnet mitt er væren, og min «ascendant» er skorpionen. Ascendant er liksom hvordan man er rent overflatisk, hvordan andre ser deg uten å kjenne deg, soltegnet er liksom «deg» og månetegnet skal fortelle litt om det dypere deg. Det emosjonelle og følelsesmessige. Det passer meg litt. På utsiden virker jeg som litt skorpion - litt mystisk, mørk, hemmelighetsfull, ikke den som utstråler den mest livlige personligheten. Men det er bare med folk jeg ikke kjenner eller ikke føler meg helt trygg på. Den kan ta litt tid med noen folk, noen blir jeg bare aldri trygg på, mens med andre slipper jeg taket umiddelbart og «skytten» dukker opp. Da varmer jeg opp mer. Jeg er egentlig ganske lattermild, laid back, klønete, distré, utålmodig, kort lunte men overhodet ikke langsint, sier ting rett ut og kan være litt korttenkt der ord bare flyr ut av munnen før jeg får tenkt gjennom, elsker eventyr og å reise, hater å føle meg innestengt og låst fast og et ganske optimistisk menneske. Skorpion er jo kjent for å være skikkelig sjalu, langsint, som holder «grudge» og er lite tilgivende. Det er ikke meg i det hele tatt. Jeg finnes ikke sjalu, hater dårlig stemning og gir slipp på sinne veldig fort. Hvis noen virkelig sårer meg eller skuffer meg til det punktet der jeg får nok, så bare kutter jeg dem helt ut og fjerner dem fra livet og går videre uten å se meg tilbake. Væren vet jeg ikke helt om stemmer så bra, at jeg på et dypt og emosjonellt plan er vær? Blir ikke helt klok på den der. Anonymkode: afad3...e2c
AnonymBruker Skrevet 8. april 2020 #16 Skrevet 8. april 2020 14 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg er skorpion og verken jeg selv eller noen jeg kjenner ville beskrevet meg slik du skriver. Jeg er ikke mystisk, jeg er veldig åpen og lett å lese, bærer alle følelsene mine utenpå. Sjalu og eiesyk har jeg aldri vært, er veldig trygg på meg selv. Er glad i sex da, men har aldri tenkt at jeg har vært mer glad i sex enn andre 😅 Føler selv jeg har god emosjonell kompetanse men er nok dessverre ikke så god på å gjennomskue løgner, det har jeg fått kjenne på for å si det sånn... Og til slutt, nei jeg glemmer ikke om noen gjør meg vondt, men jeg tilgir og legger det bak meg om vedkommende genuint ber om min tilgivelse. Så jeg vet ikke jeg, kanskje jeg er trans-horoskopisk, født i feil stjernetegn?🤔 Anonymkode: ef75a...3ea Ts her. Jeg er skorpion og månen min er i løven . Så jeg er ganske åpen og lett å komme inn på egentlig . Men det finnes to typer skorpioner Anonymkode: f20bd...15b
AnonymBruker Skrevet 8. april 2020 #17 Skrevet 8. april 2020 Nei. De lever i ørkenen Anonymkode: deb69...2b1
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 8. april 2020 #18 Skrevet 8. april 2020 Jeg er skorpion, og månen min er i kreps.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå