Gå til innhold

Jeg tror folk kommer til å ødelegge for seg selv i påsken

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hva skal vi kalle dere som ikke forstår ett kvekk?

Anonymkode: 36f78...fbe

Hysterikerne tok feil i begynnelsen av april. Viruset blir ikke plutselig farligere eller mer smittsomt.

Koronakrisen er en flopp. Det er på tide å erkjenne det....

Endret av Krantz95
  • Liker 4
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
10 minutter siden, Krantz95 skrev:

Hysterikerne tok feil i begynnelsen av april. Viruset blir ikke plutselig farligere eller mer smittsomt.

Kanskje du burde vente til neste år før du er så skråsikker mr. Hva sier du om du tar feil?

AnonymBruker
Skrevet
8 timer siden, Krantz95 skrev:

Ekstremister er slitsomme uansett hvilken leir de tilhører. 

Anonymkode: 76bc5...245

AnonymBruker
Skrevet
9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kanskje du burde vente til neste år før du er så skråsikker mr. Hva sier du om du tar feil?

Eller hva med å vente to år? Det blir vel det neste mantraet fra hysterikerne. Fra to uker til to år.

Anonymkode: f848a...a98

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
15 timer siden, AnonymBruker skrev:

Pessimistene har fortsatt håp, det har ikke gått 14 dager siden 17. mai enda 😎 men registrerer at de fleste har utsatt "eksplosjonen" til utpå høsten nå.

Anonymkode: 4d2f5...d08

Neinei, men høsten 2021 eller våren 2022 blir det nok en supertopp!

AnonymBruker
Skrevet
15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Eller hva med å vente to år? Det blir vel det neste mantraet fra hysterikerne. Fra to uker til to år.

Og deretter mas om neste pandemi. Må være slitsomt å være så pessimistisk.

Anonymkode: f9864...555

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

"Bare vent to uker" har blitt erstattet av "hvordan tror du det hadde gått uten stenging". Dette til tross for at tallene fortsetter ned lenge etter at barnehager, frisører mv åpnet igjen. 

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

"Bare vent to uker" har blitt erstattet av "hvordan tror du det hadde gått uten stenging". Dette til tross for at tallene fortsetter ned lenge etter at barnehager, frisører mv åpnet igjen. 

Du har vel kanskje ikke hørt at pandemier går i bølger...  Noen naive hadde sikkert spist sopp rundt tjsernobyl og.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker said:

Du har vel kanskje ikke hørt at pandemier går i bølger...  Noen naive hadde sikkert spist sopp rundt tjsernobyl og.

Den er også en klassiker ja, hvorfor ikke bare innrømme at det ikke kom noen eksplosjon når dere trodde. Som ifølge flesteparten på kg skulle være for et par uker siden. 

• Liker 5
Skrevet

Samtidig som helsevesenet i alle Norges hyttekommuner har bukket under, fordi hytteforbudet ble opphevet.

Eller ikke.

• Liker 5
Skrevet
14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Da sier jeg unnskyld jeg tok feil. Hva sier du hvis det ikke kommer en ny bølge og Norge brenner av enda 400 milliarder til ingen nytte?

AnonymBruker
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Den er også en klassiker ja, hvorfor ikke bare innrømme at det ikke kom noen eksplosjon når dere trodde. Som ifølge flesteparten på kg skulle være for et par uker siden. 

Jeg har aldri trodd at neste bølge skulle komme nå. Jeg har sagt høst/vinter. Det må være deilig å være naiv og sveve på en rosa sky..

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
18 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg har aldri trodd at neste bølge skulle komme nå. Jeg har sagt høst/vinter. Det må være deilig å være naiv og sveve på en rosa sky..

Du og den rosa skyen din. Ja, det er ganske deilig å ikke gå rundt og tenke at man snart skal dø hele tiden. Og det er ganske deilig å se smittetallene rase videre nedover selv om folk omgås mer normalt. Og det er ganske deilig å ikke tenke jamen uffa dette blir sikkert full katastrofe til høsten en gang.

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
38 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du og den rosa skyen din. Ja, det er ganske deilig å ikke gå rundt og tenke at man snart skal dø hele tiden. Og det er ganske deilig å se smittetallene rase videre nedover selv om folk omgås mer normalt. Og det er ganske deilig å ikke tenke jamen uffa dette blir sikkert full katastrofe til høsten en gang.

det er snakk om å være realist.. Men jeg skjønner at du ikke har peiling. 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker said:

det er snakk om å være realist.. Men jeg skjønner at du ikke har peiling. 

Jeg trodde ikke det kom til å eksplodere etter påske, og det har ikke eksplodert. Vi ble like latterliggjort for noen uker siden som nå. Kanskje kommer det en ny liten bølge, som vi fint kan håndtere uten å stenge alt igjen. Men hvis det å være realist betyr at man skal gå rundt i panikkangst for at det kanskje blusser opp igjen her og der, så er jeg vel ikke realist. 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg trodde ikke det kom til å eksplodere etter påske, og det har ikke eksplodert. Vi ble like latterliggjort for noen uker siden som nå. Kanskje kommer det en ny liten bølge, som vi fint kan håndtere uten å stenge alt igjen. Men hvis det å være realist betyr at man skal gå rundt i panikkangst for at det kanskje blusser opp igjen her og der, så er jeg vel ikke realist. 

Det sier seg vel selv at vi kanskje bare har sett starten når 0.7% av befolkingen har vært smittet? tror du virkelig vi er over det verste???

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker said:

Det sier seg vel selv at vi kanskje bare har sett starten når 0.7% av befolkingen har vært smittet? tror du virkelig vi er over det verste???

Ja, jeg tror vi er over det verste. I verste fall kommer det en ny liten topp som den vi hadde i mars, men uten like drastiske tiltak nå som vi vet det ikke er nødvendig. Og ja, jeg trodde virkelig på at det ikke ville komme noen eksplosjon etter påske. Folk her ble rasende bare ved antydningen, men vi fikk rett. 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, jeg tror vi er over det verste. I verste fall kommer det en ny liten topp som den vi hadde i mars, men uten like drastiske tiltak nå som vi vet det ikke er nødvendig. Og ja, jeg trodde virkelig på at det ikke ville komme noen eksplosjon etter påske. Folk her ble rasende bare ved antydningen, men vi fikk rett. 

Folk kommer til å slappe av mer og mer.. Og når høsten da kommer så kan smitten lett få feste nettopp fordi folk ikke tar det alvorlig lenger. Ergo så kan vi få en større bølge enn den første... 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
12 minutter siden, AnonymBruker said:

Folk kommer til å slappe av mer og mer.. Og når høsten da kommer så kan smitten lett få feste nettopp fordi folk ikke tar det alvorlig lenger. Ergo så kan vi få en større bølge enn den første... 

Altså akkurat det samme som ble sagt i starten av tråden der, men da gjaldt det etter påske. Nå er høsten blitt den nye påsken.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Altså akkurat det samme som ble sagt i starten av tråden der, men da gjaldt det etter påske. Nå er høsten blitt den nye påsken.

slutt med det der tullet om 2 uker etter påske a.... Skjønner du har leste mye gitt...NOT

• Opprett ny...