AnonymBruker Skrevet 7. april 2020 #1 Skrevet 7. april 2020 Sånn at ikke barnehager og skoler kan åpne likevel, i alle fall måtte stenge etter kun kort tid. De samme folka som nå er sånn «det var på tide, assa» og gleder seg til de kan sende barna avgårde igjen, de som «stoler på fagfolk» - de er de som nå står i kø på kjøpesentrene. De som ikke holder avstand når de møter kjente. Som farter rundt og tar dette som en ferie. De har liksom ofret seg lenge nok nå. Etter påske kommer vi til å se en voldsom økning på grunn av disse toskene. Anonymkode: 380f8...5ab 10
AnonymBruker Skrevet 7. april 2020 #3 Skrevet 7. april 2020 2 minutter siden, AnonymBruker said: Sånn at ikke barnehager og skoler kan åpne likevel, i alle fall måtte stenge etter kun kort tid. De samme folka som nå er sånn «det var på tide, assa» og gleder seg til de kan sende barna avgårde igjen, de som «stoler på fagfolk» - de er de som nå står i kø på kjøpesentrene. De som ikke holder avstand når de møter kjente. Som farter rundt og tar dette som en ferie. De har liksom ofret seg lenge nok nå. Etter påske kommer vi til å se en voldsom økning på grunn av disse toskene. Anonymkode: 380f8...5ab Det er jo påskeferie. I denne uken har barn ikke hjemmeskole og mange voksne tar planlagt feriedager. Sel om man får ikke lov å reise er det uten tvil en ferie: påskeferie. Anonymkode: 4a92e...f44 4
AnonymBruker Skrevet 7. april 2020 #4 Skrevet 7. april 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er jo påskeferie. I denne uken har barn ikke hjemmeskole og mange voksne tar planlagt feriedager. Sel om man får ikke lov å reise er det uten tvil en ferie: påskeferie. Anonymkode: 4a92e...f44 Det er fortsatt ikke ferie fra verken Corona eller pandemi. Anonymkode: e7238...919 10
AnonymBruker Skrevet 7. april 2020 #5 Skrevet 7. april 2020 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er fortsatt ikke ferie fra verken Corona eller pandemi. Anonymkode: e7238...919 Nei, men det er likevel påskeferie. Corona kan endre mye i samfunnet vårt, men ikke det. Anonymkode: 5c711...6de 4
AnonymBruker Skrevet 7. april 2020 #6 Skrevet 7. april 2020 Jo deg er påskeferie og det er deilig. Men ta deg et glass vin på terrassen, grillpølser på engangsgrill på en øde kyststripe. Ikke gå i flokk ... Ikke vær en sau. Alle, uansett ståsted vil bli ferdig med dette faenskapet så fort som mulig. Anonymkode: f5aa2...d6d 3
AnonymBruker Skrevet 7. april 2020 #7 Skrevet 7. april 2020 Corona vil endre verden for alltid.. Det er dumt om folk allerede nå slapper av og tror de kan være like aktive som før, dette viruset vil ta lang tid før man får det under kontroll.. Anonymkode: 4f770...2e5 3
AnonymBruker Skrevet 7. april 2020 #8 Skrevet 7. april 2020 Jeg kommer til fortsatt å isolere meg og holde avstand. Jeg slipper ikke opp før dette er over. Nå når hytteforbudet løftes, drar jeg dit og isolerer meg i uker, måneder. For meg gjør det ingen forskjell, men på hytta er det mye større område uten folk. Anonymkode: 3364e...9d3 4
AnonymBruker Skrevet 8. april 2020 #9 Skrevet 8. april 2020 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Sånn at ikke barnehager og skoler kan åpne likevel, i alle fall måtte stenge etter kun kort tid. De samme folka som nå er sånn «det var på tide, assa» og gleder seg til de kan sende barna avgårde igjen, de som «stoler på fagfolk» - de er de som nå står i kø på kjøpesentrene. De som ikke holder avstand når de møter kjente. Som farter rundt og tar dette som en ferie. De har liksom ofret seg lenge nok nå. Etter påske kommer vi til å se en voldsom økning på grunn av disse toskene. Anonymkode: 380f8...5ab Ikke alle, for jeg passer bare inn under én av disse kategoriene. Det tar mer enn et par uker før man ser endringene, så du vil i så fall ikke se det så tidlig. Anonymkode: f32f5...a6d
AnonymBruker Skrevet 8. april 2020 #10 Skrevet 8. april 2020 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Ikke alle, for jeg passer bare inn under én av disse kategoriene. Det tar mer enn et par uker før man ser endringene, så du vil i så fall ikke se det så tidlig. Anonymkode: f32f5...a6d Derfor sier jeg også «i alle fall måtte stenge etter kun kort tid». Ts Anonymkode: 380f8...5ab
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2020 #11 Skrevet 21. mai 2020 På 7.4.2020 den 23.45, AnonymBruker skrev: Sånn at ikke barnehager og skoler kan åpne likevel, i alle fall måtte stenge etter kun kort tid. De samme folka som nå er sånn «det var på tide, assa» og gleder seg til de kan sende barna avgårde igjen, de som «stoler på fagfolk» - de er de som nå står i kø på kjøpesentrene. De som ikke holder avstand når de møter kjente. Som farter rundt og tar dette som en ferie. De har liksom ofret seg lenge nok nå. Etter påske kommer vi til å se en voldsom økning på grunn av disse toskene. Anonymkode: 380f8...5ab Åssen gikk det? Ble det en voldsom økning? Var det virkelig nødvendig å bli så sint på disse «toskene»? Anonymkode: 2b2d0...e40 6
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2020 #12 Skrevet 21. mai 2020 13 minutter siden, AnonymBruker skrev: Åssen gikk det? Ble det en voldsom økning? Var det virkelig nødvendig å bli så sint på disse «toskene»? Anonymkode: 2b2d0...e40 Vet du ikke åssen det gikk? Om det ble en voldsom økning? Anonymkode: 3364e...9d3
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2020 #13 Skrevet 21. mai 2020 Pessimistene har fortsatt håp, det har ikke gått 14 dager siden 17. mai enda 😎 men registrerer at de fleste har utsatt "eksplosjonen" til utpå høsten nå. Anonymkode: 4d2f5...d08 6
Krantz95 Skrevet 21. mai 2020 #14 Skrevet 21. mai 2020 Hehe, ja til høsten får vi en stor smittetopp ifølge hysterikerne... 2
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2020 #15 Skrevet 21. mai 2020 3 minutter siden, Krantz95 skrev: Hehe, ja til høsten får vi en stor smittetopp ifølge hysterikerne... Hva skal vi kalle dere som ikke forstår ett kvekk? Anonymkode: 36f78...fbe
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2020 #16 Skrevet 21. mai 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hva skal vi kalle dere som ikke forstår ett kvekk? Anonymkode: 36f78...fbe Realister Anonymkode: b921b...de2 7
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2020 #17 Skrevet 21. mai 2020 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Realister Anonymkode: b921b...de2 Dere realister har vel ikke hørt om bølger i pandemier.. Blir morsomt å skrive med dere her senere i år. Anonymkode: 36f78...fbe
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2020 #18 Skrevet 21. mai 2020 50 minutter siden, AnonymBruker said: Dere realister har vel ikke hørt om bølger i pandemier.. Blir morsomt å skrive med dere her senere i år. Anonymkode: 36f78...fbe Det verste er at jeg faktisk tror enkelte av dere håper dere får rett. Du var vel sikkert en av de som trodde eksplosjonen skulle kommet allerede for en måned siden også? Anonymkode: 4d2f5...d08 4
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2020 #19 Skrevet 21. mai 2020 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det verste er at jeg faktisk tror enkelte av dere håper dere får rett. Du var vel sikkert en av de som trodde eksplosjonen skulle kommet allerede for en måned siden også? Anonymkode: 4d2f5...d08 Nei jeg har sagt jeg tror bølge nr 2 kommer til høsten/vinteren. Jeg håper den ikke kommer. Men hvis man har lest hva eksperter over hele verden sier så skjønner man at den mest sannsynlig kommer. Jeg er iallfall ikke naiv. Anonymkode: 36f78...fbe 1
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2020 #20 Skrevet 21. mai 2020 Denne tråden ble jamen en innertier. Antall innlagte har sunket med 87% siden begynnelsen av april. Anonymkode: 4d2f5...d08 4
Anbefalte innlegg