Gjest Mito24 Skrevet 24. juni 2005 #61 Del Skrevet 24. juni 2005 Neivel. Tviler på at den problemstillingen vil bli aktuell for deg, uansett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mito24 Skrevet 24. juni 2005 #62 Del Skrevet 24. juni 2005 Ingen anelse. Mange rettferdigjør og rasjonliserer imidlertid sin egen latskap og mangel på viljestyrke med mantraer som "litt former er fint", "muskler på jenter er stygt", osv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mito24 Skrevet 24. juni 2005 #63 Del Skrevet 24. juni 2005 Fornuftig jente. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jalileh Skrevet 24. juni 2005 #64 Del Skrevet 24. juni 2005 Ikke greit når man ikke ser ironien i innlegget. og ikke engang når jeg viser frem et ironi-flagg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mito24 Skrevet 24. juni 2005 #65 Del Skrevet 24. juni 2005 Trist når det mest fornuftige du har skrevet i denne tråden, er forfattet med en ironisk intensjon, eller hva? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jalileh Skrevet 24. juni 2005 #66 Del Skrevet 24. juni 2005 Tullebukk. Selv trener jeg ofte to ganger pr dag, så i mitt tilfelle gjelder ikke din teori. FOR MYE muskler på jenter er ikke pent, ei heller feminint. Og det må man da få lov til å mene? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jalileh Skrevet 24. juni 2005 #67 Del Skrevet 24. juni 2005 Trist når det mest fornuftige du har skrevet i denne tråden' date=' er forfattet med en ironisk intensjon, eller hva?[/quote']' trist? Nei. For det du sier er bare tull. Og det vet du veldig godt selv også din lille provokatør. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mito24 Skrevet 24. juni 2005 #68 Del Skrevet 24. juni 2005 "For mye" er per definsjon ikke den idelle mengden. Se på kvinner som deltar i kroppsbygging, og du vil se hva "for mye" innebærer. Påstår du at Lene Hansen har for mye muskler, tror jeg du enten er svaksynt, misunnelig eller begge deler. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest tull og tøys Skrevet 24. juni 2005 #69 Del Skrevet 24. juni 2005 De fleste som begynner å trene har mål om å holde seg i form, miste litt fett og få litt mer muskler. Mange ønsker ikke evig fremgang, men å holde seg stabilt på et visst nivå. For det formålet funker trening uten vekter. Denne tråden handlet aldri om å bli body builder, det handlet om å se resultat etter trening. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mito24 Skrevet 24. juni 2005 #70 Del Skrevet 24. juni 2005 De fleste som begynner å trene har mål om å holde seg i form, miste litt fett og få litt mer muskler. Mange ønsker ikke evig fremgang, men å holde seg stabilt på et visst nivå. For det formålet funker trening uten vekter. Denne tråden handlet aldri om å bli body builder, det handlet om å se resultat etter trening. Du vil ikke forstå, det er åpenbart nå. Greit for meg. Du får bade i din egen middelmådighet resten av livet, og prøve å unngå optimale løsninger på andre utfordringer. Hva med brevdue i stedet for epost? Du kan kjøpe deg en ponni, som du kan ri til jobb på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesten Skrevet 24. juni 2005 #71 Del Skrevet 24. juni 2005 Du vil ikke forstå, det er åpenbart nå. Greit for meg. Du får bade i din egen middelmådighet resten av livet, og prøve å unngå optimale løsninger på andre utfordringer. Hva med brevdue i stedet for epost? Du kan kjøpe deg en ponni, som du kan ri til jobb på. Hva er egentlig problemet ditt? Skjønte du egentlig ikke hovedinnlegger? Det er ikke snakk om å få en slik kropp som Lene Hansen eller å få større og større muskler. Det er snakk om å stramme opp og for folk som ikke trener noe særlig vil man se resultater. Etterhvert for å holde dette ved like kan man øke mendgen repetisjoner, det er ikke slik at musklene forsvinner fordi man ikke øker vekten vet du. Tror egentlig du har misforstått hele greia her jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mito24 Skrevet 24. juni 2005 #72 Del Skrevet 24. juni 2005 Hva er egentlig problemet ditt? Skjønte du egentlig ikke hovedinnlegger? Det er ikke snakk om å få en slik kropp som Lene Hansen eller å få større og større muskler. Det er snakk om å stramme opp og for folk som ikke trener noe særlig vil man se resultater. Etterhvert for å holde dette ved like kan man øke mendgen repetisjoner, det er ikke slik at musklene forsvinner fordi man ikke øker vekten vet du. Tror egentlig du har misforstått hele greia her jeg. Gud bedre. Pilates er svært lite effektivt sammenlignet med trening med vekter. DET VAR POENGET MITT, uavhengig om du vil ha en kropp som Lene Hansen eller ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesten Skrevet 24. juni 2005 #73 Del Skrevet 24. juni 2005 Gud bedre. Pilates er svært lite effektivt sammenlignet med trening med vekter. DET VAR POENGET MITT, uavhengig om du vil ha en kropp som Lene Hansen eller ikke. Takk, da har vi kommet litt lengre. Det må du gjerne mene, og man får nok også raskere resultater med vekter, men det var altså ikke det hovedinnlegger spurte om. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 24. juni 2005 #74 Del Skrevet 24. juni 2005 dersom man ikke kan endre musklene det aller minste ved pilatestrening (verken pilatestrening i studio med apparater eller ved bruk av egen kroppsvekt hjemme), så vil det si det samme som at man ikke kan endre musklene ved å ta push-up, sit-ups, spensthopp, knebøy eller all annen trening uten vekter? hvorfor utfører seriøse treningsutøver OGSÅ dette i tillegg til annen trening dersom det har null effekt? jeg har trent vekter tidligere, men løftet sjelden mer en min egen kroppsvekt likevel, og endret da helt klart musklene når jeg trente kontra når jeg ikke trente..... det er forskjell på å ønske å bli en fitnessutøver (slik vel Lene Hansen er?) og på å være normalt i god form. om man vil bli som Lene Hansen, må man ha det som en livsstil, og det krever faktisk at man kutter ut endel annet som de fleste av oss foretrekker i hverdagen. selv danser jeg, har en trener som ergrer seg over at jeg ikke satser alt og blir proff siden han mener jeg kan bli det. Men om man ønsker å satse proft, må man faktisk begrense endel andre ting, noe ikke alle mener det er verd. hadde jeg kunnet fått kroppen til Lene Hansen (gjerne litt mindre muskler, men like slank) uten å gi avkall på det som interesserer meg i livet, så hadde jeg helt klart villet det. Men det å kunne gjøre ting som interesserer meg, reise dit jeg vil bare pga eventyr og opplevelser, være sammen med de jeg vil når jeg vil, er viktigere, ergo må jeg gi avkall både på kropp som en proff fitness-utøver og "karrieren" proff-danser. likevel kan man jo faktisk ønske å holde kroppen i form, OG være fornøyd med den som den er. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Turi Skrevet 24. juni 2005 #75 Del Skrevet 24. juni 2005 Største problemet med mine Pilates DVDer er at de ikke blir puttet i spilleren med meg på gulvet foran . Brukte dem etter svangerskap og så raskt resultater på magen (trente minst 20 minutter hver dag, 1 time 2-3 ganger i uken). Klart jeg ville blitt raskere og sprekere ved å være på helsestudio, men det var ikke et alternativ når jeg hadde en baby å passe på. At det ikke fungerer med trening med egen kroppsvekt er det største sprøytet jeg har hørt. Jeg trente F&S 10-15 timer i uka et par år, spinning - step - i sal (aldri vekter), og var supersprek og hadde godt med muskler. Men hadde sikkert fått større muskler raskere om jeg hadde sittet i helsestudio med vekter foran et stort speil :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hvorfor Skrevet 24. juni 2005 #76 Del Skrevet 24. juni 2005 Hvorfor bruke pilatestråden tilå diskutere noe som har et eget tema? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mito24 Skrevet 24. juni 2005 #77 Del Skrevet 24. juni 2005 Klart jeg ville blitt raskere og sprekere ved å være på helsestudio, men det var ikke et alternativ når jeg hadde en baby å passe på. Tull. Du kan ikke få noen andre til å passe babyen din tre timer i uken? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hege Skrevet 24. juni 2005 #78 Del Skrevet 24. juni 2005 Tråden er ryddet litt. Vennligst hold dere til tema. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 24. juni 2005 #79 Del Skrevet 24. juni 2005 Tull. Du kan ikke få noen andre til å passe babyen din tre timer i uken?' hvor mange barn har du hovedansvar for? og som sagt, det er faktisk forskjell på å leve for kropp og trening slik fitnessutøvere gjør, og på oss som ønsker å trene for å holde seg i form, men likevel ha ett liv utenom treninga. skal man bli best og virkelig satse på noe, må man ofre noe, regner faktisk det gjelder kroppsbyggere og fitnessutøvere like mye som andre grener. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 25. juni 2005 #80 Del Skrevet 25. juni 2005 Jeg er veldig tynn, tror ikke jeg har noe fett hengende her og der, jeg bare vet at av mine ekser så var den siste den beste å sove i armkroken til, for han hadde litt ekstra her og der, og GURILANN å myk og god han var. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå