Gjest Sandra! Skrevet 19. juni 2005 #1 Skrevet 19. juni 2005 Ja, hva har du med deg i ferietoalettvaska...Produkter du bare må ha på ferie? Jeg prøver begrense meg liiit.... Lancome Juicy Tubes -lipgloss MÅ man ha på stranden! Chanel concealer fordi den sitter godt selv om jeg bader... Shiseido Distinguish Mascara - fordi den er vannfast og verken kluper seg eller drysser. Perfekt! Makeup Store Bronzing Powder -om det blir regn.... KMS Water Resistans Creme- styler håret lett og samtidig gir den beskyttelse! Sebastian Shaper Volumsahampo- lukter himmelsek og gir volum. Dermalogica Special Cleansing Gel- i reisestørrelse. Praktisk og mild rens. denne! Demalogica Sheer Tint Moisture -dagkrem, foundation og solfaktor i ett produkt! Praktisk og greit på ferie! Vichy Oligo 25 fuktighetskrem- en lett gelekrem som gir fukt og glød. (Heeeelt ærlig så merker jeg ikke mye til den gløden,men elsker denne kremen alikevell...) Nivea bodywash, bodylotion og deodorant i reisestørrelser-praktisk på ferie! Simple Cleansing Facial Wipes- alkolholfrie og milde til rens av huden. Greit på stranden. Piz Buin solkrem eller Nivea solkrem. Disse er billige og greie-så lenge de har høy nok faktor og god konsistens,så er de jo greie. Er heller ikke så "nøye" med at solkremen skal ha andre "kvaliteter" ut over det når jeg bare bruker de på kroppen... HR lipbalm m/solfaktor- litt dyr,men gir myke og fine lepper og besktter mot UV-stråler! Dette er hva jeg må ha....egentlig ikke så lang liste til meg å være! God sommer!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå