AnonymBruker Skrevet 7. april 2020 #1 Skrevet 7. april 2020 Ja. Så, hvordan bli kvitt? Den/de er omtrent 1 mm stor, pluss minus vil jeg tippe. Den ser svart ut, men jeg kommer ikke veldig nær til å se bedre før den stikker av gårde... Har lest at jorda bør tørkes en god del ut så den ikke trives, men jeg har en 3-4 grønnplanter jeg gjerne skulle ha vannet da de allerede er på overtid med tørke 🙈 Anonymkode: 577bc...b6e
AnonymBruker Skrevet 8. april 2020 #2 Skrevet 8. april 2020 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Ja. Så, hvordan bli kvitt? Den/de er omtrent 1 mm stor, pluss minus vil jeg tippe. Den ser svart ut, men jeg kommer ikke veldig nær til å se bedre før den stikker av gårde... Har lest at jorda bør tørkes en god del ut så den ikke trives, men jeg har en 3-4 grønnplanter jeg gjerne skulle ha vannet da de allerede er på overtid med tørke 🙈 Anonymkode: 577bc...b6e Vann grønnplantene nedenfra, sett dem i vasken i vann og la dem suge opp vannet de trenger. Da blir ikke jorden øverst våt og fluene vil ikke klekke, forhåpentligvis. Anonymkode: 502ae...664
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå