AnonymBruker Skrevet 7. april 2020 #1 Skrevet 7. april 2020 Hva slags sko og dresser bør et barn ha i barnehagen nå framover? Han er 1.5 år og veldig aktiv. Og hvor mange typer? Hva med votter og luer og annet utstyr? Anonymkode: 50208...e36
AnonymBruker Skrevet 7. april 2020 #2 Skrevet 7. april 2020 Nå vet jeg ikke hvor dere bor, men en tynn parkdress er greit å ha, regntøy også såklart, og tynne votter/lue. Anonymkode: 116ef...130 2
AnonymBruker Skrevet 7. april 2020 #3 Skrevet 7. april 2020 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nå vet jeg ikke hvor dere bor, men en tynn parkdress er greit å ha, regntøy også såklart, og tynne votter/lue. Anonymkode: 116ef...130 Indre Østfold 😊 ja nå er det kaldt, vet ikke hvordan d blir når bhg åpner, men nå er det fortsatt parkdress og luer Anonymkode: 42061...371
Kirby Skrevet 7. april 2020 #4 Skrevet 7. april 2020 Softshelldress, overgangssko, regntøy og gummistøvler, tynn lue og votter, kanskje en lett hals? 1
Sweet_me Skrevet 7. april 2020 #5 Skrevet 7. april 2020 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Indre Østfold 😊 ja nå er det kaldt, vet ikke hvordan d blir når bhg åpner, men nå er det fortsatt parkdress og luer Anonymkode: 42061...371 Jeg har ullsett på barnet omtrent hele året. Ull puster godt så det er en fordel hvis du bor et sted som er kaldt Tynn Softshell dress er det barnet mitt skal ha over ull. 1
AnonymBruker Skrevet 7. april 2020 #6 Skrevet 7. april 2020 Jeg som er TS bor rett utenfor Oslo. Trenger jeg tre dresser da, parkdress, softshell og regndress? To delt eller hel regndress? Og kun to par sko i barnehagen? Anonymkode: 50208...e36 1
AnonymBruker Skrevet 7. april 2020 #7 Skrevet 7. april 2020 Det holder med enten parkdress eller softshell + regntøy. Regntøy er greit å ha todelt, i tilfelle det er varmt men vått på bakken, da blir det klamt med hel dress. Holder med joggesko og gummistøvler, også sandaler til sommern. Anonymkode: 116ef...130 2
AnonymBruker Skrevet 7. april 2020 #8 Skrevet 7. april 2020 Husk solkrem, solbriller/ caps Anonymkode: 57719...a8b 3
AnonymBruker Skrevet 7. april 2020 #9 Skrevet 7. april 2020 43 minutter siden, Kirby skrev: Softshelldress, overgangssko, regntøy og gummistøvler, tynn lue og votter, kanskje en lett hals? Takk for tips. Hals er et must 😊 40 minutter siden, Sweet_me skrev: Jeg har ullsett på barnet omtrent hele året. Ull puster godt så det er en fordel hvis du bor et sted som er kaldt Tynn Softshell dress er det barnet mitt skal ha over ull. Hun tåler ikke ull inntil huden. Men hun har ull til å ha utenpå vanlige klær:) 30 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det holder med enten parkdress eller softshell + regntøy. Regntøy er greit å ha todelt, i tilfelle det er varmt men vått på bakken, da blir det klamt med hel dress. Holder med joggesko og gummistøvler, også sandaler til sommern. Anonymkode: 116ef...130 Takk for tips 😊 Anonymkode: 42061...371
AnonymBruker Skrevet 7. april 2020 #10 Skrevet 7. april 2020 Softshelldressene blir jo så klamme om sommeren😝 Her på vestlandet brukes dress store deler av sommeren også, så vi har tynn parkdress da. Puster mye bedre! Og er svalere på varme dager. Anonymkode: 740db...b52
AnonymBruker Skrevet 7. april 2020 #11 Skrevet 7. april 2020 40 minutter siden, AnonymBruker skrev: Softshelldressene blir jo så klamme om sommeren😝 Her på vestlandet brukes dress store deler av sommeren også, så vi har tynn parkdress da. Puster mye bedre! Og er svalere på varme dager. Anonymkode: 740db...b52 Hvilken dress bruker dere om sommeren? Brukes denne om våren /høsten også? Anonymkode: f87a9...4d2
Sweet_me Skrevet 7. april 2020 #12 Skrevet 7. april 2020 20 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvilken dress bruker dere om sommeren? Brukes denne om våren /høsten også? Anonymkode: f87a9...4d2 Om sommeren er det vel ytterst få som bruker dress pga varmen? I bhg vår er det ingen som bruker dress når det er veldig varmt.
AnonymBruker Skrevet 7. april 2020 #13 Skrevet 7. april 2020 2 minutter siden, Sweet_me skrev: Om sommeren er det vel ytterst få som bruker dress pga varmen? I bhg vår er det ingen som bruker dress når det er veldig varmt. Vel, nå er det ikke alle som bor i Oslo. Og "sommeren" er vel fra juni og ut august, og jeg har til overs å få en sommer med en temperatur på 20 grader ++ hver eneste dag i 3 mnd. Hilsen Nordlending som såvidt vet hva sommer er for no'. Anonymkode: f87a9...4d2 2
Sweet_me Skrevet 7. april 2020 #14 Skrevet 7. april 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Vel, nå er det ikke alle som bor i Oslo. Og "sommeren" er vel fra juni og ut august, og jeg har til overs å få en sommer med en temperatur på 20 grader ++ hver eneste dag i 3 mnd. Hilsen Nordlending som såvidt vet hva sommer er for no'. Anonymkode: f87a9...4d2 Vi bor ikke i Oslo, og ikke engang i nærheten av Oslo. Men forstår at det er mindre sommer i nord enn sørpå det et derfor jeg skrev om de varmeste dagene. Er det ikke noe varme så er det jo en helt annen sak🤣
AnonymBruker Skrevet 8. april 2020 #15 Skrevet 8. april 2020 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Takk for tips. Hals er et must 😊 Hun tåler ikke ull inntil huden. Men hun har ull til å ha utenpå vanlige klær:) Takk for tips 😊 Anonymkode: 42061...371 Hvorfor kupper du tråden? Anonymkode: 50208...e36 4
AnonymBruker Skrevet 8. april 2020 #16 Skrevet 8. april 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor kupper du tråden? Anonymkode: 50208...e36 Hva mener du? Det er min tråd, jeg må få lov å svare folk, det er ren høflighet.. Anonymkode: 42061...371 1
AnonymBruker Skrevet 8. april 2020 #17 Skrevet 8. april 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor kupper du tråden? Anonymkode: 50208...e36 Oj shit.. Nei det var det ikke 😳😳 unnskyylllld😬 Anonymkode: 42061...371
AnonymBruker Skrevet 8. april 2020 #18 Skrevet 8. april 2020 2-delt regnsett, tynn parkdress og mellomsesongdress. Mellomsesongdressene (fra Reima) er helt supre nå, hvor det kan være kun et par grader fra morningen av. I tillegg har også mine foret regndress fra Kattnakken. Synes det er litt lite med to lag ull og regnklær hvis det er tre grader, vind og regn ute. Veldig fornøyd med både mellomsesongdressene og foret regndress. De bruker fortsatt ullundertøy og ull-heldress. Etter hvert sender jeg med et tynnere ullsett enn heldressen. Tynne ullhalser er fine nå, i tillegg til votter. Kan gjerne være tynne, men helst vindtette. Så har vi overgangssko og støvler. Har foreløpig støvler med for stående. Tar frem gummistøvlene snart tenker jeg. Når det nå snart blir enda varmere så butter jeg ut mellomsesongdressen med to-delt skallsett. Da kan de ha kun strømpebukse under og en tynn ulljakke under jakken. Anonymkode: 2a46b...c0f 3
AnonymBruker Skrevet 8. april 2020 #19 Skrevet 8. april 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: 2-delt regnsett, tynn parkdress og mellomsesongdress. Mellomsesongdressene (fra Reima) er helt supre nå, hvor det kan være kun et par grader fra morningen av. I tillegg har også mine foret regndress fra Kattnakken. Synes det er litt lite med to lag ull og regnklær hvis det er tre grader, vind og regn ute. Veldig fornøyd med både mellomsesongdressene og foret regndress. De bruker fortsatt ullundertøy og ull-heldress. Etter hvert sender jeg med et tynnere ullsett enn heldressen. Tynne ullhalser er fine nå, i tillegg til votter. Kan gjerne være tynne, men helst vindtette. Så har vi overgangssko og støvler. Har foreløpig støvler med for stående. Tar frem gummistøvlene snart tenker jeg. Når det nå snart blir enda varmere så butter jeg ut mellomsesongdressen med to-delt skallsett. Da kan de ha kun strømpebukse under og en tynn ulljakke under jakken. Anonymkode: 2a46b...c0f Og jeg bor i Oslo Anonymkode: 2a46b...c0f 1
Sunnys Skrevet 9. april 2020 #20 Skrevet 9. april 2020 Tynn dress, joggesko, overgangsko, støvler og regnklær, tynn lue, og det vanlige i korga. Solkrem og solbriller kan være lurt å ta med. Shorts og t skjorter. Tynn jakke da de på varmere dager kun har joggesko og jakke.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå