Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg tenkte jeg skulle dele denne opplevelsen her inne, kan ikke huske om jeg har skrevet om den før, mulig jeg har det.

Det er en lang historie å forklare hvor jeg kommer fra med det alternative osv., så jeg konsentrerer meg her mest om hendelsen. Men kan si at jeg har aldri vært psykotisk eller mistet kontrollen over virkeligheten på noen måte. Jeg anser meg selv som ganske jordnær selv om jeg er alternativt interessert. Jeg visste ikke at jeg var følsom for ikke-fysiske fenomener før jeg var godt voksen, og har f.ex. aldri sett et spøkelse, kan ikke si hvem som ringer når telefonen ringer osv. Men jeg har tatt kurs i telepatisk dyrekommunikasjon de siste årene, og har begynt å jobbe litt med det. Jeg ante ikke at jeg kunne gjøre dette før jeg gikk mitt første kurs i det.

En kveld for et par år siden satt jeg og en venninne og chattet på nettet. Vi satt og så på Sfinxen, og hun sa at hun trodde det hadde opprinnelig vært et løvehode på den, og ikke et menneskehodet. Jeg fant flere bilder av Sfinxen, og prøvde å se det samme, men jeg så ikke det. Jeg klarte ikke å se en løve uansett hvor mye jeg prøvde, jeg så derimot en hund. Og jeg tenkte, hvilken hund var det i Egypt? Det må være Anubis, er det ikke en som heter det? Og så googlet jeg "Sphinx Anubis" og fikkk treff. Det er visst ikke en så uvanlig oppfatning at Sfinxen opprinnelig kan ha forestilt "guden" Anubis.

Jeg sender linker til venninnen min, og vi begynner å utforske dette og lese mer om det. Mens vi holder på med dette, opplever jeg plutselig et enormt stort nærvær akkurat bak skjermen på laptopen min. Jeg opplevde dette nærværet som en gigantisk hund Dette er noe jeg aldri har opplevd hverken før eller siden, og det var så påtagelig! Et helt intenst nærvær av en gigantisk hund, som bare hvilte der mellom laptopen min og peisen. Helt utrolig å føle på. Og det måtte da være Anubis?
Venninnen min er veldig åpen, og har før sagt at hun alltid har trodd at de såkalte "gudene" i Egypt måtte være ekte vesen som hadde eksistert en gang, så jeg var ikke redd for å fortelle dette til henne. Jeg skrev til henne at jeg tror Anubis er her...? Og så kommer det fra henne "Han er her også..." Så nå satt vi begge og følte på dette enorme nærværet av dette store "noe" som vi trodde var Anubis.

Jeg visste ikke hva jeg skulle gjøre med dette, men "Anubis" fortsatte å henge rundt meg. Han var der når jeg gikk og la meg og han var der når jeg våknet. Han fulgte meg på turer. Jeg tenkte etter hvert, at kanskje jeg kan snakke med han slik jeg kan snakke med dyr?
Så jeg spurte han hva han ville? Han svarte at han hadde mange hemmeligheter som han kunne fortelle, men at jeg måtte føle meg verdig til å ta imot dem. En kort stund etter dette ble han borte, og jeg har ikke følt han igjen. Jeg klarer heller ikke å fremkalle den spesielle følelsen av nærværet hans, så jeg kan ikke forstå at det kan ha vært innbilning.
Jeg har lenge slitt med egenverd og selvtillit, så jeg har tolket det som at disse to tingene henger sammen, og er viktig for at man skal stole på det man får inn fra et ikke-fysisk vesen. Det er også et problem for meg med dyrekommunikasjon, jeg blir veldig stresset og er redd for å ta feil. Kanskje jeg føler at jeg ikke er god nok til å gjøre en slik jobb? Og ikke god nok til å ta imot informasjon fra Anubis. Jeg tror det. Jeg må tydeligvis jobbe med egenverd på en eller annen måte? (Noen som har tips?)

Jeg tok og googlet "Anubis secrets" og "Anubis channeling" og fant ut at joda, han er vokteren av hemmeligheter. Kanskje Anubis også voktet pyramidene og hemmelighetene der? Og det er flere som har kanalisert han. Jeg vil imidlertid ikke lese noe om kanaliseringer fra han, for ikke å bli påvirket om jeg selv skulle begynne å kanaliserte han en gang.

Det interessante er at han har også snakket med en annen person en gang, helt uinvitert. Han som fikk istand utgravingen av Sfinxen, satt en gang i skyggen av den og sov midt på dagen. Han drømte at Sfinxen snakket til han og sa at den orket ikke ligge under den varme sanden noe mer, og at hvis han gravde den ut, skulle han bli rik og berømt. Han gravde den så ut og ble rik og berømt.
Kanskje Anubis vil hjelpe oss å avsløre mer om hemmelighetene rundt Giza-platået? Og kanskje han vil snakke mer med meg en gang? Jeg håper det. Ikke for å bli rik og berømt, det blir man vel knapt på kanaliseringer, men for å få ta del i hemmelighetene hans og få vite mer om Egypt.

Anonymkode: ba7b3...b67

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så spennende🙂 Håper du får svar fra personer som har opplevd noe lignende. Håper folk her kan la vær og komme med «psykose» kommentarer bare fordi man ikke har opplevd det selv. 

Anonymkode: 85ad7...58c

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Så spennende🙂 Håper du får svar fra personer som har opplevd noe lignende. Håper folk her kan la vær og komme med «psykose» kommentarer bare fordi man ikke har opplevd det selv. 

Anonymkode: 85ad7...58c

Takk for hyggelig svar, ikke alltid man får det her på KG :)

• Liker 2
Skrevet

Dump han.

Skrevet

Jeg har ikke så mye å si, jeg ville bare nevne at du skriver veldig godt og jeg ble fenget! Ikke så ofte jeg klarer å lese så lange tekster her på kg. :)

Apropo det gamle Egypt. Det er flere ganske gode teorier på at pyramidene er mye eldre enn vi har trodd. Egypterne har alltid vært svært nøye med å dokumentere hendelser. Både store ting og helt trivielle ting. Ikke et eneste sted har de dokumentert hvordan eller hvorfor de bygde pyramidene. Det er mulig disse stammer fra en enda eldre, tapt sivilisasjon og egyptere på vandring fant dem og "tok over dem". Mye som tyder på det.

Sjekk ut Graham Hancock hvis du ikke allerede har lest bøkene hans. 

• Liker 5
Skrevet

Anubis er kjempespennende, egyptisk historie er spennende. HAr sett også en del på ancient aliens og en del av de egyptiske vesener der. Er mye spennende med de vesenene

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Spennende :)

Anonymkode: 18b94...701

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg vet ikke hva den tingen var. Det kan være en demon. Er ikke sikkert da, men vær forsiktig! Jeg tror på at du har opplevd det du sier fordi jeg har opplevd overnaturlige ting selv. Så jeg vet at slike ting eksisterer. 

Anonymkode: b2297...750

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...