Gjest Ut på tur Skrevet 19. juni 2005 #1 Skrevet 19. juni 2005 For noen uker siden bestilte vi flybilletter via KLM og betalte med Mastercard. Avreise er i juli. Men - på Mastercard regningen som nylig kom står det på baksiden en avreise dato i mai - få dager etter billettene ble bestilt. Flybillettene vi bestilte var e-tickets og de fikk vi på mail fra KLM med en gang - med riktig dato. Hvem skal man kontakte for å sjekke feilen på Mastercard regningen? Mastercard/banken eller KLM? Man har jo reiseforsikring via Mastercard når man betaler med kortet og da er det vel også viktig at datoene stemmer. (Har annen reiseforsikring også da.) Merkelig. Noen som vet noe om dette? På forhånd takk.
Gjest Bruker også Master Skrevet 20. juni 2005 #2 Skrevet 20. juni 2005 Sikker på at datoen som dukket opp på regningen ikke bare er datoen da pengene ble trukket fra MasterCard-kontoen din da?
Gjest Ut på tur Skrevet 20. juni 2005 #3 Skrevet 20. juni 2005 Nei det er ikke det heller. Det står billettopplysninger som navn på hver billett osv. på baksiden og bl.a. "Avreisedato: 20.05.2005".
Gjest Ut på tur Skrevet 20. juni 2005 #5 Skrevet 20. juni 2005 Hos flyselskapet stemte datoen. Banken visste ikke hva det kunne komme av men trodde det sikkert var noe feil hos Mastercard bare. Så lenge vi hadde billetter hvor rett dato stod var det ikke noe å bry seg om. Så da får vi vel stole på det - men man blir jo litt usikker når det plutselig dukker opp ukjente datoer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå