Gå til innhold

Får barnet/ungdommen din tilgang til bup nå?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Nå er det gått snart 1 mnd siden jenta vår på 15 har fått prata med psykologen sin. Jeg merker det sliter enormt på henne. Jeg prøver så godt jeg kan å stille opp for henne, men skjønner jo at jeg er mamma og ikke psykolog. Jeg har ringt til sentralbordet flere ganger, men får bare til svar at det er stor pågang og de ringer opp når de vet noe mer. Jeg så på vg nå at psykologdrift fortsetter som normalt den 20. men det virker veldig lenge.

Får deres ungdommer/barn noe hjelp nå? Hva gjør jeg?

Anonymkode: b5180...15d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vår sønn har snakket med psykologen sin på telefonen. Han har gjort det kun en gang, da han ikke likte å snakke over telefonen om problemene sine. Så jeg håper og tror at etter 20 april, så vil han få time igjen hos bup. Det er da ikke mulighet for at datteren deres kan snakke med psykologen sin over telefon, eller over video chat f eks? Det må da kunne gå an å få til noe der.

Hvis det ikke går å få ting til over telefonen, så må du jo bare gjøre det du kan for henne i mellomtiden, hvis ikke det er helt krise da. Da synes jeg du skal purre på bup. Men så er det jo sikkert mange tusen andre i samme situasjon og da blir det veldig mange som psykologene må fordele tiden sin på. Og det gjør jo ikke situasjonen bedre. 

AnonymBruker
Skrevet

Tror de prioriterer de som trenger det mest. Jeg går på DPS, og har ukentlige møter fysisk. Mulig det varer fra sted til sted.

Anonymkode: cc2dd...ad2

AnonymBruker
Skrevet

Her er 14-åringen 3 ganger i uka hos bup, som hun pleier. Vi bor i distriktene da så det er kanskje annerledes her

Anonymkode: b5180...15d

• Opprett ny...