AnonymBruker Skrevet 7. april 2020 #1 Skrevet 7. april 2020 Hva er forskjellen egentlig? Har Sumo og vil ha noe mer å se på, men usikker på hva jeg bør velge? Ser det meste, utenom sport da. Anonymkode: cf719...c98
AnonymBruker Skrevet 7. april 2020 #2 Skrevet 7. april 2020 Dplay er jo alle TVNorge og deres kanaler (Max etc) Viaplay der har du TV 3 etc og masse filmer og serier. Jeg syns det er mye mer serier og filmer på Viaplay og om jeg skulle valgt mellom de to hadde jeg valgt det. Men jeg har begge deler, fordi jeg liker mye av programmene som går på TVNorge. Anonymkode: 7fdd5...4ff 2
AnonymBruker Skrevet 7. april 2020 #3 Skrevet 7. april 2020 Dplay er stort sett (om ikke begrenset til) TV Norge og de kanalene, mens Viaplay har filmer og serier og er ikke begrenset til TV3 sine kanaler og deres innhold. Har prøvd begge deler, men foretrekker Viaplay. Anonymkode: 70212...9a8 3
AnonymBruker Skrevet 7. april 2020 #4 Skrevet 7. april 2020 Helt klart VIaplay for min del. Mye serier og filmer. På Dplay så er det jo nesten bare det som allerede går på Discovery eide kanaler + en uendelig mengde reality show Anonymkode: 18526...ec2 1
AnonymBruker Skrevet 7. april 2020 #5 Skrevet 7. april 2020 Dplay uten tvil her. Har begge deler. Anonymkode: 75d08...d9a 3
Anzii Skrevet 7. april 2020 #6 Skrevet 7. april 2020 Har begge, men bruker helt klart dplay mest! Elsker alt av reality, og det ligger masse ute. Det meste jeg ser på er jo skikkelig drit, men klarer ikke å la vær🙈 bruker egentlig Viaplay mest til programmene på TV3, så kunne sikkert brukt opptakfunksjon på tv-en, men syns det er kjekt å slippe reklame + se ting før det sendes på tv😊 Men hadde valgt dplay om jeg måtte velge🙌🏼 4
AnonymBruker Skrevet 8. april 2020 #7 Skrevet 8. april 2020 Elsker innholdet til dplay men hater virkelig appen. Makan til dritt, skulle trodd utviklerne enda var i 2009... Bruker kun viaplay til paradise hotel. Ja jeg elsker reality 😅 Så hvis det er det du liker så gå for dplay, hvis ikke er sikkert viaplay mer for deg. Anonymkode: 8db74...b30 2
Anzii Skrevet 8. april 2020 #8 Skrevet 8. april 2020 23 timer siden, AnonymBruker skrev: Elsker innholdet til dplay men hater virkelig appen. Makan til dritt, skulle trodd utviklerne enda var i 2009... Bruker kun viaplay til paradise hotel. Ja jeg elsker reality 😅 Så hvis det er det du liker så gå for dplay, hvis ikke er sikkert viaplay mer for deg. Anonymkode: 8db74...b30 Ja, er den dårlig hos deg også?! Har appen på TV. Den lukker seg, bufrer og mener tv-en ikke er koblet til Internett. Har tenkt det kanskje bare har vært hos meg, men det skjer jo ikke på noen andre apper🤨 så det er et minus...
AnonymBruker Skrevet 8. april 2020 #9 Skrevet 8. april 2020 1 minutt siden, Anzii skrev: Ja, er den dårlig hos deg også?! Har appen på TV. Den lukker seg, bufrer og mener tv-en ikke er koblet til Internett. Har tenkt det kanskje bare har vært hos meg, men det skjer jo ikke på noen andre apper🤨 så det er et minus... Ja den er skikkelig ræva. Opplever akkurat det samme som deg, flere ganger til dagen! Googlet her om dagen og så på tustpilot, vi er virkelig ikke de eneste. Har fått bare dårlige reviews nesten! Skjønner ikke at de ikke gjør noe med det! Hadde det ikke vært for min rare obsession med bisarr reality så hadde jeg aldri investert penger i det, for det er det egentlig ikke verdt. Kjøpte 1 års abonnement og er svært usikker på om jeg gidder å fornye. Kommer til å savne det da 😩 Anonymkode: 8db74...b30 1
Gjest Karkta Skrevet 8. april 2020 #10 Skrevet 8. april 2020 (endret) På 7.4.2020 den 19.32, AnonymBruker skrev: Hva er forskjellen egentlig? Har Sumo og vil ha noe mer å se på, men usikker på hva jeg bør velge? Ser det meste, utenom sport da. Anonymkode: cf719...c98 Hadde heller gått for Strim som er RiksTV sin streaming tjeneste. Velger du pakke nr 2 får du med Viaplay og HBO på kjøpet. Viaplay kan du se via Viaplay appen, og HBO i Strim appen ( på telefon eller data ) der får du med TVNorge, Max, FEM osv, samt selvsagt NRK, TV2 sine kanaler. De har vel 14 dager gratis, så det er jo bare å forsøke dem Endret 8. april 2020 av Karkta Glemte å legge til tekst
Anzii Skrevet 8. april 2020 #11 Skrevet 8. april 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Ja den er skikkelig ræva. Opplever akkurat det samme som deg, flere ganger til dagen! Googlet her om dagen og så på tustpilot, vi er virkelig ikke de eneste. Har fått bare dårlige reviews nesten! Skjønner ikke at de ikke gjør noe med det! Hadde det ikke vært for min rare obsession med bisarr reality så hadde jeg aldri investert penger i det, for det er det egentlig ikke verdt. Kjøpte 1 års abonnement og er svært usikker på om jeg gidder å fornye. Kommer til å savne det da 😩 Anonymkode: 8db74...b30 I ren raseri var jeg på vei til å klage til dplay for en stund tilbake, fordi den nektet meg å se på 90 days to wed😂 fikk beskjed om og om igjen at jeg ikke var koblet til Internett. Løste det med å streame via appletv fra telefonen, men det var jo ekstremt tungvint. Hatt mer problemer de siste dagene, så nå som jeg vet jeg ikke er alene skal jeg prøve meg på en Mail og se hva de sier. Veldig rart de ikke tar tak i det, taper jo abonnenter på sånt!
AnonymBruker Skrevet 8. april 2020 #12 Skrevet 8. april 2020 1 minutt siden, Anzii skrev: I ren raseri var jeg på vei til å klage til dplay for en stund tilbake, fordi den nektet meg å se på 90 days to wed😂 fikk beskjed om og om igjen at jeg ikke var koblet til Internett. Løste det med å streame via appletv fra telefonen, men det var jo ekstremt tungvint. Hatt mer problemer de siste dagene, så nå som jeg vet jeg ikke er alene skal jeg prøve meg på en Mail og se hva de sier. Veldig rart de ikke tar tak i det, taper jo abonnenter på sånt! Vel, da skal jeg fader meg sende en klage jeg og!😅 Er helt krise til tider og har slettet og lastet ned igjen appen utallige ganger, men ingenting hjelper. Hvis du ser her https://no.trustpilot.com/review/www.dplay.dk blir det ekstremt tydelig at folk er misfornøyde med tjenesten de faktisk betaler ganske mye for. Som du også ser, er der masse skryt over innholdet. Så jeg klarer ikke å forstå hvorfor de ikke vil gi kundene sine en bedre opplevelse! Dersom nok folk klager må de vel til slutt høre på oss??😅🙏🏼 Anonymkode: 8db74...b30
Anzii Skrevet 8. april 2020 #13 Skrevet 8. april 2020 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Vel, da skal jeg fader meg sende en klage jeg og!😅 Er helt krise til tider og har slettet og lastet ned igjen appen utallige ganger, men ingenting hjelper. Hvis du ser her https://no.trustpilot.com/review/www.dplay.dk blir det ekstremt tydelig at folk er misfornøyde med tjenesten de faktisk betaler ganske mye for. Som du også ser, er der masse skryt over innholdet. Så jeg klarer ikke å forstå hvorfor de ikke vil gi kundene sine en bedre opplevelse! Dersom nok folk klager må de vel til slutt høre på oss??😅🙏🏼 Anonymkode: 8db74...b30 Oi!!! Der var det ikke mye positive tilbakemeldinger🙈 Skrev en hyggelig «Mail» nå, hvor jeg takket for godt innhold og ramset opp de tingene jeg hadde problemer med. La også til at de hadde fått mange tilbakemeldinger på det samme på trustpilot, og at det derfor burde være verdt å sjekke litt opp i det tekniske😉 Håper på positivt svar, og at de tar det til seg. Det er jo utvilsomt en tapssak å ikke gjøre noe med det hvertfall!!
AnonymBruker Skrevet 9. april 2020 #14 Skrevet 9. april 2020 2 minutter siden, Anzii skrev: Oi!!! Der var det ikke mye positive tilbakemeldinger🙈 Skrev en hyggelig «Mail» nå, hvor jeg takket for godt innhold og ramset opp de tingene jeg hadde problemer med. La også til at de hadde fått mange tilbakemeldinger på det samme på trustpilot, og at det derfor burde være verdt å sjekke litt opp i det tekniske😉 Håper på positivt svar, og at de tar det til seg. Det er jo utvilsomt en tapssak å ikke gjøre noe med det hvertfall!! Not all heroes wear capes🙏🏼 Skal også sende en mail i morgen men nå må jeg skru av 90 days og sove 😂 Anonymkode: 8db74...b30
AnonymBruker Skrevet 9. april 2020 #15 Skrevet 9. april 2020 Jeg har d-play appen på telefonen og caster til TV. Det funker iallefall utmerket, aldri hatt problemer. Anonymkode: 75d08...d9a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå