Gjest Heartgirl Skrevet 7. april 2020 #1 Skrevet 7. april 2020 Det kom gradvis åpning av de Nasjonale tiltakene i dag. Først skulle barnehagene åpnes. Deretter 1.-4.trinn, SFO og ASK. Hva med ungdomsskoleelevene? Jeg fikk heller ikke tak i når treningssentrene kunne gjenåpnes. Hva med åpning av dem?
AnonymBruker Skrevet 7. april 2020 #2 Skrevet 7. april 2020 Alt som ikke ble endret nå fortsetter jo som før. Dvs. Ungomdstrinnene blir fortsatt lukket inntil videre, treningssentre lukket inntil videre, grenser lukket inntil videre osv. Anonymkode: 9d210...10c 12
Gjest supernova_87 Skrevet 7. april 2020 #3 Skrevet 7. april 2020 Nå skal de lette på noen tiltak mens andre forblir de samme. Og deretter se det an. Dette fordi vi nettopp ikke kan vite hvordan det går. De ser nok barnehager og de yngste skolebarna som viktigst å få på skolen. Dette betyr ikke at man skal ha ingen tiltak. Men det er dette som prioriteres å åpne nå. Og som Erna sa i Dagsrevyen, dette kan vi gjøre og det kan gå bra FORUTSATT at alle andre følger de samme tiltakene som før.
Drizzt Skrevet 7. april 2020 #4 Skrevet 7. april 2020 29 minutter siden, Heartgirl skrev: Det kom gradvis åpning av de Nasjonale tiltakene i dag. Først skulle barnehagene åpnes. Deretter 1.-4.trinn, SFO og ASK. Hva med ungdomsskoleelevene? Jeg fikk heller ikke tak i når treningssentrene kunne gjenåpnes. Hva med åpning av dem? Det ble jo sagt at før sommeren skal alle være tilbake på skolen. Man starter med de minste. Ungdomselevene klarer seg i større grad på egen hånd enn de minste som krever foreldrenes oppmerksomhet mye mer. 1
Drizzt Skrevet 7. april 2020 #5 Skrevet 7. april 2020 29 minutter siden, Heartgirl skrev: Det kom gradvis åpning av de Nasjonale tiltakene i dag. Først skulle barnehagene åpnes. Deretter 1.-4.trinn, SFO og ASK. Hva med ungdomsskoleelevene? Jeg fikk heller ikke tak i når treningssentrene kunne gjenåpnes. Hva med åpning av dem? Det ble jo sagt at før sommeren skal alle være tilbake på skolen. Man starter med de minste. Ungdomselevene klarer seg i større grad på egen hånd enn de minste som krever foreldrenes oppmerksomhet mye mer.
AnonymBruker Skrevet 7. april 2020 #6 Skrevet 7. april 2020 47 minutter siden, Drizzt skrev: Det ble jo sagt at før sommeren skal alle være tilbake på skolen. Man starter med de minste. Ungdomselevene klarer seg i større grad på egen hånd enn de minste som krever foreldrenes oppmerksomhet mye mer. Nei, det ble sagt at de jobber for at det skal skje. Men hun presiserte jo også at at vi måtte være forberedt på at det kanskje ikke ble sånn for alle. Hun sa også , ja Erna altså - at det kunne innebære kortere dager, kanskje bare noen dager i uken etc. Så nei , de ikke har ikke gått ut å sagt at alle SKAL være. Det er viktig , for jeg tror faktisk mange misforstår det de prøver å formidle Anonymkode: e122e...36f 4
AnonymBruker Skrevet 7. april 2020 #7 Skrevet 7. april 2020 3 timer siden, Heartgirl skrev: Det kom gradvis åpning av de Nasjonale tiltakene i dag. Først skulle barnehagene åpnes. Deretter 1.-4.trinn, SFO og ASK. Hva med ungdomsskoleelevene? Jeg fikk heller ikke tak i når treningssentrene kunne gjenåpnes. Hva med åpning av dem? De vil jo se hvordan det går med de vedtatte tiltakene først. Og så planlegger de utifra resultatene av de. Vi vet jo ikke noe mer nå enda. Anonymkode: 713ab...651 1
AnonymBruker Skrevet 7. april 2020 #8 Skrevet 7. april 2020 2 timer siden, Drizzt skrev: Det ble jo sagt at før sommeren skal alle være tilbake på skolen. Man starter med de minste. Ungdomselevene klarer seg i større grad på egen hånd enn de minste som krever foreldrenes oppmerksomhet mye mer. De har ambisjoner om det. Det er altså et mål man jobber mot, ikke noe som er bestemt. Anonymkode: 70433...7b8 1
Anbefalte innlegg