Impulse Skrevet 7. april 2020 #1 Skrevet 7. april 2020 Nå spørr jeg sikkert dumt. De hevder at Oslo trolig er i fase 3. Mens andre fylker fremdeles er i fase 1. Vil dette da si at det er sannsynlig at de fylker som er i fase en, kanskje kan klare å holde seg der og ikke gjennomfører alle faser? Eller må en se for seg en topp i disse fylkene også?
AnonymBruker Skrevet 7. april 2020 #2 Skrevet 7. april 2020 Man må ikke gjennom alle faser. Det er selvfølgelig mye enklere å begrense smitten/ lokalisere hvor den kommer fra i "grisgrendte strøk" Anonymkode: 0ba1f...fe8 1
AnonymBruker Skrevet 7. april 2020 #3 Skrevet 7. april 2020 Ingen som svarer her er eksperter, heller ikke jeg. Men for meg høres det helt utopisk ut å ikke måtte gå gjennom alle fasene og at viruset bare skal forsvinne. FHI har hele tiden sagt at vi må gjennom dette, det eneste vi kan gjøre er å flate ut kurven Anonymkode: 33cee...ea5 2
Impulse Skrevet 7. april 2020 Forfatter #4 Skrevet 7. april 2020 35 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ingen som svarer her er eksperter, heller ikke jeg. Men for meg høres det helt utopisk ut å ikke måtte gå gjennom alle fasene og at viruset bare skal forsvinne. FHI har hele tiden sagt at vi må gjennom dette, det eneste vi kan gjøre er å flate ut kurven Anonymkode: 33cee...ea5 Ja, det er litt slik jeg også leser det. Selv om jeg absolutt hadde håpt at det ikke er slik at vi slipper unna i disse fylkene som er litt me desentralisert 😄
Anbefalte innlegg