Gå til innhold

Lukter vondt etter munnsex

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei. 

Er gift og har ofte sex, men ble en måned tørke nylig grunnet sykdom. Jeg har luktet fisk nedenfra i mange år. 

Men etter "tørkeperioden" la jeg merke til at lukten forsvant, til og med etter mange ganger med sex. Derfor ble jeg overrasket og skuffet da det begynte å lukte igjen etter at vi hadde heftig munnsex for to dager siden 😭

Er det noe jeg reagerer på av spyttet hans? Noen som har opplevd liknende? 

Har vært hos gynekolog om dette, han mener at alle lukter forskjellig etter sex da bakteriefloraen endrer seg og mente at jeg burde være stolt som får lukta da det betyr at jeg har mye sex. Jeg mistenker at det er bakteriell vaginose, for jeg synes det lukter kraftig fisk 😭😭😭

Anonymkode: a34e6...e1a

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

... være stolt som får lukta fordi det betyr at jeg har mye sex? For en dustekommentar fra  gynekologen.  Var han 17 og halvt år gammel😀

Anonymkode: 67c59...619

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

... være stolt som får lukta fordi det betyr at jeg har mye sex? For en dustekommentar fra  gynekologen.  Var han 17 og halvt år gammel😀

Anonymkode: 67c59...619

Huff, følte jeg ikke fikk mye hjelp.. Han er vel i førtiårene. Ts. 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg får også lukten om jeg har perioder hvor jeg får mye sæd i dåsa. Legen påviser ikke noe. Men merker jeg får oftere soppinfeksjon om vi har hatt mye oralsex. Irriterende. 

Anonymkode: 42935...585

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg får også lukten om jeg har perioder hvor jeg får mye sæd i dåsa. Legen påviser ikke noe. Men merker jeg får oftere soppinfeksjon om vi har hatt mye oralsex. Irriterende. 

Anonymkode: 42935...585

Takk for svar! Da vet jeg at det ikke bare er meg.. 😥 Ts. 

AnonymBruker
Skrevet

Ville bett mannen din å bruke tungeskrape...

Anonymkode: cb6b8...160

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...