AnonymBruker Skrevet 7. april 2020 #1 Skrevet 7. april 2020 Jeg tenker ofte på at foreldrene mine skal dø en gang og at jeg ikke kommer til å takle det, også hvis de er veldig gamle da. At man ikke takler det, er det bare noe man tror? En gang skjer jo dette. Anonymkode: 4c9e4...2b2 1
Jadzia Skrevet 7. april 2020 #2 Skrevet 7. april 2020 Du har ikke noe valg når du står der midt i det. Jeg mistet pappa i høst og selv om sorgen og savnet er det. Så går automatisk livet videre på et vis 3
AnonymBruker Skrevet 7. april 2020 #3 Skrevet 7. april 2020 Du takler det. Man vil ikke at det skal skje men det gjør det dessverre. Det er vondt selv om de er gamle men sikkert enda vondere om de dør tidlig.. Anonymkode: 9ddc3...c10 2
AnonymBruker Skrevet 7. april 2020 #4 Skrevet 7. april 2020 Dette er noe jeg også tenker på av og til, mest fordi moren min døde da jeg var tidlig ungdom. Så tanken på å miste faren min er uholdbar. Håper det blir lenge til. Men det sier jeg mest fordi jeg vet hvordan reaksjonsmønsteret mitt er (nothing at all), så for de som har en sunnere reaksjon vil nok livet bli ok igjen - etterhvert ihvertfall. Anonymkode: bd9dc...111
AnonymBruker Skrevet 7. april 2020 #5 Skrevet 7. april 2020 Det gjør voldsomt vondt, men så får du liksom et ekstra gir som tar deg gjennom det. Forutsett at du er frisk fra før av- er du ikke det kan det sikkert være annerledes. Anonymkode: 10b32...9bd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå