AnonymBruker Skrevet 8. april 2020 #41 Del Skrevet 8. april 2020 19 minutter siden, AnonymBruker skrev: Bare å reise opp nå det, har ikke sett et menneske i fjellet den siste uken. Anonymkode: bbf28...f43 Problemet er jo mobilsøk, de vil få en SMS fra myndighetene 😟 Anonymkode: 2badc...f75 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. april 2020 #42 Del Skrevet 8. april 2020 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Så dette kan man ikke gjøre før om 2-3 år mener du? Anonymkode: 9171f...cc1 Jeg tror og håper ikke anbefalingene om å holde avstand kommer til å vare så lenge, men heldigvis er det ikke jeg som skal bestemme det. Anonymkode: 3535f...a6a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. april 2020 #43 Del Skrevet 8. april 2020 6 hours ago, AnonymBruker said: Problemet er jo mobilsøk, de vil få en SMS fra myndighetene 😟 Anonymkode: 2badc...f75 haha mobilsøk? Jeg har ikke mottatt noen SMS enda. Er da ingen forbud mot å besøke familie? Anonymkode: bbf28...f43 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. april 2020 #44 Del Skrevet 8. april 2020 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: haha mobilsøk? Jeg har ikke mottatt noen SMS enda. Er da ingen forbud mot å besøke familie? Anonymkode: bbf28...f43 Hørte om noen som krysset kommunegrensa til der de har hytte og fikk SMS om at det ikke var lov til overnatting. «Storebror ser deg» dessverre ... Anonymkode: 2badc...f75 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg