AnonymBruker Skrevet 7. april 2020 #1 Skrevet 7. april 2020 Jeg er veldig usikker og lurer på hva andre ville gjort. Anonymkode: a3367...7d3
AnonymBruker Skrevet 7. april 2020 #2 Skrevet 7. april 2020 Når det er 15. juni som er nåværende frist man forholder seg til, så hadde aldri jeg villet bruke energi på å planlegge et så stort arrangement som et bryllup som dere ønsker skal finne sted i slutten av juni. Jeg er allerede gift, men jobber med arrangement på min jobb. Et alternativ er selvsagt å gå for det, men at man da passer på man er fem stk der totalt inkludert dere, presten og en som filmer/tar bilder. Så tar man heller en mer høytidelig velsignelse av brudeparet etc senere, når koronakrisen er over. Anonymkode: 2842a...7c2
AnonymBruker Skrevet 7. april 2020 #3 Skrevet 7. april 2020 Jeg ville holdt hodet kaldt og ventet med å utsette til nam vet helt sikkert. 41 minutter siden, AnonymBruker said: Når det er 15. juni som er nåværende frist man forholder seg til, så hadde aldri jeg villet bruke energi på å planlegge et så stort arrangement som et bryllup som dere ønsker skal finne sted i slutten av juni. Jeg er allerede gift, men jobber med arrangement på min jobb. Et alternativ er selvsagt å gå for det, men at man da passer på man er fem stk der totalt inkludert dere, presten og en som filmer/tar bilder. Så tar man heller en mer høytidelig velsignelse av brudeparet etc senere, når koronakrisen er over. Anonymkode: 2842a...7c2 Om det fremdeles er 5 personers regel om 3,5 måned ville jeg også giftet meg sånn. Selve vielsen er jo viktigst, festen kan man alltids ta når det passer. Vi skulle hatt bryllup forrige helg, men det ble jo selvfølgelig utsatt. Men vi kommer til å gifte oss så fort vi får noen til å vie oss, for vi vil jo bli gift ,:) Anonymkode: ae388...cd0 2
AnonymBruker Skrevet 7. april 2020 #4 Skrevet 7. april 2020 Vi har utsatt vårt junibryllup til neste år, fordi vi ikke ønsker å risikere at det blir "restriksjoner", at folk ikke kan klemme hverandre, danse, etc. Anonymkode: 24c47...f0d 2
Zienna Skrevet 7. april 2020 #5 Skrevet 7. april 2020 Jeg ville utsatt det. Selv om restriksjonene er lempet noe på akkurat nå, så kan situasjonen fort endre seg.
AnonymBruker Skrevet 8. april 2020 #6 Skrevet 8. april 2020 Takk for svar. Jeg er enig i at det viktigste er å bli gift, men samtidig er det jo «hele pakken» man har sett fram til... Triste greier, selv om jeg selvfølgelig har forståelse for at det blir slik. Anonymkode: a3367...7d3
addict Skrevet 8. april 2020 #7 Skrevet 8. april 2020 (endret) Bent Høie sa på nyhetskanalen i dag at det vil komme retningslinjer mtp bryllup før 1. mai. Endret 8. april 2020 av addict 2
SansaS Skrevet 8. april 2020 #8 Skrevet 8. april 2020 Ville utsatt alt før juli nå. Det er ganske tydelige signaler på at restriksjoner for store samlinger vil vare lenge. Ville ikke risikert å utsette i siste liten, når det er så mange hensyn til gjester, mat og alt mulig annet som skal tas.
AnonymBruker Skrevet 14. april 2020 #9 Skrevet 14. april 2020 Vi har bryllup i slutten av juni og holder håpet oppe. Utviklingen ser ut til å gå gradvis nedover nå så vi får krysse fingrene for at situasjonen ser annerledes ut innen juni:) Anonymkode: c02ca...43b
AnonymBruker Skrevet 15. april 2020 #10 Skrevet 15. april 2020 Ville utsatt alt som er planlagt av store bryllup i år. Anonymkode: 9be9a...886
AnonymBruker Skrevet 16. april 2020 #11 Skrevet 16. april 2020 Vi har nå valgt å utsette bryllupet til neste år. ts Anonymkode: a3367...7d3
AnonymBruker Skrevet 16. april 2020 #12 Skrevet 16. april 2020 28 minutter siden, AnonymBruker skrev: Vi har nå valgt å utsette bryllupet til neste år. ts Anonymkode: a3367...7d3 Veldig trist, men tror det er en god beslutning når det krever såpass mye organisering i tillegg til det økonomiske aspektet. Anonymkode: 9be9a...886 1
AnonymBruker Skrevet 16. april 2020 #13 Skrevet 16. april 2020 47 minutter siden, AnonymBruker skrev: Vi har nå valgt å utsette bryllupet til neste år. ts Anonymkode: a3367...7d3 Så leit, regjeringen kommer vel med retningslinjer for bryllup innen 1 mai.. Anonymkode: cbbf6...327
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå