Gå til innhold

Nå som samfunnet gradvis åpnes igjen, ville dere fremdeles utsatt bryllup i slutten av juni?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er veldig usikker og lurer på hva andre ville gjort.

Anonymkode: a3367...7d3

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Når det er 15. juni som er nåværende frist man forholder seg til, så hadde aldri jeg villet bruke energi på å planlegge et så stort arrangement som et bryllup som dere ønsker skal finne sted i slutten av juni.

Jeg er allerede gift, men jobber med arrangement på min jobb.

Et alternativ er selvsagt å gå for det, men at man da passer på man er fem stk der totalt inkludert dere, presten og en som filmer/tar bilder. Så tar man heller en mer høytidelig velsignelse av brudeparet etc senere, når koronakrisen er over. 

Anonymkode: 2842a...7c2

AnonymBruker
Skrevet

Jeg ville holdt hodet kaldt og ventet med å utsette til nam vet helt sikkert. 

41 minutter siden, AnonymBruker said:

Når det er 15. juni som er nåværende frist man forholder seg til, så hadde aldri jeg villet bruke energi på å planlegge et så stort arrangement som et bryllup som dere ønsker skal finne sted i slutten av juni.

Jeg er allerede gift, men jobber med arrangement på min jobb.

Et alternativ er selvsagt å gå for det, men at man da passer på man er fem stk der totalt inkludert dere, presten og en som filmer/tar bilder. Så tar man heller en mer høytidelig velsignelse av brudeparet etc senere, når koronakrisen er over. 

Anonymkode: 2842a...7c2

Om det fremdeles er 5 personers regel om 3,5 måned ville jeg også giftet meg sånn. Selve vielsen er jo viktigst, festen kan man alltids ta når det passer. 

Vi skulle hatt bryllup forrige helg, men det ble jo selvfølgelig utsatt. Men vi kommer til å gifte oss så fort vi får noen til å vie oss, for vi vil jo bli gift ,:)

Anonymkode: ae388...cd0

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Vi har utsatt vårt junibryllup til neste år, fordi vi ikke ønsker å risikere at det blir "restriksjoner", at folk ikke kan klemme hverandre, danse, etc. :)

Anonymkode: 24c47...f0d

• Liker 2
Skrevet

Jeg ville utsatt det.  Selv om restriksjonene er lempet noe på akkurat nå, så kan situasjonen fort endre seg.  

AnonymBruker
Skrevet

Takk for svar.

Jeg er enig i at det viktigste er å bli gift, men samtidig er det jo «hele pakken» man har sett fram til... Triste greier, selv om jeg selvfølgelig har forståelse for at det blir slik.

Skrevet (endret)

Bent Høie sa på nyhetskanalen i dag at det vil komme retningslinjer mtp bryllup før 1. mai. 

Endret av addict
  • Liker 2
Skrevet

Ville utsatt alt før juli nå. Det er ganske tydelige signaler på at restriksjoner for store samlinger vil vare lenge. Ville ikke risikert å utsette i siste liten, når det er så mange hensyn til gjester, mat og alt mulig annet som skal tas. 

AnonymBruker
Skrevet

Vi har bryllup i slutten av juni og holder håpet oppe. Utviklingen ser ut til å gå gradvis nedover nå så vi får krysse fingrene for at situasjonen ser annerledes ut innen juni:) 

Anonymkode: c02ca...43b

AnonymBruker
Skrevet

Ville utsatt alt som er planlagt av store bryllup i år.

Anonymkode: 9be9a...886

AnonymBruker
Skrevet

Vi har nå valgt å utsette bryllupet til neste år.

ts

AnonymBruker
Skrevet
28 minutter siden, AnonymBruker skrev:

ts

Veldig trist, men tror det er en god beslutning når det krever såpass mye organisering i tillegg til det økonomiske aspektet.

Anonymkode: 9be9a...886

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
47 minutter siden, AnonymBruker skrev:

ts

Så leit, regjeringen kommer vel med retningslinjer for bryllup innen 1 mai.. 

Anonymkode: cbbf6...327

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...