Gå til innhold

Er jeg mann eller gutt nå som jeg er 18 år?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Krangler litt med en kvinne / jente passer best på henne da hun er barnslig) på facebook som også er 18. Nå mener jo jeg at jeg er mann og jeg omtaler meg selv som mann. Men hun skriver til meg hele tiden at jeg er gutt ikke mann. Men hun kaller seg jo selv for kvinne! Hun er så dobbeltmoralsk. Da jeg sa til henne at hvis hun er kvinne, så er jeg mann mente hun det var usaklig. Haha, hun er så latterlig 😄 "Hevnet" meg på henne da , gikk inn på facebooken hennes og der var det masse bilder av henne og noen venninner. Jeg vet de hadde fest litt før alt dette korona styret begynte i Norge og på et bilde litt før festen der hun og en til står foran noen sauer skrev jeg som kommentar på bildet "Var dette de eneste guttene dere greide å lokke til dere på festen?" HAHA, hun ble dritsur! 😆 MEN mener dere gutt eller mann passer best som 18 åring. Hvem har rett tror dere?

Anonymkode: f532d...108

Skrevet

Hvis du hadde havnet i avisa, anonymisert, ville det stått mann (18). På en annen side skiller man gjerne mellom gutt og mann basert på hvor moden man opplever personen er. Personlig anser jeg ingen 18-åringer for menn. Ingen regel uten unntak, riktignok.

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet

Når du enda er TEN åring atten da ser jeg på deg som gutt til du er 20

Anonymkode: eb97d...ebb

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

En mann hadde ikke giddet det spillet der, og den kommentaren på fb. 

Anonymkode: 120af...475

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Oppfør deg som en mann, eller som en gutt? Hun mener vel at du oppfører deg som en gutt!

Anonymkode: 0ccc9...6bd

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg tenker de fleste på 18 er unge menn, men finnes de som er sinnsykt dumme og umodne...det er gutter enda. 

Anonymkode: da036...a53

• Liker 1
Skrevet

Sannsynligvis er du gutt. Det skal noe til at du rekker å modne til mann som attenåring. Trøst deg med at ikke alle klarer å modne på et helt liv.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Gutt for meg. For mine barn ville du nok vært en stor voksen mann🤷‍♀️ 

Anonymkode: f5d43...ac4

AnonymBruker
Skrevet

Guttunger til dere er nærmere 30.

Anonymkode: f6670...78d

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Så lenge man er tenåring er man gutt. 

Anonymkode: 618aa...a29

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Gutt 👦 

Anonymkode: 729d9...be4

• Liker 1
Skrevet

Butikktesten. Når fremmede voksne refererer til deg som "mannen" ovenfor sine barn er du blitt mann. 

"La handlevognen til mannen være i fred" 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...