Gå til innhold

Avlyse bryllup 6.juni?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Dere kan jo gifte dere og ha festen senere.

Fest 6.juni går nok ikke, og ja, jeg ville avlyst. Vi skulle hatt konfirmasjon 14 dager før, og den er selvfølgelig avlyst.

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
31 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Maten da, skal du lage den selv, eller er dere avhengige av at andre folk er på jobb igjen og steller i stand mat?

Anonymkode: a82db...e17

Den skal vi lage selv, ja.

Anonymkode: 85785...47e

AnonymBruker
Skrevet
28 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Selvfølgelig må dere avlyse festen  hvis dere ikke vil bryte loven. Klarer ikke helt å forstå at festen er viktigere enn å faktisk gifte seg, wth? Festen er jo bare å utsette. 

Anonymkode: 0de5e...46b

Du eller vi vet ingenting om hvilke lover somgjelder 6.juni.

Godta at festen er det viktigeste for oss og gå videre!

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, Ulrikke skrev:

Fest 6.juni går nok ikke, og ja, jeg ville avlyst. Vi skulle hatt konfirmasjon 14 dager før, og den er selvfølgelig avlyst.

Tusen takk for et svar uten å bli dømt nord og ned!

AnonymBruker
Skrevet
10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er ingen i risikogruppen som er gjester. 

Ingen over 50? Ingen med sukkersyke? Ingen med astma? Ingen med kreft? Ingen med aids? Osv. osv....

Hvordan vet du det? Ikke alle som er i risikogruppen vet det selv en gang!

Anonymkode: c4b66...678

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Med mindre dere klare å holde bryllupsfesten slik at gjestene har 2 meter avstand til hverandre under en hver tid så har dere vel strengt talt ikke lov å arrangere festen. Arrangementer som må avlyses gjelder for alle både privat og offentlige.

Anonymkode: 4d247...c65

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
10 hours ago, AnonymBruker said:

Vi har ingenting som skal dekkes. Det er ingen i risikogruppen som er gjester. 

Du vet med 100% sikkerhet at ingen av de 80 gjestene kan ha underliggende sykdommer? Hvis du tror det er du enten naiv eller dum.

Anonymkode: 276f5...335

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du vet med 100% sikkerhet at ingen av de 80 gjestene kan ha underliggende sykdommer? Hvis du tror det er du enten naiv eller dum.

Anonymkode: 276f5...335

Kan hende det står på invitasjonen at alle må testes for alle sykdommer og alle syndromer og vite helt sikkert at de ikke er i risikogruppen. Men det ser jeg på som veldig usannsynlig

Anonymkode: c4b66...678

• Liker 2
Skrevet

Ville avlyst. Restriksjoner fjernes forsiktig og store forsamlinger vil bli noe av det siste som tillates.

• Liker 1
Skrevet (endret)
11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Høres rart ut at festen er det viktigste. Trodde man giftet seg fordi man faktisk ville bli gift jeg.

Anonymkode: 80c14...988

Kanskje før, men ikke i 2020. Til TS, ja du bør avlyse. Fest kan du ha når som helst ellers.

Endret av Expandable86
Skrevet
10 timer siden, Ulrikke skrev:

Dere har vel bare fått utsatt konfirmasjonen  til høsten 😀

• Opprett ny...