Gå til innhold

Avlyse bryllup 6.juni?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Regjeringrn sier store arrangement blir avlyst fram til 15.juni

Ville du avlyst bryllup den 6.juni med rundt 80 gjester? 

Anonymkode: 85785...47e

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ja, det ville jeg nok gjort. Men kanskje avventet litt, jeg vet ikke.. 

Anonymkode: a37e2...570

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Seff🙂

Anonymkode: 54b52...bf0

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Ja. Om ting går tilbake til normalt i sommer så er fremdeles viruset ute å går, like farlig for de i risikogruppen uavhengig av om barnehagen er åpen eller ei. Så utsett til neste år for å være på den sikre siden, gjør du det nå får du nok det meste dekt av forsikringer. 

Anonymkode: 9170b...73b

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja. Om ting går tilbake til normalt i sommer så er fremdeles viruset ute å går, like farlig for de i risikogruppen uavhengig av om barnehagen er åpen eller ei. Så utsett til neste år for å være på den sikre siden, gjør du det nå får du nok det meste dekt av forsikringer. 

Anonymkode: 9170b...73b

Vi har ingenting som skal dekkes. Det er ingen i risikogruppen som er gjester. 

AnonymBruker
Skrevet
17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, det ville jeg nok gjort. Men kanskje avventet litt, jeg vet ikke.. 

Vi tenkte å vente til 1.mai.

AnonymBruker
Skrevet

Du kan fint gifte deg likevel, det er bare å droppe gjestene. Dere som par, presten og et par vitner, er innenfor gruppe på fem som påbudet gjelder. Gift blir dere, men uten fest og tjohei. Er ikke det viktigste å bli gift?

Festen kan dere ta senere når forbudet opphører. 

Jeg er ikke glad i masse mas og styr, så jeg hadde gladelig giftet meg på den måten. Wedding the corona style.

Anonymkode: 031b4...a79

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

Vanskelig å si. Jeg ville ventet til 1.mai med å ta beslutningen. 

Anonymkode: 8b6c6...125

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du kan fint gifte deg likevel, det er bare å droppe gjestene. Dere som par, presten og et par vitner, er innenfor gruppe på fem som påbudet gjelder. Gift blir dere, men uten fest og tjohei. Er ikke det viktigste å bli gift?

Festen kan dere ta senere når forbudet opphører. 

Jeg er ikke glad i masse mas og styr, så jeg hadde gladelig giftet meg på den måten. Wedding the corona style.

Festen er det viktigeste for oss

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
27 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ville ikke avlyst. 

Ville sendt ut en mail til alle gjester om at dere foreløpig avventer. Men at dere ber alle som har kostnader som kan refunderes nå men ikke senere om å vurdere å avlyse. 

Anonymkode: 34d1c...f6f

AnonymBruker
Skrevet

Jeg ville avlyst.

Anonymkode: c5647...dc7

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Dere kan jo fortsatt gifte dere, men si til gjestene at dere utsetter festen til det er mer normale tilstander? Evt sette en dato senere i år eller neste vår. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Vel, man skal fortsatt være maks fem personer samlet. Og alle idretts- og kulturarrangement er forbudt fram til 15 juni. Så hvis festen er det viktigste for dere så ser det ikke lyst ut.

Anonymkode: f40b0...f12

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Høres rart ut at festen er det viktigste. Trodde man giftet seg fordi man faktisk ville bli gift jeg.

Anonymkode: 80c14...988

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet
28 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Festen er det viktigeste for oss

Som sagt.....den får dere ha senere. Hva er problemet med det? Gifte seg trodde jeg var det viktigste, men altså ikke i dette tilfellet. Da må dere jo bare avlyse alt. Tviler på at alle forbud og alt er åpnet opp igjen helt allerede om to måneder.

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
21 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Høres rart ut at festen er det viktigste. Trodde man giftet seg fordi man faktisk ville bli gift jeg.

Anonymkode: 80c14...988

Rart ut for deg, normalt for oss.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Maten da, skal du lage den selv, eller er dere avhengige av at andre folk er på jobb igjen og steller i stand mat?

Anonymkode: a82db...e17

Skrevet

Hadde nok avlyst. Dere bestemmer jo naturligvis selv, men det er kanskje ikke så gøy hvis halvparten avlyser fordi de er redd korona.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Selvfølgelig må dere avlyse festen  hvis dere ikke vil bryte loven. Klarer ikke helt å forstå at festen er viktigere enn å faktisk gifte seg, wth? Festen er jo bare å utsette. 

Anonymkode: 0de5e...46b

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Det vil jo neppe være lov å ha et bryllup med 80 stykk i juni.  Helt uavhengig av om de tilhører risikogruppen eller ikke, så er det en altfor stor forsamling som potensielt kan sørge for en stor smittespredning.

Jeg vet ikke, men det virket jo som det var akkurat 0 sannsynlig at situasjonen i juni kom til å være - ja, kjør på med en fest på 100 stykk.

Anonymkode: d8bfa...21d

• Liker 4
  • Opprett ny...