AnonymBruker Skrevet 7. april 2020 #1 Skrevet 7. april 2020 Fikk ikke helt med meg hva som ble sagt. Anbefaler de fortsatt hjemmekontor etter barnehage og 1-4 trinn er åpnet? Anonymkode: a10a0...52b
AnonymBruker Skrevet 7. april 2020 #2 Skrevet 7. april 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Fikk ikke helt med meg hva som ble sagt. Anbefaler de fortsatt hjemmekontor etter barnehage og 1-4 trinn er åpnet? Anonymkode: a10a0...52b Ja, for de som har mulighet til det. Anonymkode: 26adb...ae5 2
AnonymBruker Skrevet 7. april 2020 #3 Skrevet 7. april 2020 Har mulighet, men ser for meg sjefen kommer til å tvinge meg tilbake siden jeg ikke har barn hjemme. Han er av den kontrollerende typen 🤮 Men hvis de anbefaler å fortsette mer hjemmekontor så ønsker jeg jo å følge det. Anonymkode: a10a0...52b 1
missmcbeal Skrevet 7. april 2020 #4 Skrevet 7. april 2020 Alle som har mulighet bør fortsatt ha hjemmekontor er anbefalingen. Det har vel ellers ikke vært et forbud mot det. 2
AnonymBruker Skrevet 7. april 2020 #5 Skrevet 7. april 2020 De som kan må, mener jeg Erna sa. Anonymkode: 75185...d9e 1
AnonymBruker Skrevet 7. april 2020 #6 Skrevet 7. april 2020 Selvsagt, hele familien med store og små skal nå sitte 4 nye uker hjemme og spise snop og game, og gå hverandre på nervene. Ansvarsløst av politikerne. Dessverre er det lettere og gir mer status å telle antall smittede av korona, enn antall nervevrak. Anonymkode: de935...ede 1
AnonymBruker Skrevet 7. april 2020 #7 Skrevet 7. april 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Selvsagt, hele familien med store og små skal nå sitte 4 nye uker hjemme og spise snop og game, og gå hverandre på nervene. Ansvarsløst av politikerne. Dessverre er det lettere og gir mer status å telle antall smittede av korona, enn antall nervevrak. Anonymkode: de935...ede Hvis dere ikke sitter i isolasjon så opplyser jeg om at det ikke er innført portforbud i Norge. Da kan dere gå ut og springe om dagen. Det sitter på hundretusenvis av folk i risiko- og høyrisikogruppene rundt i landet vårt. Minst halvparten av dem er i jobb. Hører du dem klage? Ikke det nei, hvorfor skal du klage da? Anonymkode: c3c82...4c6 4
Jensine Skrevet 7. april 2020 #8 Skrevet 7. april 2020 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har mulighet, men ser for meg sjefen kommer til å tvinge meg tilbake siden jeg ikke har barn hjemme. Han er av den kontrollerende typen 🤮 Men hvis de anbefaler å fortsette mer hjemmekontor så ønsker jeg jo å følge det. Anonymkode: a10a0...52b Det der lurer jeg også på - hva "kan" og "har mulighet til" betyr. Skulle ønske bedriftene fikk noen regler å forholde seg til.
mmd Skrevet 7. april 2020 #9 Skrevet 7. april 2020 Her er Ernas tale, ord for ord: https://www.regjeringen.no/no/aktuelt/statsministerens-innlegg-pa-pressekonferanse-om-endrede-korona-tiltak/id2697078/
AnonymBruker Skrevet 7. april 2020 #10 Skrevet 7. april 2020 17 minutter siden, AnonymBruker skrev: Selvsagt, hele familien med store og små skal nå sitte 4 nye uker hjemme og spise snop og game, og gå hverandre på nervene. Ansvarsløst av politikerne. Dessverre er det lettere og gir mer status å telle antall smittede av korona, enn antall nervevrak. Anonymkode: de935...ede Ta dere sammen da. Skal politikerne fortelle dere at dere må bevege dere, spise sunt og kun ha lørdagsgodt. Hva med leggetid? Trenger dere beskjed om det også? Anonymkode: 7b9c6...a52 4
AnonymBruker Skrevet 7. april 2020 #11 Skrevet 7. april 2020 De som kan jobbe på hjemmekontor, må fortsatt gjøre det. (.....) Hvis vi blir mer uforsiktige i hverdagen, kan spredningen av viruset komme ut av kontroll. I så fall må vi igjen stramme inn tiltakene. sitat Ernas tale Anonymkode: a3693...973 3
AnonymBruker Skrevet 7. april 2020 #12 Skrevet 7. april 2020 Hjemmekontor er kanskje det beste tiltaket mot spredning. I alle fall i byer hvor mange tar kollektivt for å komme til jobb. Anonymkode: 66f76...a9b 1
AnonymBruker Skrevet 7. april 2020 #13 Skrevet 7. april 2020 Jeg håper virkelig jeg får beholde hjemmekontoret. Da slipper jeg å ta kollektivt til jobb i rushen, og kan også holde barna hjemme fra barnehagen til vi ser hvordan åpningen av barnehager påvirker smittespredningen. Anonymkode: 496d5...c7e 2
Anbefalte innlegg