Gå til innhold

Må vi fortsette med hjemmekontor?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Fikk ikke helt med meg hva som ble sagt. Anbefaler de fortsatt hjemmekontor etter barnehage og 1-4 trinn er åpnet? 

Anonymkode: a10a0...52b

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Fikk ikke helt med meg hva som ble sagt. Anbefaler de fortsatt hjemmekontor etter barnehage og 1-4 trinn er åpnet? 

Ja, for de som har mulighet til det. 

Anonymkode: 26adb...ae5

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Har mulighet, men ser for meg sjefen kommer til å tvinge meg tilbake siden jeg ikke har barn hjemme. Han er av den kontrollerende typen 🤮 Men hvis de anbefaler å fortsette mer hjemmekontor så ønsker jeg jo å følge det. 

• Liker 1
Skrevet

Alle som har mulighet bør fortsatt ha hjemmekontor er anbefalingen. Det har vel ellers ikke vært et forbud mot det.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

De som kan må, mener jeg Erna sa.

Anonymkode: 75185...d9e

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Selvsagt, hele familien med store og små skal nå sitte 4 nye uker hjemme og spise snop og game, og gå hverandre på nervene. Ansvarsløst av politikerne. Dessverre er det lettere og gir mer status å telle antall smittede av korona, enn antall nervevrak.

Anonymkode: de935...ede

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Selvsagt, hele familien med store og små skal nå sitte 4 nye uker hjemme og spise snop og game, og gå hverandre på nervene. Ansvarsløst av politikerne. Dessverre er det lettere og gir mer status å telle antall smittede av korona, enn antall nervevrak.

Hvis dere ikke sitter i isolasjon så opplyser jeg om at det ikke er innført portforbud i Norge. Da kan dere gå ut og springe om dagen. 

Det sitter på hundretusenvis av folk i risiko- og høyrisikogruppene rundt i landet vårt. Minst halvparten av dem er i jobb. Hører du dem klage? Ikke det nei, hvorfor skal du klage da?

Anonymkode: c3c82...4c6

• Liker 4
Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har mulighet, men ser for meg sjefen kommer til å tvinge meg tilbake siden jeg ikke har barn hjemme. Han er av den kontrollerende typen 🤮 Men hvis de anbefaler å fortsette mer hjemmekontor så ønsker jeg jo å følge det. 

Det der lurer jeg også på - hva "kan" og "har mulighet til" betyr.  Skulle ønske bedriftene fikk noen regler å forholde seg til.

AnonymBruker
Skrevet
17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ta dere sammen da. Skal politikerne fortelle dere at dere må bevege dere, spise sunt og kun ha lørdagsgodt. Hva med leggetid? Trenger dere beskjed om det også?

Anonymkode: 7b9c6...a52

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

De som kan jobbe på hjemmekontor, må fortsatt gjøre det.

(.....)

Hvis vi blir mer uforsiktige i hverdagen, kan spredningen av viruset komme ut av kontroll.

I så fall må vi igjen stramme inn tiltakene.

sitat Ernas tale

Anonymkode: a3693...973

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Hjemmekontor er kanskje det beste tiltaket mot spredning. I alle fall i byer hvor mange tar kollektivt for å komme til jobb.

Anonymkode: 66f76...a9b

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg håper virkelig jeg får beholde hjemmekontoret. Da slipper jeg å ta kollektivt til jobb i rushen, og kan også holde barna hjemme fra barnehagen til vi ser hvordan åpningen av barnehager påvirker smittespredningen. 

Anonymkode: 496d5...c7e

• Liker 2
  • Opprett ny...