AnonymBruker Skrevet 7. april 2020 #1 Del Skrevet 7. april 2020 Hvor vanlig er det med oralsex før samleie? Jeg bruker aldri å suge en mann. Kjører heller på sex fortere. I mine forhold har dette aldri blitt prioritert. Dere som gjør det, synes dere det er godt? Anonymkode: 07813...b41 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. april 2020 #2 Del Skrevet 7. april 2020 Ja, det er en nødvendighet for begge! Men ikke alltid vi gjør det da. Anonymkode: cf9eb...55a 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. april 2020 #3 Del Skrevet 7. april 2020 Hva er nødvendig med det lurer jeg på? Er det ikke bra nok med bare sex? Er bare nyskjerrig Anonymkode: 07813...b41 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. april 2020 #4 Del Skrevet 7. april 2020 Deilig å "slappe av" innimellom og få en orgasme eller tre! 😍🤣 Anonymkode: 485aa...1fd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. april 2020 #5 Del Skrevet 7. april 2020 49 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hva er nødvendig med det lurer jeg på? Er det ikke bra nok med bare sex? Er bare nyskjerrig Anonymkode: 07813...b41 Nødvendig? Det er sinnsykt godt. Anonymkode: 56419...46c 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. april 2020 #6 Del Skrevet 7. april 2020 Vi har vært sammen i snart 20 år og har lite oralsex. Men vi har mye sex. Hadde mer oral også da vi var yngre, nå er det nok gått litt mer rutine i sexen og med barn i huset, blir det gjerne en kjappis etter leggetid... Noen skriver det er en nødvendighet- det er det altså ikke for oss. Vi er begge glad i sex og jeg (og selvsagt han) får lett orgasme ved vanlig sex, så det er ikke noe must med noe ekstrastimuli, liksom.. Anonymkode: 87b68...18b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. april 2020 #7 Del Skrevet 7. april 2020 55 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hva er nødvendig med det lurer jeg på? Er det ikke bra nok med bare sex? Er bare nyskjerrig Anonymkode: 07813...b41 Oralsex er også sex. Det er godt, det er pirrende, man gir partneren nytelse osv osv osv Anonymkode: c237d...355 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. april 2020 #8 Del Skrevet 7. april 2020 Jeg kommer ikke av bare penetrering så for meg er oralsex nesten en nødvendighet, men mindre han er ekstremt god med fingrene. Elske også å gi, tenner meg veldig å please han! Anonymkode: d6048...254 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. april 2020 #9 Del Skrevet 7. april 2020 Jeg er ikke så veldig glad i å motta oralsex, men glad i å gi og det hender vel kanskje 40% av gangene vi har sex at han får oralsex... Synes det er viktig..! Anonymkode: 06ecf...b31 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hr. Aktiv Skrevet 7. april 2020 #10 Del Skrevet 7. april 2020 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvor vanlig er det med oralsex før samleie? Jeg bruker aldri å suge en mann. Kjører heller på sex fortere. I mine forhold har dette aldri blitt prioritert. Dere som gjør det, synes dere det er godt? Anonymkode: 07813...b41 Ja til meg blir det ingen sex uten det. Da blir det ingenting. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. april 2020 #11 Del Skrevet 7. april 2020 1 minutt siden, Hr. Aktiv skrev: Ja til meg blir det ingen sex uten det. Da blir det ingenting. Så om dama ikke suger deg først, så blir det ikke sex? Anonymkode: 7de67...77f 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. april 2020 #12 Del Skrevet 7. april 2020 Oralsex gir meg lite, men skal ikke krangle på det. Anonymkode: 7cc91...7ac 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hr. Aktiv Skrevet 7. april 2020 #13 Del Skrevet 7. april 2020 15 minutter siden, AnonymBruker skrev: Så om dama ikke suger deg først, så blir det ikke sex? Anonymkode: 7de67...77f Dette er avklart allerede i datingfasen. Begynner de å dra på det eller sier at oralsex er ikke noe de er så fan over så takker jeg for meg og sier javel greit det og rusler stille og rolig over til neste. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. april 2020 #14 Del Skrevet 7. april 2020 10 minutter siden, Hr. Aktiv skrev: Dette er avklart allerede i datingfasen. Begynner de å dra på det eller sier at oralsex er ikke noe de er så fan over så takker jeg for meg og sier javel greit det og rusler stille og rolig over til neste. Okey. Men synes du ikke vanlig sex er godt? Hva hvis du er sinnsykt forelsket og kåt, er det ikke godt med bare sex da? Bare lurer Anonymkode: 07813...b41 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hr. Aktiv Skrevet 7. april 2020 #15 Del Skrevet 7. april 2020 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Okey. Men synes du ikke vanlig sex er godt? Hva hvis du er sinnsykt forelsket og kåt, er det ikke godt med bare sex da? Bare lurer Anonymkode: 07813...b41 Som sagt så liker jeg sex og masse av det, men det som driver meg er kosen jeg får i tillegg. Jeg trenger ikke å oppnå orgasme hver gang jeg, men om dama kun var interessert i penetrering og ingenting annet så hadde ikke det funket. For meg er ikke det bedre enn det jeg fikser selv. Så hvis jeg ønsker noen av mine ting oppfyllt så må jeg finne ei dame som vil gjøre det jeg liker også. Jeg må kose, stryke, massere, kline, slikke, suge osv og ikke bare penetrere. Hvis jeg får dette så er jeg veldig drøy med å oppfylle nesten alle andre kinks dama måtte ha. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. april 2020 #16 Del Skrevet 7. april 2020 Jeg kommer ikke ved penetrering, så for meg er oralsex helt nødvendig. Eller, fingre kan jo brukes, men foretrekker tunge. Anonymkode: 0dd3a...094 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. april 2020 #17 Del Skrevet 7. april 2020 Min mann liker ikke å bli sugd. Faktisk helt sant. Jeg savner å suge.....Han elsker å slikke. Og jeg digger det. Og jeg får alltid 1-3 orgasmer før selve samleiet. Anonymkode: 7d54f...c67 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. april 2020 #18 Del Skrevet 8. april 2020 14 timer siden, AnonymBruker skrev: Noen skriver det er en nødvendighet- det er det altså ikke for oss. Vi er begge glad i sex og jeg (og selvsagt han) får lett orgasme ved vanlig sex, så det er ikke noe must med noe ekstrastimuli, liksom.. Hva er vanlig sex? Mener du da kun samleie (PIV) og alt annet inkludert cunnilingus/fellatio ikke er vanlig sex? Det synes jeg i så tilfelle er litt trist, men hver sin smak... mann Anonymkode: 29a29...744 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. april 2020 #19 Del Skrevet 8. april 2020 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Hva er vanlig sex? Mener du da kun samleie (PIV) og alt annet inkludert cunnilingus/fellatio ikke er vanlig sex? Det synes jeg i så tilfelle er litt trist, men hver sin smak... mann Anonymkode: 29a29...744 Jepp! Penetrering, altså vanlig vaginalt samleie.. Vet ikke hvorfor det er blitt slik, men det er absolutt ikke noe stort savn for min del med oral, og vil jeg ha så er det jo bare å si fra. Men ved samleie så kommer jeg gjerne flere ganger, og det er jo kosen og selve orgasmen jeg er ute etter (jeg kommer for øvrig mye lettere ved samleie enn ved oral).. Så det er enklest og deiligst med samleie, synes jeg. Vi virker til å være enige her, altså jeg og mannen. Så over hodet ikke noe trist for vår del . Mannen min er en sånn som ikke kommer veldig lett, men for hans del funker vanlig samleie best. Kunne sikkert ha brukt mer oral som oppvarming, men .. altså ikke noe savn. Anonymkode: 87b68...18b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. april 2020 #20 Del Skrevet 8. april 2020 14 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jepp! Penetrering, altså vanlig vaginalt samleie.. Vet ikke hvorfor det er blitt slik, men det er absolutt ikke noe stort savn for min del med oral, og vil jeg ha så er det jo bare å si fra. Men ved samleie så kommer jeg gjerne flere ganger, og det er jo kosen og selve orgasmen jeg er ute etter (jeg kommer for øvrig mye lettere ved samleie enn ved oral).. Så det er enklest og deiligst med samleie, synes jeg. Vi virker til å være enige her, altså jeg og mannen. Så over hodet ikke noe trist for vår del . Mannen min er en sånn som ikke kommer veldig lett, men for hans del funker vanlig samleie best. Kunne sikkert ha brukt mer oral som oppvarming, men .. altså ikke noe savn. Anonymkode: 87b68...18b Vi har lite oralsex nå, før var det mye. Men siste året blitt mest rett på samleie, jeg er alltid klar pga jeg vet hva som venter meg 🙂 Min mann har en tykk pikk som stimulerer meg veldig bra, ikke så lang heldigvis. Eneste mannen som har gitt meg orgasme ved samleie, ri eller doggy er orgasmegaranti. Slipper å ha laaange samleier også, så nå elsker jeg kjappiser! Ofte ikke mer enn kanskje 15-20min hele seansen...men f*aen så deilig med orgasme. Slår et slag for kjappis med samleie som fokus! 🙂 Gjerne annenhver dag eller noe...skjer når som helst, etter trening/jobb etc. Eller setter meg over han når vi har lagt oss 😉 Anonymkode: 9335d...6e8 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå