Gå til innhold

Vil du sende barna dine i barnehagen 20.april når de åpner?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg stiller spørsmålstegn ved at de åpner barnehagene 20.april og er ikke overbevist om at det er trygt...

Anonymkode: 395b4...5c4

• Liker 12
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Absolutt ikke. Jeg er i veldig risikosone og kan faktisk dø av dette. Kan ikke la barnet mitt være med 50+ unger som snørrer og klisser på ting og har foreldre som jobber i butikk og helsevesen o.l og er ekstremt utsatt for smitte.

Jeg håper for gudsskyld at vi slipper å betale også, de 3500kr vi betaler i måneden kommer godt med når begge er permittert og nok ikke kommer på jobb med det første.

Anonymkode: b1cad...313

• Liker 22
Skrevet

Har neppe noe valg. Jobber i et samfunnskritisk yrke (men ikke far) og ser ikke for meg at jeg får ha hjemmekontor annen hver dag lenger hvis barnehagen er åpen.

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Ja!!

Anonymkode: e57ad...eba

• Liker 23
AnonymBruker
Skrevet

Har ikke noe valg, har blitt kalt tilbake på jobb etter påske (som jo er en bra ting). Har ikke mulighet for hjemmekontor, så da må de tilbake i barnehagen og jeg på jobb

Anonymkode: 662b5...256

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg jobber i barnehage, så må jo på jobb når det åpner igjen, og da må jo ungen i barnehage. Kan ikke sende han til besteforeldre (som er i risikogruppen) heller. Men jeg er gravid og har astma, så kjenner jeg gruer meg. 

Anonymkode: 6db89...fe9

• Liker 11
Skrevet

Vil høre hvordan de planlegger å organisere det før jeg tar en avgjørelse, men mest sannsynlig ja.

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er kjempeglad på deres vegne. Jeg har selv hatt barnet mitt i bhg gjennom hele perioden og det har gått helt fint, men det blir fint å se de andre barna igjen🥰

Anonymkode: edc06...19e

• Liker 16
AnonymBruker
Skrevet

Ja. Ingen i familien er i risikogruppen, og jeg regner med dette er en sykdom vi uansett må gjennom. Mannen min jobber i helsevesenet, så vi er uansett eksponert for smitte, selv om vi bare sitter hjemme.

Anonymkode: 07ea9...1d7

• Liker 19
AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, Aryamili said:

Har neppe noe valg. Jobber i et samfunnskritisk yrke (men ikke far) og ser ikke for meg at jeg får ha hjemmekontor annen hver dag lenger hvis barnehagen er åpen.

Just now, AnonymBruker said:

Har ikke noe valg, har blitt kalt tilbake på jobb etter påske (som jo er en bra ting). Har ikke mulighet for hjemmekontor, så da må de tilbake i barnehagen og jeg på jobb

Men dere som sier dette er vel de samme som sier at liv er viktigere enn økonomi. Hvorfor er plutselig økonomien deres viktigere enn livet til barna deres nå da? Er det bare andres økonomi som ikke er viktig? Dere kan jo si opp jobben feks? Barnas liv må jo gå først.

Anonymkode: 4aa40...38d

• Liker 12
Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Absolutt ikke. Jeg er i veldig risikosone og kan faktisk dø av dette. Kan ikke la barnet mitt være med 50+ unger som snørrer og klisser på ting og har foreldre som jobber i butikk og helsevesen o.l og er ekstremt utsatt for smitte.

Jeg håper for gudsskyld at vi slipper å betale også, de 3500kr vi betaler i måneden kommer godt med når begge er permittert og nok ikke kommer på jobb med det første.

Anonymkode: b1cad...313

Om du hørte på pressekonferansen vil du måtte holde dine barn hjemme.

:)

• Liker 12
AnonymBruker
Skrevet

Ja :) 

Anonymkode: 3ef7f...96f

• Liker 3
Skrevet

Ja, jeg kommer til å sende mine barn i barnehagen den tyvende april. :)

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Nei. Holder dem hjemme så lenge jeg kan. Jeg er enda permittert og vil ikke risikere noe med barnet som har astma 

Anonymkode: 02a3f...ef0

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

Ja, selvsagt, med glede :)

Anonymkode: bf469...722

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, MollyJones skrev:

Om du hørte på pressekonferansen vil du måtte holde dine barn hjemme.

:)

Hva sa det på pressekonferansen om dette? På forhånd takk for svar 😊

Anonymkode: d43ec...830

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men dere som sier dette er vel de samme som sier at liv er viktigere enn økonomi. Hvorfor er plutselig økonomien deres viktigere enn livet til barna deres nå da? Er det bare andres økonomi som ikke er viktig? Dere kan jo si opp jobben feks? Barnas liv må jo gå først.

Anonymkode: 4aa40...38d

Si opp jobben i disse dager?

• Liker 23
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Hva sa det på pressekonferansen om dette? På forhånd takk for svar 😊

Anonymkode: d43ec...830

De sa at barn i risikogruppen, eller barn av foreldre i risikosonen skulle holde barna sine hjemme. Var vel Guri Melby som sa det (men der er jeg litt usikker). Da regner jeg heller ikke med at dere må betale! (Det synes iallefall jeg er rimelig). 

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

Om jeg skal! 

Anonymkode: 860fe...5a0

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet

Nei. Det er da det kommer til å eksplodere med smitte. Venter til støvet av det har lagt seg, etter det er det greit. 

Anonymkode: 4c608...93b

• Liker 8
  • Opprett ny...