Gå til innhold

Ny hamstre runde før påske?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg var å handlet i butikken i dag, så at de var utsolgt for flere essensielle varer, f.eks egg, såpe og enkelte sorter juice. Merket også at de var utsolgt for first price - varer i større grad enn de dyrere variantene. Hva er det som skjer? Har folk enda ikke sluttet å hamstre? Til tross for uendelige råd fra myndigheter og butikkene selv? 

Ble litt oppgitt, men samtidig utrolig takknemlig for å få tak i morsmelkerstatning og bleier, sånn at vi har til etter påske. Kunne ikke falle meg inn å kjøpe alle de 4 boksene med NAN som var der...

Tenk før dere hamstrer! 

Anonymkode: 58f15...a07

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg handler matvarer på nett. Jeg opplever at mange varer jeg har bestilt ikke blir levert fordi de er utsolgt.

Anonymkode: 5c4a5...5f5

AnonymBruker
Skrevet

Jeg tror det må være store forskjeller rundt om kring. Her er det rikelig med alt.

Anonymkode: 855ca...c45

AnonymBruker
Skrevet

Sikkert vanskelig for butikkene å bestille riktig. Det er helt annen påske med tanke på hvor folk befinner seg i år. Så det er sannsynligvis helt normal storhandel som fører til tomme hyller.

Anonymkode: e99cb...474

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Var det fortsatt hamstring ville mediene skrevet om det. Tror ikke det pågår hamstring nå gitt.

Anonymkode: 53b96...40c

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det har blitt gradvis tomt for enkelte varer de siste ukene har jeg sett, så er nok at de ikke får så mye påfyll(og det sa ene ansatte jeg pratet med på nærbutikken her, de får ikke alt eller så mye som de skulle ønske av alle varer).

Lagrene vil jo også tømmes hvis varer ikke kan importeres. Men norskproduserte varer skulle man tro det ville være jevn tilgang på, så lenge det ikke er altfor stor etterspørsel.

Anonymkode: 62952...77a

AnonymBruker
Skrevet

Både Coop Extra, Kiwi og Rema 1000 i nærmiljøet mitt har tomme hyller der det skulle stått hermetikk... 

Anonymkode: a282a...fc1

AnonymBruker
Skrevet

Feks gjær er utsolgt fra leverandør etter hamstringen i mars. Det vil fylles opp igjen etter påske. 

Anonymkode: 12720...98b

Skrevet

I våre butikker så har de alt, til og med gjær så det var godt oppfylt nå til påske. :) 

Eneste som mangler var billigsåpa til coop, den liker jeg for den tørker ikke ut hendene like fort, men men kan ikke klage.

Skrevet

Det er tomt for mye i min butikk og det har ikke vært påfyll på 2 uker i alle fall. Har prøvd å handle på nett og får jo bare ca halvparten av varene fordi det er utsolgt...

• Opprett ny...