Gå til innhold

Hva er din hobby?


Lassie

Anbefalte innlegg

Har du en hobby eller to som du liker ekstra godt å holde på med på fritiden?

Jeg driver med negledesign og neglestøping. Har ikke gått noen kurs, men er helt selvlært - har utrolig mye ting til neglene her hjemme, faktisk trenger jeg nytt skap snart :ler:

Ellers maler jeg litt, skriver dikt, broderer og syr på dekor på klærne mine. Og lager kort selv... Elsker å holde på med diverse pjukkel! :wink:

Men for tiden er det altså negledesign jeg driver mest med, - er så gøy å prøve ut nye teknikker på neglene mine. Tar bilder og studerer og tenker og prøver ut nye ting nesten hver dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest snekkerjenta

hmm min hobby blir vell interiør.. elsker å snekkre, skru, slipe og male på alt jeg har.

skulle kansje hatt en mer "sosial" hobby..

negledesign høres morsomt ut!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lager smykker og kort. Bruker det meste av fritiden på det akkurat nå.

Men ellers lager jeg såper, drops, strikker, syr..

Skal snart begynne med scrapping nå. Må bare få bestilt de 500 bildene fra siste 5 år som ligger på pc-en.

Digitalkamera er farlig, altså :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min fremste hobby er scrapbooking - en veldig hyggelig hobby hvor man får flotte og unike album :). Ellers liker jeg strikking innimellom, har også lagd litt armbånd med ståltråd og perler og garn, men det er lenge siden nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Leola

Favorittsysselen min på denne tiden av året er uten tvil hagearbeid og planlegging av hvordan jeg vil ha hagen min.

Lesing er hobby nr. 2 - deretter kommer symaskinen min på tredje plass ... liker godt å sy og fikse på klær.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Embla s

Har ikke tid til hobby jeg :cry:

Men det er masse ting jeg kunne tenkt meg å gjort! Hver gang jeg hører noen som gjør noe kreativt får jeg lyst til å begynne med det! :ler:

:Embla - akkurat nå kjempelyst til å støpe negler: :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Webdesign, fjellturar, hagearbeid, blomster, lesing, brodering, ta bilder og bildebehandling

Dessuten å sjå i dei ca. 5000 hobbybøkene eg har i hylla :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Spacegirl

Her går det i mye forskjellig: spille fiolin, brodere (korssting), lese, lage smykker, lappeteknikk og fotografere. Elsker å ta bilder, både natur og folk, og så en tur innom photoshop før jeg forstørrer opp de beste. Har fått tak i endel fine, brukte rammer sånn at jeg får satt bildene i ramme og hengt opp på veggen eller gitt bort til venner og kjente :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Grafisk design, tegning, maling, strikking, lesing og interiør deisgn interesserer meg også litt.

Jeg har selvfølgelig ikke tid til å holde så mye på med alt sammen ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...