AnonymBruker Skrevet 7. april 2020 #1 Del Skrevet 7. april 2020 Bleket og farget håret i en mørk blond hårfarge (6 10) for litt siden, men syns fargen ble hakket for mørk (og gul av en eller annen grunn). Så hva skjer om jeg putter i en lysere hårfarge nå (f.eks 8 1 askeblond). Blir det noe lysere eller burde man bleke for at det skal bli noe forskjell? Anonymkode: d228c...cd3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bloms Skrevet 7. april 2020 #2 Del Skrevet 7. april 2020 Det vil ikke bli noe lysere om du farger med en lysere farge oppå et allerede farget hår Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest rains of castamere Skrevet 7. april 2020 #3 Del Skrevet 7. april 2020 Farge kan ikke løfte farge. Det hadde kunnet gått dersom håret ditt ikke var farget fra før. Mange hårfarger blir mørkere enn antatt med en gang og lysner over tiden. Før du vurderer bleking ville jeg prøvd å vaske det et par ganger med f.eks. Head & Shoulders. Nivå 6 er forøvrig ikke mørkeblond men heller en lys brun hos de fleste produsenter. Skal du ha mørkeblond med hjemmefarge ville jeg heller prøvd med 8, kanskje 7 dersom håret ditt ikke tar til seg farge lett. Prøv en lillasjampo eller -balsam for å motvirke gulskjær. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
by Bente Skrevet 13. april 2020 #4 Del Skrevet 13. april 2020 Hei🥰 Ser at dette innlegget er snart en uke gammelt så du har kanskje allerede funnet en løsning😉 Men mitt tips til deg ettersom håret ditt har vært bleket fra før er å gå over med en rens. Da tar du like deler med blekepulver, varmt vann og sjampo. Dette tar du i tørt hår og masserer inn i håret. Dette åpner hårstrået slik at pigmentene forsvinner ut. Veldig viktig å Kure håret gått etterpå slik at du får lukket hårstrået igjen og får mykheten tilbake😉 Jeg har også en YouTube kanal der jeg tester ut hårfarger til hjemmebruk: by Bente Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå