AnonymBruker Skrevet 7. april 2020 #1 Skrevet 7. april 2020 Vi har en veranda på ca. 3*4,5 meter, og om sommeren blir det veldig hett i solen. Vi har hatt en stor parasoll, men denne var helt uten funksjon da solen kommer inn under parasollen. Vi har vurdert markise, men ser at det lett kan ende med samme resultat. Vil ikke ha et permanent tak, og heller ikke et telt med vegger der oppe. Skjønner at jeg er kravstor, men finnes det i det hele tatt andre muligheter her? Anonymkode: d2bcc...29a
Hmmmmmm Skrevet 7. april 2020 #2 Skrevet 7. april 2020 Jeg fant en ifra Trademax som jeg forelsket meg i. Det er en med fire bein, men ikke vegger. Taket kan man enkelt dra inn eller ut som man vil. Finnes i hvit og svart. Ønsker meg den svarte. Sjekk det ut
AnonymBruker Skrevet 7. april 2020 #3 Skrevet 7. april 2020 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Vi har en veranda på ca. 3*4,5 meter, og om sommeren blir det veldig hett i solen. Vi har hatt en stor parasoll, men denne var helt uten funksjon da solen kommer inn under parasollen. Vi har vurdert markise, men ser at det lett kan ende med samme resultat. Vil ikke ha et permanent tak, og heller ikke et telt med vegger der oppe. Skjønner at jeg er kravstor, men finnes det i det hele tatt andre muligheter her? Anonymkode: d2bcc...29a Sjekk ut solseil. Anonymkode: 43a77...f6a
AnonymBruker Skrevet 8. april 2020 #4 Skrevet 8. april 2020 Du er på jakt etter et solseil. Verdens mest vidunderlige ting. Billig, men helt toppers eksempel under: Det har tålt sin andel av sterk vind på Vestlandet, så det tåler nok din hage også. (Om det er for stort kan du bare sy det ned i størrelse) https://jysk.no/hage/parasoller-mm/parasoller/solseil-hold-b360xl360xd360-ass Anonymkode: e0269...e9f
Whistler Skrevet 8. april 2020 #5 Skrevet 8. april 2020 På 7.4.2020 den 14.36, AnonymBruker skrev: Vi har en veranda på ca. 3*4,5 meter, og om sommeren blir det veldig hett i solen. Vi har hatt en stor parasoll, men denne var helt uten funksjon da solen kommer inn under parasollen. Vi har vurdert markise, men ser at det lett kan ende med samme resultat. Vil ikke ha et permanent tak, og heller ikke et telt med vegger der oppe. Skjønner at jeg er kravstor, men finnes det i det hele tatt andre muligheter her? Anonymkode: d2bcc...29a Nordvendt veranda?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå