Gå til innhold

Noen her som har testet positivt på Korona?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Ja, bare lurer fordi jeg ikke har noe bedre å lure på akkurat nå.

Er det noen som er her på KG som har blitt testet, og da testet positivt på Korona?

Anonymkode: 13ffc...fc2

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ikke jeg. Men kjenner ca 15 som har. Har vært tett på flere av dem før det ble påvist, og før restriksjonene, men har ikke hatt symptomer selv, så er ikke testet, kun karantene. 

Anonymkode: de74f...615

AnonymBruker
Skrevet

Alle kjenner nok noen.

Anonymkode: 16ae6...976

Skrevet

Venninne testet positiv. Rakk å smitte moren sin som dessverre døde.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg kjenner ingen, og ingen jeg kjenner kjenner noen heller, vet at en i familien har noen på arbeidsplassen som ble smittet

Anonymkode: ae433...16d

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, Wilma89 skrev:

Venninne testet positiv. Rakk å smitte moren sin som dessverre døde.

Bare av ren nysgjerrighet. Er venninnen din mye eldre enn deg eller hadde hun en mor som var ganske gammel da hun ble født? Gjennomsnittlig alder for de døde her til lands er vel 85 år, og du er etter nicket ditt å dømme 31 år. Jeg er ett år yngre enn deg, og har besteforeldrene i starten av 80-årene.

Anonymkode: bd690...984

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Bare av ren nysgjerrighet. Er venninnen din mye eldre enn deg eller hadde hun en mor som var ganske gammel da hun ble født? Gjennomsnittlig alder for de døde her til lands er vel 85 år, og du er etter nicket ditt å dømme 31 år. Jeg er ett år yngre enn deg, og har besteforeldrene i starten av 80-årene.

Ja hun er ti år eldre og moren var rundt 80. Så hun hadde jo levd et lagt liv, men samtidig en svært sprek 80-åring som sannsynligvis hadde mange gode år igjen. Utrolig kjedelig for venninnen å vite at det var hun som smittet sin egen mor.

AnonymBruker
Skrevet
14 minutter siden, Wilma89 skrev:

Ja hun er ti år eldre og moren var rundt 80. Så hun hadde jo levd et lagt liv, men samtidig en svært sprek 80-åring som sannsynligvis hadde mange gode år igjen. Utrolig kjedelig for venninnen å vite at det var hun som smittet sin egen mor.

Så grusomt.. dette er min største frykt nå om dagen, at jeg skal smitte de i nær familie, spesielt de av dem som har sykdommer. Har så vidt jeg vet ikke korona, men holder meg fysisk unna familien til dette roer seg for å si det sånn.

Anonymkode: 7ac47...f72

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
24 minutter siden, Wilma89 skrev:

Da skjønner jeg. Ja, det må jo være forferdelig for venninnen din å være "skyld" i dette, selv om hun selvfølgelig ikke gjorde det med vilje.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Kjenner 2. Fikk knapt nok symptomer, men ble testa pga tur til Østerrike

Anonymkode: d226b...1c6

Skrevet

Ja. Jeg har aldri vært så dårlig i hele mitt liv. Er sengeliggende på tredje uka. 

Viruset har oppført seg slu, og overhodet ikke lignende influensa sånn sett, men hatt en del influensalignende symptomer. Det verste er nok den tunge pusten i kombinasjon med langvarige perioder feber (i perioder høy). Samt at det går veldig opp og ned. Forrige torsdag følte jeg piggere, før jeg plutselig følte jeg ikke fikk puste.

Man man blir så utrolig sliten, helt utmattet. Nå har jeg astma som derfor gjør tungpusten ekstra slitsom.

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Alle kjenner nok noen.

Anonymkode: 16ae6...976

Ikke jeg. 

Anonymkode: 588d5...47b

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har hatt annen sykdom i familien, så glemte helt denne tråden som jeg startet.

Nå ser jeg noen har startet en ny tråd med samme spørsmål, så moddene kan kanskje slå de sammen? Så kan de som svarer her, heller svare der eller noe

Anonymkode: 13ffc...fc2

• Opprett ny...